Citat:
Ursprungligen postat av
safeuphigh23
Okay! Tack att du berättade detta! Tyvärr kan jag inte skicka meddelande för det står att jag skrivit mindre än 50 inlägg bland annat och något om nyregistrerade. Kan du säga något mer om honom här i tråden som jag kan gå på? Väldigt tacksam att du sa detta för vill inte skriva till fel person. känns ju fel.
Det bästa kanske vore att inte kontakta Lars.
Jag gick till samma psykolog som honom och denne menar att Lars inte vill ha någon kontakt. Lite ledsamt då han verkar ganska så ensam men en del vill ju ha det så.
Jag känner folk i området där han bor och
har sett honom ett antal gånger. Hoppas på att han mår bra men är tveksam till att så är fallet.
Om du skulle hitta honom så blir han nog rädd om du skriver till honom. Då kan han tro att det är jag som skrivit eller personer i hans förflutna som vill honom illa.
Kanske polisanmäler han rentav.
Går inte att skriva PM innan 50 inlägg, detta hade jag glömt, men det vore nog ingen god idé att uppge hans namn. Hoppas att det är ok.
Men om du ändå fick för dig att skriva något så säg snälla saker och önska honom väl.
Detta har inte jag gjort. Blir ändå ledsen över allt som skett. Jag vill inte att han ska gå bort i förtid 😭