Citat:
För det tredje är ZOE komfortabel och har fina vägegenskaper enligt flera ZOE-ägare här i tråden
För det fjärde har ZOE en massa fina finesser som många andra dyrare bilar inte har.
För det sjunde har jag sparat hundratusentals kronor på min ZOE trots att jag lagt en del på service/rep.
Ni ZOE-hatare får helt enkelt acceptera att ZOE är Europas mest sålda elbil med över 370.000 sålda ex.
För det tredje är ZOE komfortabel och har fina vägegenskaper enligt flera ZOE-ägare här i tråden
För det fjärde har ZOE en massa fina finesser som många andra dyrare bilar inte har.
För det sjunde har jag sparat hundratusentals kronor på min ZOE trots att jag lagt en del på service/rep.
Ni ZOE-hatare får helt enkelt acceptera att ZOE är Europas mest sålda elbil med över 370.000 sålda ex.
3: Det säger mer om "er Zoe-ägare" än om bilen. För den har verkligen usel komfort för långkörning. Visa ett biltest som rekommenderar att man köper en Zoe för komfortens och långkörninsegenskapernas skull?
4: Kan du ge exempel på "en massa fina finesser" somZoe har sm inte andra elbilar har? (klippkort på verkstaden räknas INTE)
7: Jämfört med vad? En Rolls Royce?
Till sist, jag har inga problem med att Zoe säljer bra. För ändamålet (som stadsbil och kortare pendling) är den säkert trevlig och många väljer den just därför. Varför köpa en dubbelt så dyr tesla om man kör i Paris några mil per dag? Och en bonusfråga till dig, varför kör du Zoe när du kör långsträckor nere i Europa? Fattar du hur mycket tid och pengar du hade sparat med en bil som är byggd mer för ändamålet? Men du kanske inte värderar din tid särkilt högt? Allt från ren laddtid till extra hotellnätter för att resan tar onödigt lång tid, men så räknar väl inte du?