Citat:
Ursprungligen postat av
Coysman
At det etter de siste ukers utvikling i saken skal ha blitt mer sannsynlig at TH str bak er for meg nesten mer enn forblffende.
I mitt hode blir det klarere for hver artikkel som kommer at Hagens tidlige uttalelse - Lsningen ligger lokalt!, stemmer. Noen har blitt for hissig p honningkrukka og funnet en lsning som etter alle solemerker vil sende skelyset mot ektemann. Da har man kunnet styre detaljer i den retningen under planlegging.
Her blir nok mange skremt til taushet i mnd som kommer.
Det er mulig at du har rett.
Trusselbrevet kan ha vrt skrevet nettopp slik som det ble skrevet for gi politiet et inntrykk av at TH (eller en medhjelper av TH) skrev trusselbrevet og for f politiet til tro at "Th skrev trusselbrevet nettopp slik for f politiet til tro at noen andre enn han skrev trusselbrevet". (Jeg tenker at forfatteren (som ikke er TH), som nevnt fr, ikke kun nsket peke bort fra seg selv i disse tekstene, men han nsket f det til
se ut som at noen andre var forfatteren og han nsket f det til
se ut som at det var denne andre som nsket peke bort fra seg selv).
Hvis det stemmer at det er RUs skrivefeil og RUs typiske ord som ble brukt i deler av trusselbrevet + i eposter fra Motparten, s kan det tenkes at GM og Motparten (som ikke er TH og som ikke er RU) nsket enten f det til se ut som at TH (eller en medhjelper av TH ) hadde skrevet disse tekstene ved hjelp fra RU eller at TH (eller en medhjelper av TH) hadde skrevet disse tekstene og plantet RUs skrivefeil og typiske ord for kaste mistanke mot RU.
Det ser ut til at forfatteren
visste mye om TH og om familien til AE og TH. Er dette rsaken til at TH tror at lsningen ligger lokalt?