Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-07, 00:01
  #1
Medlem
Om en månad blir jag the 40-year Old Virgin. Jag känner ingen särskild ångest över det längre, jag lärde mig för ett par år sedan att skita totalt i vad random personer tycker om mig, jag har ett bra liv, ett bra jobb och en massa vänner, jag har publicerat böcker och besökt fantastiska platser, jag kan laga god mat och har dessutom väldigt god ekonomi. Men jag har inte haft en flickvän sedan mellanstadiet, och det är helt klart nu något jag saknar i mitt liv, jag drömmer om att hitta en partner. För ett år sedan testade jag dejtingappar lite grann och gick på en dejt som var trevlig, men vi klickade inte riktigt och sedan rann mitt dejtingappande ut i sanden.

Jag vet inte om jag har några särskilda insikter att dela med mig av, men jag tänker att min situation nog ändå är ganska ovanlig. Så fältet är öppet, jag svarar gärna på frågor om ni har några.
__________________
Senast redigerad av Natsymir 2023-01-07 kl. 00:05.
Citera
2023-01-07, 00:04
  #2
Medlem
Mr-Kristers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natsymir
Om en månad blir jag the 40-year Old Virgin. Jag känner ingen särskild ångest över det längre, jag lärde mig för ett par år sedan att skita totalt i vad främlingar tycker om mig, jag har ett bra liv, ett bra jobb och en massa vänner, och dessutom väldigt god ekonomi. Men jag har inte haft en flickvän sedan mellanstadiet, och det är helt klart nu något jag saknar i mitt liv, jag drömmer om att hitta en partner.

Jag vet inte om jag har några särskilda insikter att dela med mig av, men jag tänker att min situation nog ändå är ganska ovanlig. Så fältet är öppet, jag svarar gärna på frågor om ni har några.

Varför är du oskuld skulle du säga?
Citera
2023-01-07, 00:07
  #3
Medlem
Varför har du inte besökt nån massagesalong/alternativt köpt ett luder? är du inte intresserad av fitta & vill veta hur det är att knulla? Har du tänkt vara en runkare resten av ditt liv?
Citera
2023-01-07, 00:09
  #4
Medlem
Brolarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natsymir
Om en månad blir jag the 40-year Old Virgin. Jag känner ingen särskild ångest över det längre, jag lärde mig för ett par år sedan att skita totalt i vad random personer tycker om mig, jag har ett bra liv, ett bra jobb och en massa vänner, jag har publicerat böcker och besökt fantastiska platser, jag kan laga god mat och har dessutom väldigt god ekonomi. Men jag har inte haft en flickvän sedan mellanstadiet, och det är helt klart nu något jag saknar i mitt liv, jag drömmer om att hitta en partner. För ett år sedan testade jag dejtingappar lite grann och gick på en dejt som var trevlig, men vi klickade inte riktigt och sedan rann mitt dejtingappande ut i sanden.

Jag vet inte om jag har några särskilda insikter att dela med mig av, men jag tänker att min situation nog ändå är ganska ovanlig. Så fältet är öppet, jag svarar gärna på frågor om ni har några.

Hur kan du misslyckats med att hitta en partner eller engångsligg? Det räcker med att gå på ett par fester och bjuda lite på sig själv så dyker det upp någon som är singel som tycker att man är av intressant natur.

Du kanske inte har försökt eller känt att det är något för dig?
Citera
2023-01-07, 00:11
  #5
Medlem
När jag var yngre kunde jag lätt ha blivit misogyn och skyllt det på att kvinnor är hyndor eller nåt, som inte gett mig den uppmärksamhet jag förtjänat.

Men nuförtiden tänker jag att det handlar om tre olika saker:

- Jag har inte försökt tillräckligt. Jag har aldrig raggat, aldrig tagit initiativ, aldrig försökt närma mig de kvinnor jag varit intresserad av.

