Inte konstigt folk r rdda nr de tror det kommer utvisas till hger o vnster nu... Herrreguud, r ni helt frn vettet. Brja analysera vilka som kommer utvisas. "Svenska medborgare kan aldrig utvisas".... N, nn jvla ordning fr det vl vara!
Det handlar ju om kriminella element fr guds skull. De som kostar samhllet miljarder och som inte bidrar med ngot positivt. Som inte VILL ing i ett normalt samhlle. Vi har sna infdda svenskar ocks naturligtvis. Det rcker gott med dem. Sjlvklart ska/kan vi inte skicka ut dem. Det kan vara mnniskor som hamnat snett i livet t.ex. Men varfr i h-vete ska vi frsrja allt avskrap som r s starka att de orkar fly??? Vi r inte all vrldens socialtjnst, det r inte vad jag vill gra med mina skattepengar.
Ni som tror s r utomordentligt korkade. Ni r skulden till Sveriges frfall. Kunde man, s skulle jag utvisa er istllet fr ngon annan. Ni br skulden, ni sprider lgner om SD, ni vill ha hit dessa odugliga analfabeter frn fjrran stern. Det enda man kan anvnda dem till r att sy lampskrmar av skinnet. Det blir dmpad mysbelysning. ven er landsfrrdares skinn skulle passa som lampskrmar.
BUH!
Vi skulle aldrig slppt i dem. Jvligt svrt att bli av med avskrdeshgen. Kompostera kanske?