2022-10-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
du refererer stadig til vitneforklaringer. Kan du utdype dette.

Han sikter vel til svogeren og denne foreninga da. Hvis dette er det eneste, s er det alt for tynt. Dette er jo ikke noe bevis .
Citera
2022-10-12, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Det var vel en god grunn. Noen kastet en person under bussen. Kanskje best legge ballen dd. Ingen vil spille mer med deg n likevel.

Jeg vet det og jeg har aldri beskyldt den personen for st bak, men nr det gjelder det kaste noen under bussen, s blir det gjort hele tiden her. Det kastes stadig ut nye navn.
Citera
2022-10-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Han sikter vel til svogeren og denne foreninga da. Hvis dette er det eneste, s er det alt for tynt. Dette er jo ikke noe bevis .
Han liker sole seg i glansen av vre uviktig vitne uten saksinnsyn.
Citera
2022-10-12, 23:20
Medlem
Citat:
Jeg vet det og jeg har aldri beskyldt den personen for st bak, men nr det gjelder det kaste noen under bussen, s blir det gjort hele tiden her. Det kastes stadig ut nye navn.
Du har ikke kastet han under bussen. Takhyden strekker seg hyt her p fb, men litt varsomhet skader ikke. Personer som er i straffesaker og ikke unntatt offentligheten blir gjengitt.
Citera
2022-10-12, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Follow the money. Det er TH som sitter p toppen med den store pengesekken, og de nyttige idiotene blir betalt for utfre de ndvendige oppgavene. Her har nok TH stolt p litt for mange, og ikke minst sin egen posisjon i samfunnet. Han har ogs undervurdert politiets evne og vilje til lse saken, samt deres klare overbevisning fra dag 1 om at det er TH som str bak. En klassisk feilvurdering fra en person som anser seg selv som uangripelig🧐

Du din viktigper. Du flger jo ikke med i saken, s du er svrt lite troverdig. Jeg synrs du skal legge merke til den store endringen som har skjedd i det siste.
Tidligere hadde de 1 hovedhypotese. Det som blir sagt i VG i dag er at de etterforsker 2 hovedpypoteser.

De har endret fra 1 hovedhypotese til 2 hovedhypoteser. Hva kan det fortelle deg ? Det kan bare bety at politiet er ikke like sikker lenger p at TH str bak.
Citera
2022-10-13, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikoBoris
Er enhver involvering fra TEH sjekket ut av saken? Jeg har ikke detaljekunnskap.
Boken har en rekke detaljer som man aldri finner i media generelt. Det str utfrlig om hevntanker, drlig ekteskap og at de faktisk l i skilsmisse, notater fra mange r tilbake; detaljer man ikke finner i noen avisartikler. Ogs om at TH skrev i sine notater at han arbeidet p en lsning. Det er bare noen f ting. I mine yne ligger motiv hos TH, ikke hos TEH.
Senast redigerad av Ittno 2022-10-13 kl. 01:28.
Citera
2022-10-13, 01:30
Medlem
NikoBoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Boken har en rekke detaljer som man aldri finner i media generelt. Det str utfrlig om hevntanker, drlig ekteskap og at de faktisk l i skilsmisse, notater fra mange r tilbake; detaljer man ikke finner i noen avisartikler. Ogs om at TH arbeidet p en lsning. Det er bare noen f ting. I mine yne ligger motiv hos TH, ikke hos TEH.
Et motiv hos TH er et motiv hos enhver hyt p arvetavla, men det er ogs den naive teatralske kreativiteten rundt rigget som gjr at jeg vil trekke inn noen andre en de jeg til n ha sett siktet.
Citera
2022-10-13, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Meget bra jobba!

Var det kanskje den omtalte koronasttten som gjorde at egenkapitalen kte med 11 mill?
Nei, se p posten langsiktig gjeld. Dette er et lneopptak.
Citera
2022-10-13, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Nei, se p posten langsiktig gjeld. Dette er et lneopptak.
Bankene er lnepushere men....
Citera
2022-10-13, 01:37
Medlem
.
Citera
2022-10-13, 08:54
Medlem
Citat:
Du din viktigper. Du flger jo ikke med i saken, s du er svrt lite troverdig. Jeg synrs du skal legge merke til den store endringen som har skjedd i det siste.
Tidligere hadde de 1 hovedhypotese. Det som blir sagt i VG i dag er at de etterforsker 2 hovedpypoteser.

De har endret fra 1 hovedhypotese til 2 hovedhypoteser. Hva kan det fortelle deg ? Det kan bare bety at politiet er ikke like sikker lenger p at TH str bak.

Du kan tro og mene hva du vil, og ta gjerne en prat med politiet hvis du har noe nytt og viktig formidle. Jeg flger godt med, jeg har god kjennskap til saken, og jeg vet godt hva som er politiets hovedhypotese og ml🧐
Citera
2022-10-13, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Du kan tro og mene hva du vil, og ta gjerne en prat med politiet hvis du har noe nytt og viktig formidle. Jeg flger godt med, jeg har god kjennskap til saken, og jeg vet godt hva som er politiets hovedhypotese og ml🧐
De har 2 hovedhypoteser...

Siktelsen endrer ikke politiets vurdering av de to hovedhypotesene i saken, som begge fortsatt etterforskes fullt ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in