- Jag har haft en lite dålig emotionell radar, och dels missat uppenbara signaler från tjejer som varit intresserade av mig, och dels varit alldeles för långsam med att fatta när jag själv varit intresserad av någon. Detta har gjort att många chanser gått mig förbi.

- Jag har primärt haft nördiga hobbies där jag träffar andra män. Jag har en hel del kvinnliga vänner, men de är ändå mycket färre än mina manliga bekantskaper. Mina möjligheter att slumpmässigt träffa och bonda med nya tjejer har därmed varit begränsade.
Citera
2023-01-07, 00:11
  #6
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natsymir
Om en månad blir jag the 40-year Old Virgin. Jag känner ingen särskild ångest över det längre, jag lärde mig för ett par år sedan att skita totalt i vad random personer tycker om mig, jag har ett bra liv, ett bra jobb och en massa vänner, jag har publicerat böcker och besökt fantastiska platser, jag kan laga god mat och har dessutom väldigt god ekonomi. Men jag har inte haft en flickvän sedan mellanstadiet, och det är helt klart nu något jag saknar i mitt liv, jag drömmer om att hitta en partner. För ett år sedan testade jag dejtingappar lite grann och gick på en dejt som var trevlig, men vi klickade inte riktigt och sedan rann mitt dejtingappande ut i sanden.

Jag vet inte om jag har några särskilda insikter att dela med mig av, men jag tänker att min situation nog ändå är ganska ovanlig. Så fältet är öppet, jag svarar gärna på frågor om ni har några.
Har du sett en hare någon gång? Blev du i så fall glad?
Citera
2023-01-07, 00:12
  #7
Medlem
Draklusts avatar
Du vet att man kan köpa sex? Gör det och få skiten avklarad och lägg upp nå mer intressant nästa gång kram
Citera
2023-01-07, 00:15
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gemsen
Varför har du inte besökt nån massagesalong/alternativt köpt ett luder? är du inte intresserad av fitta & vill veta hur det är att knulla? Har du tänkt vara en runkare resten av ditt liv?

Jag är definitivt intresserad av att knulla, men har alltid varit ganska nöjd med att runka också. Jag vet ju inte riktigt vad det är jag saknar.

Det finns tillfällen i mitt liv då jag varit i miljöer där pimps mer eller mindre försökt få mig att köpa prostituerade, eller miljöer där det är massor av uppenbart prostituerade omkring mig. Vid sådana tillfällen har jag lekt med tanken på att köpa sex, men aldrig gjort det; dels på grund av nervositet, dels på grund av att jag är emot prostitution.

Folk på flashback har tidigare föreslagit att jag borde åka till Tyskland och gå på bordell eller nåt, men jag vet inte, givet de kretsar jag umgås i och de värderingar jag har skulle jag kanske känna mig äcklig hela resten av livet då. Inte värt det.
Citera
2023-01-07, 00:17
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brolaren
Hur kan du misslyckats med att hitta en partner eller engångsligg? Det räcker med att gå på ett par fester och bjuda lite på sig själv så dyker det upp någon som är singel som tycker att man är av intressant natur.

Du kanske inte har försökt eller känt att det är något för dig?

Jag har gått på oräkneliga fester i mina dar, men förmodligen dels inte försökt tillräckligt, och dels kanske missat uppenbara chanser för att min emotionella radar suger.
Citera
2023-01-07, 00:19
  #10
Medlem
Har du diagnos inom autismspektrat?
Citera
2023-01-07, 00:20
  #11
Medlem
Brolarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natsymir
Jag har gått på oräkneliga fester i mina dar, men förmodligen dels inte försökt tillräckligt, och dels kanske missat uppenbara chanser för att min emotionella radar suger.

Du vet vad dom säger. Det är aldrig försent!
Citera
2023-01-07, 00:22
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Har du diagnos inom autismspektrat?

Nej, men misstänker en mild form av ADHD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in