2022-10-12, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
P*r Arn* Sand*n (*=e), driftssjef i TH Eiendom AS, og sentral i hockeymiljet.
Jeg kan ikke bekrefte det 100%, men han skal ha vrt en av dem som ga TH
alibi p forsvinningsdagen.

Takk!
Citera
2022-10-12, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookielook
I fare for sprre dumt: Hvem er denne PAS?
Jeg har ogs glemt ham. Han er driftssjef hos TH og styremedlem i Lrenskog Hockey(?) Husker ikke navn.
Citera
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
En sentral skikkelse i Lrenskog Hockey, som har vrt ansatt hos TH og visstnok gitt ham alibi p Futurum.

Facebookprofilen hans angir at han fremdeles er ansatt hos TH.
Citera
Medlem
Citat:
En sentral skikkelse i Lrenskog Hockey, som har vrt ansatt hos TH og visstnok gitt ham alibi p Futurum.

Takk! Imponert over hvor mye flere av dere her inne veit av detaljer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikoBoris
Hvorfor omtales hun i fortid. Deltar hun ikke lenger?
Hun ble mobbet ut av TT.
Citera
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Etter det jeg kan se, satt han i fengsel 2008. Har vel bekjente. Med mindre det er en dobbeltgjenger.
https://frifagbevegelse.no/article-6...587.d7e9738a1b

MWL har et langt rulleblad som innebrer vold, grovt ran og narkotika. N ogs tiltalt i en svrt omfattende bedrageri og helerisak. Det er jo et paradoks at alle ledd i en idrettsklubb m levere politiattest bortsett fra daglig leder.
Citera
2022-10-12, 19:52
Medlem
Citat:
MWL har et langt rulleblad som innebrer vold, grovt ran og narkotika. N ogs tiltalt i en svrt omfattende bedrageri og helerisak.

Takk for det lange, oversiktlige innlegget hvor du knytter PSS til TH via MWL, imponerende!

Skulle ikke forundre meg om du er inne p en sentral del av lsningen her.
Citera
2022-10-12, 19:54
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
MWL har et langt rulleblad som innebrer vold, grovt ran og narkotika. N ogs tiltalt i en svrt omfattende bedrageri og helerisak. Det er jo et paradoks at alle ledd i en idrettsklubb m levere politiattest bortsett fra daglig leder.

Han har vel ogs hatt koblinger til torpedo og drvakt MN, som hadde et kort forhold til HHB2?
Eller tar jeg helt feil her?
Citera
2022-10-12, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Selv TT br jo tenke igjennom hvor pfallende det er at nye funn og spor i saken stadig kan ledes tilbake til ett bestemt sted.

Rekken av "tilfeldigheter" begynner bli usannsynlig lang. Som et vitne uttalte det tidlig i saken: - S tilfeldig er ikke verden.

At det er noen som kjenner til TH er vel noe alle har vrt enige om , enten de de str p den ene eller andre siden.
Jeg har aldri utelukket TH, men jeg tror fortsatt mest p at han ikke er innvolvert i dette.

Tiden fr vise. Jeg hper for familiens del at tragedien ikke blir enda verre for dem.
Citera
2022-10-12, 19:58
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Han har vel ogs hatt koblinger til torpedo og drvakt MN, som hadde et kort forhold til HHB2?
Eller tar jeg helt feil her?

Det stemmer. MWL er en nr og god venn av MoNa.
Citera
2022-10-12, 20:05
Medlem
NikoBoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Hun ble mobbet ut av TT.
Har man et voldsomt og pgende engasjement i et anonymt milj, s kan man lett tro at det ligger en agenda bak. nske om pvirke meninger eller affekt - kanskje pga private relasjoner. Hvis dette gikk spesiellt ut over noen, s vil jeg tro at f eks Minni sine poster var verd lese 2 ganger, noe som kan vise seg stemme. Det er iallefall synd hun ikke bidrar nr hun tydeligvis irriterte p seg det angivelige TT.
Citera
2022-10-12, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Om jeg har forsttt det riktig.

Forbindelsen mellom PaSSmannen til MWL er etablert, ref bedragerisaken.

Og fra MWL til Tom Hagen er det to mulige forbindelser, (1) vennen TN og (2) PAS, tidligere ansatt alt-mulig-mann i TH Eiendom.

Da gjenstr det bare for politiet finne bevisene.

Da skjnner jeg at TT synes ha rmt trden. Det brenner et sted. Nrt Tom Hagen.
Det br vre en del "uskyldige" som nsker tyste seg ut av en drapssiktelse som mgm. S lojale kan de ikke vre overfor th. Han er ikke akkurat kjent for vre en pen lommebok. Drapsmannen vil neppe tyste, men pas satser vel ikke 21 r p evt alibifalsk? Bedre distansere seg fra rovmordet. Tenker th er drapsmannen (ikke drmmeoppdrag for innleid), men har ftt hjelp av ve, jobbilsjfr og pas til bekrefte senere ankomst til ft. Bilbytte og aeh kjrt bort i to omganger. Ve forklarte seg uriktig i avhr. Innriss p bil kan vre rettet mot pas men usikker om det var hans bil. TS pleier vre tidlig ute med bortforklaringer og det hadde vrt fint med en kommentar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in