2022-10-14, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Allts, HELVETE vad jag hatar Lena Mellins rst...
Ja, hennes vinpimplar-stmband skulle behva en rejl sknhetsoperation..
Citera
2022-10-14, 10:54
Bannlyst
Nu vill hra vad Per, Mrta och Nooshi har att sga..
Citera
2022-10-14, 10:55
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Varfr nationellt tiggerifrbud? En total ickefrga och kommer bara drabba de fattigaste.

Du frstr vl att det inte r svenskar som r tiggare utan det r zigenare som ven hller p med andra djvulskap och r kriminella? r man svensk medborgare s finns det ett skyddsnt som man kan ta del av. Ingen ska behva tigga.
Citera
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Dundersucc fr SD. Man har mer eller mindre ftt igenom allting man nskat. Nu kommer det frhoppningsvis bli ndring i Sverige mina damer och herrar.
Det som fattas fr succe r mtning och uppfljning. Det r klassiskt svensk politik att sga att man gr saker, sedan blir det tvrtom, och ingen kontrolleras och ingen tar ansvar. Om SD r ett bra parti s kommer de att vara en blslampa p regeringen i dessa frgor, oavbrutet. Det r inte ver n.
Citera
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Varfr nationellt tiggerifrbud? En total ickefrga och kommer bara drabba de fattigaste.
Fr att det frstr den svenska stadsbilden att ha en massa smutsiga krringar sittandes p vl valda platser.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calle64
Vntat, titelsjuka SDare fr meningslsa ordfrandeposter, s de slipper st till svars fr sina dumheter.
"Dumheterna" har pgtt i 8 r (16 om man rknar ruinfeldts debacle), det r nog nu. Synd om vnsterpbeln..
Citera
2022-10-14, 10:56
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freebop
Du frstr vl att det inte r svenskar som r tiggare utan det r zigenare som ven hller p med andra djvulskap och r kriminella? r man svensk medborgare s finns det ett skyddsnt som man kan ta del av. Ingen ska behva tigga.

Otroligt f svenskar som r tiggare, och om det r det s r 999 av 1000 alkoholiserade/knarkare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Frmodligen handlar det ifall om Sverige ska flytta ambassaden frn Tel Aviv till Jerusalem.

Vad var det fr dre som frgade? Har vl knappast med ngot att gra.
Citera
Medlem
Hela verenskommelse fr Sverige-dokumentet: https://kristdemokraterna.se/downloa...%20Sverige.pdf

(moderaternas sajt verkar fr vrigt ha dtt).
Citera
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
2 mnader sen Ni har inte gjort ntt p 8r

Idag gngkriminaliteten kommer ta en, tv eller tre mandatperioder om man satsar hrt p det

Sjukt att man kan hassla sig in i riksdagen p de sttet. Jag knner mig lurad. Jag vill ha tillbaka sossarna 🇸🇪

Misstolkar du medvetet eller r du korkad p riktigt? Det handlar om att vnda kriminaliteten i rtt riktning. Ntt som Sossarna inte klarade att gra p 8r. Efter sossarnas katastrof s har dom bara frvrrat skadan och gjort allt vrre.
Citera
Medlem
OtherBarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Att Sverigedemokraterna fortfarande inte kommer sitta i regeringen knns ju bra fr mig och mnga andra men hur knns det fr er?

Ganska lugnt med en mandatperiod som brjar med en rejl recession.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Hahaha media r ju helt galna gllande migrationspolitiken och bistnden.

Detta r underbart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in