2022-10-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Hvor i alle dager har du det fra at Lrenskog ishockeyklubb har noe med drapet gjre ?

Hva er det heteste sporet bortsett fra fri fantasi ?

Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Jeg har fulgt med her i over ett r og har hatt flere teorier. Det jeg tror minst p er at TH er gjerningsmann, men vil ikke utelukke det. Det blir for vilt og usannsynlig at han skulle ha planlagt noe snt i lang tid. Affektdrap virker ogs usannsynlig.

Det jeg tror mest p akkurat n:

1. At RU har med saken gjre, uten at TH er med p det.

2. Lrenskog ishockey som slet med konomien. Hettemann 1 kommer fra ishallen. Hettemann 2 kommer ut av Metrosenteret og gr rett bak hettemann 1 tilbake til ishallen.

https://www.nrk.no/sport/lorenskog-t...ill-1.14009199

Til dere som synes det er mistenkelig at TH har skrevet side opp og ned til politiet om sine forskjellige teorier: Hvorfor er det mistenkelig? Selv synes jeg ikke det er det minste merkelig. Forsk og sett dere inn i hans situasjon bare en bitte liten stund. Desperasjonen han m ha flt, tanken p hvordan kona har det, stresset for forske lse saken s raskt som mulig med tanke p at kona lider. For en forferdelig situasjon vre i. Nr dere har sittet her i 2 r for forske lse saken med deres forskjellige teorier, er det i hvert fall ikke det minste merkelig at ektemannen gjr det samme. Forskjellen mellom dere er at dere skriver her og TH skriver til politiet. Noe han attptil har blitt bedt om gjre.

Det er ikke det minste rart at han og familien ikke samarbeider lenger, nr de fler at politiet slser bort tiden.

Jeg har vrt pen for mange teorier. Ogs denne teorien i punkt 2 Lrenskog ishokey som dere er inne p n. Blir spennende flge med p den videre utviklingen.
Citera
2022-10-12, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Jeg er n tilbyelig for at saken kommer til bli lst.

Ja vil jo si at dette er en ganske oppsiktsvekkende utvikling. Men s skal det bevises ogs, det har gtt fire r og sprs om man fr nok p de siktede og evn fremtdige siktede til en tiltale og domfellelse.
Citera
2022-10-12, 20:44
Medlem
NikoBoriss avatar
Citat:
Jeg er n tilbyelig for at saken kommer til bli lst.
Det skal vi hpe, men kan TH vre s korka at han legger skjebnen i henda p den type banditter? Jeg klarer nesten ikke tro p det. S for meg max 1 medhjelper i en nr relasjon der lokaliteten var mer en den man betaler for. Et slags Veronica - Kristin plott. Jeg har blitt overaska fr og jeg er enig i at det ser ut som at ting skjer..
Citera
2022-10-12, 20:44
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookielook
Tenker det avhenger av hvor tette skottene er. Det kan virke som om politiet etter hvert har mye presse p med i eventuelle avhr, da blir det spennende se hvor langt lojaliteten strekker seg kontra redde egen r*v.

PSS sa ikke ett eneste ord gjennom 2 uker i retten. Det er svrt ulikt folk som er p tiltalebenken i bedrageri og helerisaker. Tydeligvis er han livredd, eller s er han informant (og det som skjer n er kun et spill for galleriet). Loose lips sink ship heter det. Men det er utrolig rart hvis folk setter sin fremtid p spill ved involvere en voldtektsmann.
Citera
2022-10-12, 20:46
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikoBoris
Det skal vi hpe, men kan TH vre s korka at han legger skjebnen i henda p den type banditter? Jeg klarer nesten ikke tro p det. S for meg max 1 medhjelper i en nr relasjon der lokaliteten var mer en den man betaler for. Et slags Veronica - Kristin plott. Jeg har blitt overaska fr og jeg er enig i at det ser ut som at ting skjer..

Man skulle ikke tro at han var s risikovillig. Men i nden spiser fanden fluer osv.
Citera
2022-10-12, 20:48
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Tror det er planlagt villedning.

RU er en slags lynavleder. Det er meningen at politiet skal fokusere p RU og miljet rundt han.

Vi har sett TT nevne det mange ganger. "RU snakket om hvalen og GM ble oppmerksom p TH."

Det er vel kun noen veldig f, eller kanskje bare en bruker, som var veldig ivrig p fremme akkurat denne teorien..

Hvem var det igjen... Stoltenberg..?

Han ble jo til slutt nesten like latterlig med sitt script, som Lego...
Citera
2022-10-12, 20:48
Medlem
Citat:
Det sprsmlet er jo verdt en million. Enda en nyttig idiot?

Det kommer jo an p hvilken rolle TH selv har hatt. Dersom "noen bestilte og andre utfrte" s kan det jo faktisk vre at bde PSS og RU har blitt brukt som puslespillbrikker i et spill.

Follow the money. Det er TH som sitter p toppen med den store pengesekken, og de nyttige idiotene blir betalt for utfre de ndvendige oppgavene. Her har nok TH stolt p litt for mange, og ikke minst sin egen posisjon i samfunnet. Han har ogs undervurdert politiets evne og vilje til lse saken, samt deres klare overbevisning fra dag 1 om at det er TH som str bak. En klassisk feilvurdering fra en person som anser seg selv som uangripelig🧐
Citera
2022-10-12, 20:55
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Follow the money. Det er TH som sitter p toppen med den store pengesekken, og de nyttige idiotene blir betalt for utfre de ndvendige oppgavene. Her har nok TH stolt p litt for mange, og ikke minst sin egen posisjon i samfunnet. Han har ogs undervurdert politiets evne og vilje til lse saken, samt deres klare overbevisning fra dag 1 om at det er TH som str bak. En klassisk feilvurdering fra en person som anser seg selv som uangripelig🧐

Som flere ppeker. Det er langt igjen til tiltale og dom. Men nr man n har klart etablere en form for link til folk som faktisk har gjennomfringevne og vilje, s yner man jo muligheter for en lsning.
Citera
2022-10-12, 20:55
Medlem
Citat:

Nei, jeg har vanskelig for tro at han er s korka. Ting skjer, men TH blir nok sjekket ut av saken etter hvert.
Citera
2022-10-12, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig

Kjenner du TH iom at du uttaler deg s skrsikkert ?
Citera
2022-10-12, 20:58
Medlem
NikoBoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Nei, jeg har vanskelig for tro at han er s korka. Ting skjer, men TH blir nok sjekket ut av saken etter hvert.
Hper jeg inderlig ikke.
Citera
2022-10-12, 21:03
Medlem
Citat:
Har man et voldsomt og pgende engasjement i et anonymt milj, s kan man lett tro at det ligger en agenda bak. nske om pvirke meninger eller affekt - kanskje pga private relasjoner. Hvis dette gikk spesiellt ut over noen, s vil jeg tro at f eks Minni sine poster var verd lese 2 ganger, noe som kan vise seg stemme. Det er iallefall synd hun ikke bidrar nr hun tydeligvis irriterte p seg det angivelige TT.
TT lever godt videre under motto ingen av oss vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in