Citat:
Ursprungligen postat av
Avalionn
Tyvärr så tycker delvis stor majoritet så men det börjar också att man drar alla invandrare över samma kam. Läs samhällsnytt så är jag samma skit som förorts Ahmed som begår brott. Tyvärr tragiskt
Jag förstår vad du menar. Men läs inte samhällsnytt. Det är ju som att läsa al-Qaidas nyhetsbrev, extremister som är organiserad.
Lyssna istället på vad t.ex SD säger. Jag tycker mycket är rätt och precis vad SD sagt i 15 år. Hade någon av de andra partierna fått upp ögonen för detta så hade SD aldrig vuxit.
Jag personligen tror inte att SD är Hitler2.0.
Låt oss säga att SD inte kommer med i en regering och detta fortsätter i 4 år till, kanske 8 år till. Förstår du hur många som kommer att dö och vilken misär gängkriminaliteten för med sig. För Inget annat parti än SD vill ju egentligen göra något, det lilla man hört från t.ex. Socialdemokraterna är ju enbart valfläsk. Annars skulle de väl ha gjort allt medan de var i regering?
Jag tror inte att SD är lösningen. Problemet är de 20% som röstar på SD, som växer. Tänk dig vad stor SD kommer att bli om inget annat parti tar på sig hårdhandskarna.
Önskar dig all lycka.