Citat:
Ursprungligen postat av
Karman
Ja, det blir ett tungt, men ndvndigt arbete. Kommer ocks ta tid, tyvrr.
Klart vi kommer motarbeta.
Jag sjlv r emot invandringen, inte invandrare. r radikalfeminist och en mild form av nationalist.
Alla barn frtjnar ett fosterland/moderland. Min frhoppning r att vi kommer lgga prioritet p frldralsa barn och barnfamiljer nu.
Att det blir ett budskap till kriminella. Smbarn skjuts. Man ska kunna ka bil eller komma till Sverige utan att d av handgranat i smnen nr man hlsar p slktingar.
Man ska utvisas om man gr emot svensk lag och skickar hem flickor fr knsstympning och tvngsktenskap ska resultera i utvisning fr hela familjen (med mjlighet fr brottsoffer fr tvngsktenskap att stanna).
Svenska mn, skattebetalare i mnga fall, som gifter sig med kvinnor som inte r svenskar och fr barn ska inte f sina familjer splittrade till frmn fr ensamma mn.
Jag hoppas p en politisk inriktning fr barnfamiljer och frldralsa barn. Hlften av vrldens flyktingar r barn. En extrem mngd av dem r under tonren.nBarn och dr till och med frskolebarn frsvinner i Sverige. Deras frvare ska utvisas.
Sverige har varit lam. Frhoppningsvis kommer mnniskor skrmmas till att upphra med vergrepp som inte r i linje med mnskliga rttigheter, barnkonventionen utan veta att de vid brottslighet kan komma att utvisas.
Men det r inte SDs politik och dr fr man kmpa.
Oss p vnstern blir ni inte av med. Inte ens oss som r emot invandringen i de proportioner som skett. Ett arbete, innebr inte att en man r en bra person. En man med familj och barn r enligt mig ngon med strre rttigheter. Srskilt barn som har fullstndiga rttigheter till ett land. Men s tycker vl inte SD vad jag frstr. Mnga p hgern har en hemsk mnniskosyn.