Citat:
I boka presenteres pistolhistorien i kapittelet "Cee face ae" som omhandler avhr gjort i
perioden 19. november til 6. desember 2018. Det str videre at de fant pistolene rundt
tre uker etter de hadde begynt underske huset, alts rundt 20. november.
Interessant det du tenker om koblingen mellom hans pistol og den de psttte afghanerne hadde.
perioden 19. november til 6. desember 2018. Det str videre at de fant pistolene rundt
tre uker etter de hadde begynt underske huset, alts rundt 20. november.
Interessant det du tenker om koblingen mellom hans pistol og den de psttte afghanerne hadde.
Ja. Ut fra egne erfaringer vet jeg at manipulatorer aldri spr direkte og pent hvis det er noe de vil vite eller ha. De gr krokveier og bakveier.
Nr vi n vet ca tidspunkt for pistolhistorien, s kan jeg tenke meg at TH m ha blitt mer og mer stresset, frustrert og sint etter som politiets stedsunderskelser dro ut over flere uker.
Jeg tror ikke TH har hatt adgang til sitt eget hus i det hele tatt etter at han mtte politiet p Shell-stasjonen. Alts fra 31. oktober til ca 15. desember 2018.
Jeg tror han ble bedt om skrive lister hvis det var noe han trengte i huset. Og be politiet om hente ut ting for han. Det er mulig at han nektet. At han ble s sint at han heller kjpte nytt om det var noe han mtte ha. Jeg tror han opplevde det som ekstremt krenkende at politiet rotet i hans saker og klr og ting.
Svidt jeg husker var Smith & Wesson-pistolen oppbevart i en lst skipskiste av metall p ene-soverommet til TH. Der det ogs sto en skarpladd hagle bak sengen. En del av skipskisten var delagt, s det var mulig fiske ganske sm ting ut ting fra den, uten lse den opp.
Kan hende det var mer enn bare ulovlige vpen oppbevart i kisten. At TH i slutten av november og eller i begynnelsen av desember var ekstremt bekymret for ting han ikke nsket at politiet skulle finne. Enten i kisten, eller andre steder i huset.
Da han fortalte pistolhistorien, hpet han kanskje f noen indikasjoner p om politiet hadde tatt seg inn i den lste skipskisten hans.