2022-12-17, 05:20
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paranoid-Android
Android kostade några tusenlappar i butik
Har du några appar på den eller är det någon billig skittelefon bara? Låter nästan som det.

Tänker om du har typ "find my phone" eller liknande så att du kan spärra den från din dator eller nåt?
Citera
2022-12-17, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Nej, det gör man inte.

Du är väldigt aggressiv
Citera
2022-12-17, 05:21
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Du är väldigt aggressiv
Okej, ber om ursäkt ifall jag uppfattas som det.
Citera
2022-12-17, 05:24
Medlem
Astralhopps avatar
Citat:
Android kostade några tusenlappar i butik

Prova detta: https://www.google.com/android/find?u=0
Citera
2022-12-17, 05:42
Medlem
EnDumSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
114 14? Tre timmars väntetid. Ytterligare ett exempel på ett samhälle i förfall!
I Sverige har ni väl 3 timmars väntetid när ni ringer 112 också har jag läst. Ibland går det inte ens att komma fram. När man väl kommer fram till operatör så finns det inte resurser till utryckning. Lol. Tragiskt
Citera
2022-12-17, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Menar du att detta är relevant för vad TS råkat ut för och att h*n i sin situation borde ha ringt 112 istället för polisen?

Ja, TS borde ha ringt 112 istället för 114 14, då han har blivit utsatt för brott och skall anmäla detta snarast med förhoppningen att polisen gör sitt jobb.

Chansen att en gärningsman åker fast med ett oanmält brott är ju avsevärt mycket lägre än tvärtom, så det är i samtligas intresse, förutom GM, att brott rapporteras direkt.
Citera
2022-12-17, 05:50
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Ja, TS borde ha ringt 112 istället för 114 14, då han har blivit utsatt för brott och skall anmäla detta snarast med förhoppningen att polisen gör sitt jobb.

Chansen att en gärningsman åker fast med ett oanmält brott är ju avsevärt mycket lägre än tvärtom, så det är i samtligas intresse, förutom GM, att brott rapporteras direkt.
Ja, men då är vi ju överens.

Det håller jag också med om.
Citera
2022-12-17, 05:55
Medlem
Citat:
Nej jag vill bara sätta dit snubben som tog min mobil kan jag låsa mobilen på något sätt så den ej går att använda?

Nej, du kan inte låsa din mobil (om du inte har Android Device Manager, men detta hade du vetat antagligen) men operatören kan om du meddelar ett diarienummer som du får när du anmäler din telefon stulen.
Citera
2022-12-17, 06:20
Medlem
bajssprutans avatar
Det är väl inte deklarationsdags förrän nästa år ?
Citera
2022-12-17, 07:17
Medlem
Bluebeast72s avatar
hittade en mobil inatt på en full kille, ngn som vet hur man låser upp?

Skämt o sido, välkommen till ditt nya kök v 2023 , bara i Sverige.
Citera
2022-12-17, 09:01
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan

Eller snarare anmäla en stöld via webben. Hur vet TS hur han såg ut om han bara sprang förbi? Pinsamt att stjäla telefoner, pinsamt också att bli bestulen av nån liten tattare.
Citera
2022-12-17, 09:09
Medlem
Hur kan du skriva här då du blev rånad/bestulen på din mobil?
Du måste vara retarded då du skriver här innan du polisanmäler det du blev utsatt för.
Har du ingen hemförsäkring?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in