Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-09-25, 12:11
Medlem
Giant Squids avatar
Bokmässan i Göteborg uppdaterade sin coverbild på Facebook för 19 timmar sedan med detta foto, där Greta närvarar.

https://scontent-cph2-1.xx.fbcdn.net...7w&oe=6334A356
Foto:Natalie Greppi. Det kan ju inte komma ifrån tidigare bokmässa??

Det måste har varit från igår. Då det är den samiska Sara Elvira Kuhmonen med på bilden.
Greta var uppskriven på två tidigare program i lördags innan den inställda med The Guardian.

Röster från klimatkrisens frontlinje
Tid:
10:15 - 10:45
Medverkande: Alde Nilsson, Mitzi Jonelle Tan, Greta Thunberg, Sara-Elvira Kuhmunen
14:35

Kan vi rädda klimatet genom att förstöra naturen?
Tid:
14:35 - 15:05
Medverkande: Lina Burnelius, Isabelle Åkerlind Hognert, Greta Thunberg, Sara-Elvira Kuhmunen
2022-09-25, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Bokmässan i Göteborg uppdaterade sin coverbild på Facebook för 19 timmar sedan med detta foto, där Greta närvarar.

Det måste har varit från igår. Då det är den samiska Sara Elvira Kuhmonen med på bilden.
Greta var uppskriven på två tidigare program i lördags innan den inställda med The Guardian.

Tid:
Medverkande: Alde Nilsson, Mitzi Jonelle Tan, Greta Thunberg, Sara-Elvira Kuhmunen

Tid:
Medverkande: Lina Burnelius, Isabelle Åkerlind Hognert, Greta Thunberg, Sara-Elvira Kuhmunen
Detta är säkert från igår
2022-09-25, 12:25
Medlem
Citat:

Tid:

Tid:

Inga julgransliknande utmärkelser på den T-shirten?

Frågan är förstås om hon deltog i de två andra programpunkterna. Kan du inte konsultera dina källor och återkomma med länkar?

Just det, förstöra naturen … Nu har det framkommit att vindkraftverk sprider stora mängder mikroplaster i miljön. Vad har Greta för lösning på det? Miljörörelsens standardsvar att bygga ännu fler vindkraftsparker?
2022-09-25, 13:34
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcchiaHe
Tydligen skulle hon göra det. Hon är dessutom religiös enligt inspiratoeren (men inte enligt squidet). Det är inte alla i Vatikanen som är det - rätt så många ser en bra födkrok som en bra födkrok.

Konvertering till katolicismen är vad inspiratoeren insinuerar - och eftersom han är ett ytterst skickligt sanningsorakel så kan inte vi ifrågasätta honom. Man ifrågasätter inte dogmer, framför allt om de kommer från den ytterst avancerade kunskapen om Gretas tankar, tillkika strumpor (smutsiga) som inspiratoeren delger oss.

Om folk ändå förstod vad du yrar om.
2022-09-25, 13:47
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Inga julgransliknande utmärkelser på den T-shirten?

Frågan är förstås om hon deltog i de två andra programpunkterna. Kan du inte konsultera dina källor och återkomma med länkar?

Just det, förstöra naturen … Nu har det framkommit att vindkraftverk sprider stora mängder mikroplaster i miljön. Vad har Greta för lösning på det? Miljörörelsens standardsvar att bygga ännu fler vindkraftsparker?
Här är fler bilder ifrån igår.

https://m.facebook.com/story.php?sto...n__=%2As%2As-R
2022-09-25, 15:38
Medlem
Det blev som jag gissade.Idag verkar hon vilat ut.Enligt chatten på Göteborgsposten verkar hon ha dykt upp Vad jag däremot inte fattar är varför hon ställde in med kort varsel på eftermiddagen Orkar hon inte vars vaken en hel dag? Hon har vetat detta länge gissar jag.Det kanske är som Inspiratoeren tidigare sagt.Att det är tveksamt med ett heltidsjobb pga att hon måste sova emellanåt.Vad vet jag.
2022-09-25, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Det blev som jag gissade.Idag verkar hon vilat ut.Enligt chatten på Göteborgsposten verkar hon ha dykt upp Vad jag däremot inte fattar är varför hon ställde in med kort varsel på eftermiddagen Orkar hon inte vars vaken en hel dag? Hon har vetat detta länge gissar jag.Det kanske är som Inspiratoeren tidigare sagt.Att det är tveksamt med ett heltidsjobb pga att hon måste sova emellanåt.Vad vet jag.
Igår eftermiddag ska det stå
2022-09-25, 15:53
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Jag tror alla behöver sova ibland. Plugga heltid kasta sig på tåget sen förebereda för ett gäng seminarier samt jobba för sin egen bok med. Förutom att man är helt påpassad som en av världens främsta klimatengagerade.Tyder på gott omdöme att ta en paus när det behövs. Det är en ny dag i morgon.
2022-09-25, 16:06
Medlem
Citat:
Jag tror alla behöver sova ibland. Plugga heltid kasta sig på tåget sen förebereda för ett gäng seminarier samt jobba för sin egen bok med. Förutom att man är helt påpassad som en av världens främsta klimatengagerade.Tyder på gott omdöme att ta en paus när det behövs. Det är en ny dag i morgon.
Då borde hon tänkt på det tidigare Detta har väl hon vetat om länge.Ja man ska självklart vila om man inte orkar Men varför då planera in det överhuvudtaget kan jag då tycka.Hon vet väl hur hon fungerar och orkar.Hon är vuxen nu och snart fyller hon 20 år. Men det kan eventuellt vara som Inspiratoeren tidigare sagt Hon kanske inte orkar en hel dag Inget fel i det.
2022-09-25, 16:18
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Då borde hon tänkt på det tidigare Detta har väl hon vetat om länge.Ja man ska självklart vila om man inte orkar Men varför då planera in det överhuvudtaget kan jag då tycka.Hon vet väl hur hon fungerar och orkar.Hon är vuxen nu och snart fyller hon 20 år. Men det kan eventuellt vara som Inspiratoeren tidigare sagt Hon kanske inte orkar en hel dag Inget fel i det.
Men nu visste hon att det inte gick att klämma in ett tredje semimarium på lördagen och då ställde hon in.Det är inget mer med det. Att bete sig hysterisk dramatiskt över det är ovärdigt.

Inspiratoeren har haft noll koll på denna bokmässa och trodde att hon skulle åka till något hemligt FN Möte.
2022-09-25, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Knappast. Hon är asexuell.

Hon ser ut och verkar som en ung kvinna med Turners syndrom. Könskromosom uppsättning X0.

Hon har säkert först under senare året eller möjligen ett par år fått p-piller för att få lite bröst, men hon får så klart inte mens som andra flickor/kvinnor. Det blir inga barn gjorda, men hon kan bli käroch älska som alla andra.
2022-09-25, 16:30
Medlem
Citat:
Men nu visste hon att det inte gick att klämma in ett tredje semimarium på lördagen och då ställde hon in.Det är inget mer med det. Att bete sig hysterisk dramatiskt över det är ovärdigt.

Inspiratoeren har haft noll koll på denna bokmässa och trodde att hon skulle åka till något hemligt FN Möte.
I och för sig.Samtidigt så vet man ju inte,det kan ha varit väldigt stressigt.Hysterisk är jag inte men blev förvånad Men självklart är det bättre att ställa in och ta nya tag och det gjorde hon idag.Att vara trött på seminarium är inget bra.Då är det som du säger bättre att vila och vara pigg dan därpå .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in