När man är förkyld och känner igen smak. Då vill man inte slösa på fin öl, vin och sprit. Men, när man ändå vill ta ett glas,
vad ska man välja?
Tullamore Dew whisky eller Guldkällan öl? Vad funkar och är prisvärt tycker ni? Ska man gå på APK eller finns det bättre förslag?
Jag rekommenderar ingen att dricka alkohol när man är sjuk!
"Alkohol sänker ditt immunförsvar och ökar risken att göra dig sjuk. Alkohol försämrar återhämtningen om du redan är sjuk. Alkohol stör din sömn, vilket gör dig mindre motståndskraftig för infektioner och förlänger sjukdomsförloppet om du är sjuk."iq.se/fakta-om-alkohol/alkohol-och-immunforsvaret
Senast redigerad av RealHipster 2022-12-24 kl. 03:53.
Om man ändå inte har någon smak varför inte satsa på mest APK (https://alkoholperkrona.nu/).
Vill man ta sej något att dricka trots att man inte har någon smak är man väl ändå bara ute efter ruset?
Nu dricker jag ju inte längre, men om jag tvingas rekommendera något, så får det bli någon väldigt light drink, med färsk ananas och ananasjuice + bara väldigt små mängder alkohol. T.ex rom.
Är det en ordentlig förkylning så är det billig whisky som gäller. Värm upp den tillsammans med pressad citron och när man druckit det är det bara att dra täcket över huvudet resten av dagen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!