2022-10-07, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt
Tillräckligt många för att man ska se att det är trafikstockning på google maps när deras fordonskolonner stannar.
Strikta regler eller ej, de följer inte någon form av professionalism. Hade de gjort det hade de vunnit den initiala delen av invasionen.

Du läser tidningar och twitter. Och ser misstag från ryssar som är proffs. Som arbetar som soldater.

Men du tror att de oändligt många fler ukrainarna som är inkallade inte gör några misstag? Vansinne.

Allt som man skojar om i tråden om ryssarna är såklart oändliugt mycket mer hos ukrainarna.
Citera
2022-10-07, 23:52
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Invektiv72
Alltså. Ärligt.

Är det NÅGON som bryr sig om det är 100, 1000 eller 10 000 piss-ryzzar som dött? Om det är 100, 500 eller 1000 bajs-ryzzar som dör, varje dag?

Så länge som man - som vi, ukrainavänner - kan logga in och titta på dagens skörd av ihjälskjutna, ihjälsprängda fitt-ryzzar och inse att INGEN jävel kommer att SAKNA dom, för dom FINNS ju inte ens......

Själv NJUTER jag.....varje klipp är minst en unge som slipper bli torterad och våldtagen.

Good enough!

Vars swishar man?

Korrekt, en död rysse är en bra rysse. Min farfar som låg i fronten med Den vita döden, Simo Häyhä gjorde den saken klar för mig vid väldigt ung ålder..
Citera
2022-10-07, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Fast problematiken uppstår då du och övriga ryska foliehattar är faktaresistenta. Ett faktum du dessvärre ej vill kännas vid.

Du menar vi som vägrar svälja aftonbladet, svt, cnn fakta?

När senast såg du RT? Eller från Kina? Men du anser dig vara påläst?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Du läser tidningar och twitter. Och ser misstag från ryssar som är proffs. Som arbetar som soldater.

Men du tror att de oändligt många fler ukrainarna som är inkallade inte gör några misstag? Vansinne.