2022-09-19, 18:50
Avstängd
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Vad bra. Då behöver du likt en vanlig Svensson inte bekymra dig något. Alla som tillför eller vill tillföra något till Sverige ska självklart få vara här.

Eller vill du leva med kriminella mördare och langare? Jag önskar vi kunde skicka ut de svinga Svenssons som också begår brott. Tyvärr verkar inte någon vilja ta emot dom.

Tyvärr så tycker delvis stor majoritet så men det börjar också att man drar alla invandrare över samma kam. Läs samhällsnytt så är jag samma skit som förorts Ahmed som begår brott. Tyvärr tragiskt
Citera
2022-09-19, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
Under BilderbergerUffe kommer det att bli mer av samma.

Mer massinvandring exakt samma politik som han och Reinfeldt bedrev för 8 år sedan.

Dvs. BilderbergerReinfeldt som efterföljdes av BildebergerLöfvén och ja just ja sen fick ju BilderbergerAnnieLööf vågmästarrollen och såklart nu förra året blev ju Uffe Bilderbergeruffe.

Så kom inte och tro att ni har något att säga till om.

För åtta år sedan kom sossarna till makten och både löven och romson hade chans att trycka på knappen men dom vägrade sen när allt redan var ett kaos och invandrare skrek att gränserna måste stängs då grät romson i tv om att minska invandringen
Citera
2022-09-19, 19:57
Medlem
Politice-Rectams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary

Och hur fungerar det med dubbelt medborgarskap? Om jag blir medborgare i Kanada, och sedan grips i Sverige för innehav av en joint, blir jag utvisad till Kanada då? Eller gäller detta mest "negrer" och muslimer?

Enligt regeringsformen kan inte medborgarskap dras in och medborgare kan inte utvisas. För att ändra en grundlag krävs att riksdagen fattar två likadana beslut (enkel majoritet räcker) och att det hålls ett riksdagsval mellan de två besluten. Det blir intressant att se huruvida man försöker andra reglerna om medborgarskap i RF.
Citera
2022-09-19, 20:17
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Ja, kaozblatte med fast jobb och som aldrig har begått ett brott i mitt liv.

Då kan du inte kalla dig "kaoz".
Det blir bättre för alla gamla invandrare om det blir svårare för nya att komma hit
Citera
2022-09-19, 20:23
Medlem
reffis avatar
Citat:
Tyvärr så tycker delvis stor majoritet så men det börjar också att man drar alla invandrare över samma kam. Läs samhällsnytt så är jag samma skit som förorts Ahmed som begår brott. Tyvärr tragiskt

Jag förstår vad du menar. Men läs inte samhällsnytt. Det är ju som att läsa al-Qaidas nyhetsbrev, extremister som är organiserad.

Lyssna istället på vad t.ex SD säger. Jag tycker mycket är rätt och precis vad SD sagt i 15 år. Hade någon av de andra partierna fått upp ögonen för detta så hade SD aldrig vuxit.

Jag personligen tror inte att SD är Hitler2.0.
Låt oss säga att SD inte kommer med i en regering och detta fortsätter i 4 år till, kanske 8 år till. Förstår du hur många som kommer att dö och vilken misär gängkriminaliteten för med sig. För Inget annat parti än SD vill ju egentligen göra något, det lilla man hört från t.ex. Socialdemokraterna är ju enbart valfläsk. Annars skulle de väl ha gjort allt medan de var i regering?

Jag tror inte att SD är lösningen. Problemet är de 20% som röstar på SD, som växer. Tänk dig vad stor SD kommer att bli om inget annat parti tar på sig hårdhandskarna.

Önskar dig all lycka.
Citera
2022-09-19, 20:28
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenkammad123
Tro inte på detta.
Folk som tex "utvisas" från Sverige stannar ändå, kanske drar till en annan stad med ett nytt namn..

Inte ett skit kommer ske.

Förmodligen har du rätt, ska det ge någon effekt med utvisning så får man väl ha ett tillägg.
T ex om det upptäcks en gång till i Sverige efter utvisningen så gäller typ 20 års fängelse.
Citera
2022-09-19, 21:36
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Min absoluta favorit (utländska medborgare som begår brott ska utvisas).
Mycket radikalt...
Citera
2022-09-19, 21:48
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Jag förstår vad du menar. Men läs inte samhällsnytt. Det är ju som att läsa al-Qaidas nyhetsbrev, extremister som är organiserad.

Lyssna istället på vad t.ex SD säger. Jag tycker mycket är rätt och precis vad SD sagt i 15 år. Hade någon av de andra partierna fått upp ögonen för detta så hade SD aldrig vuxit.

Jag personligen tror inte att SD är Hitler2.0.
Låt oss säga att SD inte kommer med i en regering och detta fortsätter i 4 år till, kanske 8 år till. Förstår du hur många som kommer att dö och vilken misär gängkriminaliteten för med sig. För Inget annat parti än SD vill ju egentligen göra något, det lilla man hört från t.ex. Socialdemokraterna är ju enbart valfläsk. Annars skulle de väl ha gjort allt medan de var i regering?

Jag tror inte att SD är lösningen. Problemet är de 20% som röstar på SD, som växer. Tänk dig vad stor SD kommer att bli om inget annat parti tar på sig hårdhandskarna.

Önskar dig all lycka.

Sorry. Du har fel. Begränsningen i SDs tillväxt ligger i den stadigt minskande skaran Svenskar vs den exponentiellt ökande invandringsbefolkningen.

Därav Fredrik Reinfeldts segertal över Svenskarna 2014. " Sverige tillhör invandrarna".
Citera
2022-09-19, 21:51
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
Sorry. Du har fel. Begränsningen i SDs tillväxt ligger i den stadigt minskande skaran Svenskar vs den exponentiellt ökande invandringsbefolkningen.

Därav Fredrik Reinfeldts segertal över Svenskarna 2014. " Sverige tillhör invandrarna".

Ja, det kanske jag har. Men samtidigt ser jag i min närhet och många jag träffar via jobbet att stödet för SD har inte bara ökat utan blivit betydligt mer rumsren att prata om.
Citera
2022-09-19, 21:53
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ja, det kanske jag har. Men samtidigt ser jag i min närhet och många jag träffar via jobbet att stödet för SD har inte bara ökat utan blivit betydligt mer rumsren att prata om.

Japp och ändå nådde dom bara 20%.

Tyvärr min vänn. Svenskarna är i demografiskt fritt fall.
Citera
2022-09-19, 21:55
Medlem
kingkongfitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Många svenskar som röstar på SD som kommer att bli besvikna när de inser att hårdare anhöriginvandring innebär inga thailändskor att gifta sig med....
Invandring ja
Islam nej
Citera
2022-09-19, 22:21
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Market
Ulf Kristersson, Jimmie Åkesson, Ebba Busch och Johan Pehrson är redan överens om de stora dragen för den nya regeringens invandringspolitik, enligt Expressens uppgiftslämnare.

Det blir svårare att få uppehållstillstånd, språkkrav införs, anhöriginvandringen begränsas, försörjningskraven skärps – och utländska medborgare som begår brott ska utvisas.

– Förslagen är färdigutredda och kan bli lag snabbt, säger Robert Hannah, migrationspolitisk talesperson för Liberalerna.

https://www.expressen.se/nyheter/val...dringspolitik/

HURRA!

jätteviktigt språk krav för alla importerad boskap för att rösta s om de inte kan svenska ska de ut man måste ta hit seden göra sig förstådd och prata det språk man ska kunna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in