Citat:
Ursprungligen postat av
SvenBergman
Ingen som rstar SD kan vara njd. 20% strsta parti och sitta p skadarlktaren? r det good enough fr dig?
Inte fr mig. Eftersom SD inte vill ta ansvar fr landet p riktigt s vet jag och alla andra nu att grabbgnget inte har tillrckligt stora bollar!
Jag vet inte om du trollar eller bara r helt efterbliven. Uppenbarligen har du inte ngon koll p vad du sjlv rstar p, det r uppenbart.
Jimmie kesson och SD har varit extremt tydliga under de tv senaste valen att s lnge deras politik genomfrs s skiter de i vem som genomfr den. Det enda partiet som ser Sveriges bsta fre sitt egna. Det har terupprepats in absurdum, speciellt av Jimmie sjlv, han bryr sig inte om makt eller status utan vilken politik som frs.
Fr att jmfra med socialdemokraterna som fullstndigt struntar i vilken politik de fr, s lnge de fr bestmma. Vilket ocks r den strsta anledningen till att Sverige befinner sig dr vi r idag.
Idag r en stor dag fr Sverige och den frsta ljusglimten r skymtad i den evigt lnga mrka tunnel som medborgarna i det hr landet vandrat i.
Sen terstr det s klart att se hur lnge kommer denna regering hlla ihop innan den frsta liberalen brjar rsta med sina knslor istllet fr att ta ansvar, men dr r vi inte n.