2022-11-14, 19:33
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ärligt talat är jag inte så musikintresserad. Lyssnar väldigt selektivt. Slösa inte musiklänkar och tid till mig då jag inte orkar fokusera så mycket på sånt längre🥰. Tack snälla ändå.
Jag har inte "slösat" tid, utan letat med varmt hjärta. 😍. Min tanke var att hitta något "att göra" som gav en positiv upplevelse utan att kräva energi. Jag är en obotlig problemlösare. 🤣
Det är svårt att föreställa sig hur dina dagar fortlöper och vad jag skulle kunna göra för att bidra med en liten ljusglimt.
Ditt öde finns hela tiden i mina tankar, förgängligheten har krupit närmare.
Må så gott du kan❣️🤗
Citera
2022-11-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Jag har inte "slösat" tid, utan letat med varmt hjärta. 😍. Min tanke var att hitta något "att göra" som gav en positiv upplevelse utan att kräva energi. Jag är en obotlig problemlösare. 🤣
Det är svårt att föreställa sig hur dina dagar fortlöper och vad jag skulle kunna göra för att bidra med en liten ljusglimt.
Må så gott du kan❣️🤗
🥰🥰🥰
Citera
2022-11-15, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsvag
Har du fantiserat om att göra något episkt och omoraliskt som skulle skriva in dig i historien?
Tänker att du har guldläge när det gäller konsekvenslöshet.
Andrig. Det ligger inte i min personlighet.
Citera
2022-11-15, 21:06
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Må så gott du kan❣️🤗

Det är så fint att se hur du och andra försöker på alla sätt!
Det värmer så fint, även jag blir rörd av omtanken.

Det är ju så det är tänkt, omtanken.
Citera
2022-11-15, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlikaBroed
Jag diagnosticerades med tjocktarmscancer just innan julen 2020. Redan då var prognosen för tillfrisknande dålig. Den är trots intensiv cytostatikabehandling nu ännu sämre och med all säkerhet kommer jag vara död inom närmsta månaderna. Jag är annars 40 år gammal och man.

Vore roligt att få svara på era frågor om ni har några!
Hur vanlig är din sjukdom?
Citera
2022-11-15, 21:11
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Det är så fint att se hur du och andra försöker på alla sätt!
Det värmer så fint, även jag blir rörd av omtanken.

Det är ju så det är tänkt, omtanken.
Omtanke är det enda man har.
Ord finns inte. 😞
Citera
2022-11-15, 21:12
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Hur vanlig är din sjukdom?
Snälla! Läs tråden!
Citera
2022-11-17, 11:33
Medlem
Hej @Picasso2 🙋

Har man tagit några nya prover på dig ?

Jag hoppas att du har fått en härlig och god frukost i dag, serverad på morgonkvisten och på sängen samt att den smakade bra.

Jag vill önska dig en fortsatt trevlig dag och även en god kväll, och jag hoppas att du slipper ifrån den eländiga smärtan.

Mvh @JokerMannen 💟 🙏💭 💟
Citera
2022-11-18, 15:19
Medlem
colis avatar
Citat:
Andrig. Det ligger inte i min personlighet.

Picasso, du har inte skrivit något på snart 4 dagar.
Ransonerar bara krafterna? Är du ok?
Citera
2022-11-18, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Picasso, du har inte skrivit något på snart 4 dagar.
Ransonerar bara krafterna? Är du ok?
Hej
Ligger på hospi sen ett pafr dagar, Inte omöjjligt att jag kommer hem igen om en tid. Inte nu men kanske så småningom, men just nu är jag ganska risig. Vi får se hur det går. Förhållandevis ok, även om jag är helt sängliggande.
Citera
2022-11-18, 16:15
Medlem
colis avatar
Citat:
Hej
Ligger på hospi sen ett pafr dagar, Inte omöjjligt att jag kommer hem igen om en tid. Inte nu men kanske så småningom, men just nu är jag ganska risig. Vi får se hur det går. Förhållandevis ok, även om jag är helt sängliggande.

Tack för uppdateringen.
Önskar dig allt gott och låt folket på hospice ta väl hand om dig.
Citera
2022-11-18, 21:16
Medlem
sybels avatar
Citat:
Hej
Jag hoppas att risigheten inte innebär ökad smärta. 💗 Det verkar dock som du har lite gröna barr kvar i riset.😘🌲
Mellan raderna läser jag att du har en önskan om att komma hem igen. Kanske finns det någon som kan ställa fram en adventsstake så du kan få tända det första ljuset hemma nästa söndag. 🥰
KRAM 🤗
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in