2022-10-11, 18:46
Medlem
Är detta en rekordsnabbt växande tråd tro?
Citera
2022-10-11, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du anser med andra ord att polisen skall inte informera pressen alls?

Förhoppningsvis har vi en poliskår med fingertoppskänsla. Som kan använda sig av pressen när det behövs och hålla pressen utanför när det är det mer korrekta alternativet.
Citera
2022-10-11, 18:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Jo, de ska informera om vad de vet, läget och vilka insatser de gör.

Varken mer eller mindre. Hur jävla svårt ska detta vara att förstå?!
Det är ju precis det de gjort.
Så vad klagar du på?
Har du någon aversion mot poliser?
Citera
2022-10-11, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Är detta en rekordsnabbt växande tråd tro?

Inte ens i närheten. Det har funnits mängder med trådar genom åren som vuxit i snabbare takt än denna.

Själv tycker jag det här försvinnandet uppmärksammas för dåligt.
Citera
2022-10-11, 18:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
En dömd PEDOFIL. De är skillnad. Stor skillnad lika hemskt å vidrigt men ändå inte. Svårt att definiera det utan att förminska våldtäkt.
Ok. Jag har inte tagit del av/läst hans tidigare domar.
Han kan dock inte vara dömd pedofil - för det existerar inte en sådan brottsrubricering.
Men självklart var min avsikt inte att förringa att han gett sig på barn tidigare --- utan ordvalet handlar om att jag inte vet vad de tidigare domarna handlar om, mer än att det handlar om våldtäkt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Inte ens i närheten. Det har funnits mängder med trådar genom åren som vuxit i snabbare takt än denna.

Själv tycker jag det här försvinnandet uppmärksammas för dåligt.

Jasså. Ja, media struntar i det men jag tycker det varit bra ruljans här.
Citera
Medlem
Katastrofen1s avatar
Skitsöt tjej. Har hon instagram eller tiktok?
Citera
2022-10-11, 18:50
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Min teori. Hon är stendöd.

Den häktade har mördat henne, hon är stendöd. Det är därför som han sitter och gråter inne på häktet. Men han gråter inte för hennes skull, han gråter för at han vet vad detta kommer innebära. Livstid och sedan utvisning. Detta förutsatt att han gråter där inne, vilket folk skrivit i tråden.

Hade flickan varit vid liv så hade hon hört av sig vid det här laget. Hon måste ju vara medveten om hur många som söker henne menar jag, hur stort det har blivit. Den som hon skulle vistas eller bo hos måste ju också vara medveten om att hon är eftersökt överallt, att en är häktad. Vem fan vill ha henne i sin närhet när man vet att halva Sverige letar och en person sitter häktad? Hon måste vara stendöd.
Du kanske har missat att polisen vet att hon håller sig undan med flit o inte vill bl hittad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Min teori. Hon är stendöd.

Den häktade har mördat henne, hon är stendöd. Det är därför som han sitter och gråter inne på häktet. Men han gråter inte för hennes skull, han gråter för at han vet vad detta kommer innebära. Livstid och sedan utvisning. Detta förutsatt att han gråter där inne, vilket folk skrivit i tråden.

Hade flickan varit vid liv så hade hon hört av sig vid det här laget. Hon måste ju vara medveten om hur många som söker henne menar jag, hur stort det har blivit. Den som hon skulle vistas eller bo hos måste ju också vara medveten om att hon är eftersökt överallt, att en är häktad. Vem fan vill ha henne i sin närhet när man vet att halva Sverige letar och en person sitter häktad? Hon måste vara stendöd.

Du tror alltså att hon är stendöd? Har jag uppfattat dig rätt?
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är ju precis det de gjort.
Så vad klagar du på?
Har du någon aversion mot poliser?

Nej inte det minsta. Jag är väldigt pro polis.

Men jag ställer forfarande höga krav på dem.

Han idioten har spekulerat, antagit och insinuerat saker fast de inte vet med sina egna teorier.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Förhoppningsvis har vi en poliskår med fingertoppskänsla. Som kan använda sig av pressen när det behövs och hålla pressen utanför när det är det mer korrekta alternativet.
Ja, men då skulle de kommunicera långt mindre med media än de gör -- och det hade inte accepterats det heller.
Citera
2022-10-11, 18:51
Medlem
Nu står det på Aftonbladet att polisen till slut börjat söka aktivt. ”Det är klart hon är en fara för sig själv” säger polisen. De är ju verkligen inte kloka som kommer på det först nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in