2022-10-14, 19:10
Medlem
Darkwinds avatar
Idag r jag jkligt njd och glad. Gick bttre n jag nnsin kunnat tnka mej. Bra frhandlat av SD. Rder inget tvivel om vilka som r vinnare terigen. Jag r s stolt att vara Sverigedemokrat. SKA KANSKE KNALLA TILL BOLAGET I MORRN. Inte ofta man firar nt. Skl allihop som r njda.
En liten brasklapp bara att L kanske inte stannar kvar i uppgrelsen. Men jag tror nog att d r de slut som parti. Man kan inte vela hur mycket som helst. Pehrsson r det ingen fara med, men som vanligt r det nog de kvinnliga anhngarna som vrider sej i plgor p kroken.
Citera
2022-10-14, 19:12
Avstngd
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinslakting
Haggan o lv lipar ut i nyheterna,s jvla underbart!!

Det r hst nu och d faller lven
Citera
2022-10-14, 19:13
Medlem
fittslems avatar
Underbar dag, sossetrarna haglar
Citera
2022-10-14, 19:14
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Om L verkligen gr ver till andra sidan d blir det vl heller inget extra val?

OM det gr ver till den andra sida som de redan lmnat en gng.
Schizofrena L saknar frmgan att ha en klar tanke i skallen som de sluter upp runt.

Resultatet blir att L kommer snka frslag som de rstar emot varp M krver extraval. L skulle d frvisso kunna g ver till S men dessa r nog precis lika jvla trtta p L som M vilket drfr kommer resultera i ett extraval
Citera
Medlem
DenOndaLedarens avatar
Hur vgar ni fira? Liberalerna r ju en tickande bomb
Citera
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Har du en aning om hur mycket vi kommer tjna som land ekononiskt om det utbryter ngot nytt krig i mellanstern (Ukraina r annorlunda, nromrde) och vi inte behver ta emot en strre del, utan istllet en absolut miniminiv? Bara att rusta upp Migrationsverket till samma niver som 2015 skulle vara katastrofalt dyrt. Nu slipper vi detta ok.

Men ven utan ett nytt krig s kommer Sverige tjna extremt mycket p denna restriktiva invandringspolitik. Bidragspolitiken stramas t = folk som kt glassbil p bidrag kommer att ta jobben, lgkvalificerade, som annars tillstts av helt meningsls invandring.
Vi om ngra har rd att ta hand om mnniskor p flykt!!!!!!
Citera
2022-10-14, 19:17
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av intedinslakting
Haggan o lv lipar ut i nyheterna,s jvla underbart!!

Haha underbart, extremt dliga frlorare. Kan du kra en kortvariant av vad dom sger?
Citera
2022-10-14, 19:18
Avstngd
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Helt ointressant vad Jan Jnsson tycker och tnker, d han inte sitter i RD.
JJ sitter frvisso i partiledningen, men jag antar att Johan Pehrson kan f pli p "all kriminellas stora skrck".

Janne Jnsson personifierar p mnga stt det dr feministiska naiva gullandet med kriminella babbar.
Hela han utstrlar naiv vrdegrundsryttare. Var ju han som ville skicka brev till is terrorister
Citera
2022-10-14, 19:19
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Janne Jnsson personifierar p mnga stt det dr feministiska naiva gullandet med kriminella babbar.
Hela han utstrlar naiv vrdegrundsryttare. Var ju han som ville skicka brev till is terrorister

Du driver med mig??
Citera
2022-10-14, 19:20
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
OM det gr ver till den andra sida som de redan lmnat en gng.
Schizofrena L saknar frmgan att ha en klar tanke i skallen som de sluter upp runt.

Resultatet blir att L kommer snka frslag som de rstar emot varp M krver extraval. L skulle d frvisso kunna g ver till S men dessa r nog precis lika jvla trtta p L som M vilket drfr kommer resultera i ett extraval
Nej, s kommer det inte att g. Maggan har nu verkligen inte bara ppnat drren fr L utan helt lossat den frn dess gngjrn. Oj vad Uffe kommer att f dansa p slak lina till L:s piskrapp ver ryggen. Om inte ja d blir det Maggan igen all over this nation.....ja vi vet ju alla hur maktkta S r...
Citera
2022-10-14, 19:22
Medlem
OvissFramtids avatar
Media frsker nu hetsa och underminera regeringsunderlaget redan innan en omrstning skett.

Alla dessa pstdda lgner om liberaler som inte hade nn aning om vad man gav sig in p, vem tror man att man frsker lura? Under hela valrrelsen har det blgula blocket agerat som en enhet. Sjlvklart vet de flesta liberaler om enligt vilka premisser man frhllit sig till fr att f regeringsinflytande.

Man r minsta parti i riksdagen och 4x mindre n Sverigedemokraterna men har allts ftt ministerposter och trots det spinner media p fr fullt om att Liberalerna inte fr igenom s mycket av sin politik. Det r nstan som att media frsker hetsa Liberalerna att krngla och frsvra s mycket det gr, trots att Liberalerna:

1. r minsta parti i riksdagen
2. Har regeringsinflytande som minsta parti
3. Har ministerposter i en regering
4. Fr igenom delar av sin politik.
5. Visste om vilken typ av samarbete de ingick i
6. verlevde tack vare stdrster frn M

Medias folk- och demokratifrakt r frkastligt.
Citera
2022-10-14, 19:22
Avstngd
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff
Tror ni att Liberalerna rstar fr Ulf Kristersson som stadsminister p mndag?

Stadsminister ver Stockholm d eller? Njet tror jag inte.
Men statsminister kan UK skert bli...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in