2023-01-10, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Han har nog rtt tungt CV om han vill ska sig vidare till andra betting communities.

Grundat p vad? Han har vl inte direkt varit spjutspetsen i spelteoretiska mnen eller resultatbaserade diton, dremot en "glad prick" som mnga tycks ha gillat. Att det inte finns ngot annat bakom n "jvulskap" frn Stugan knns osannolikt. Olmpligt beteende, ekonomi eller dylikt. Allt r kanske inte som det ser ut i spel branschen alla gnger? Men vad vet jag...
Citera
2023-01-11, 10:32
Medlem
EFTER att ha kontaktat Sargon RUYA och ftt HRA hans sida av MYNTET kan jag sga att det HELT KLART kommer bli KAOS I brjan p SOMMAREN bland fansen av GAMBLING CABIN. Nu skriver jag inte mer i denna TRD frrn allt r PUBLIKT.
Citera
2023-01-11, 10:48
Medlem
Mittpunkts avatar
Visst brukar dom kra EU-stream tv gnger i veckan?

Det blir ingen idag utan p sndag istllet. Kan det ha och gra med att dom uppntt resultatet och inte behver f ut lika mycket andelar nu?
Citera
2023-01-11, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLarsson
EFTER att ha kontaktat Sargon RUYA och ftt HRA hans sida av MYNTET kan jag sga att det HELT KLART kommer bli KAOS I brjan p SOMMAREN bland fansen av GAMBLING CABIN. Nu skriver jag inte mer i denna TRD frrn allt r PUBLIKT.

Sluta drick Hasse.
Citera
2023-01-11, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Visst brukar dom kra EU-stream tv gnger i veckan?

Det blir ingen idag utan p sndag istllet. Kan det ha och gra med att dom uppntt resultatet och inte behver f ut lika mycket andelar nu?

Vet du att det inte blir av, eller syftar du p vad som str p deras veckoschema p hemsidan?

Min upplevelse r att veckoschemat inte alltid stmmer med verkligheten.
Citera
2023-01-11, 12:35
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riggragg
Vet du att det inte blir av, eller syftar du p vad som str p deras veckoschema p hemsidan?

Min upplevelse r att veckoschemat inte alltid stmmer med verkligheten.

Syftar p deras veckoschema. Str att det ska vara poker men jag vill inte se ngon jvla poker ikvll utan en EU-stream. Dom kan vl spela poker efter EU-stream? S jvla brttom r det inte. Bttre att f ivg tre system till kvllens EU-stream n att lira poker. Det blir inga intkter till bolaget p att spela poker.
Citera
2023-01-11, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Constantinformant
Grundat p vad? Han har vl inte direkt varit spjutspetsen i spelteoretiska mnen eller resultatbaserade diton, dremot en "glad prick" som mnga tycks ha gillat. Att det inte finns ngot annat bakom n "jvulskap" frn Stugan knns osannolikt. Olmpligt beteende, ekonomi eller dylikt. Allt r kanske inte som det ser ut i spel branschen alla gnger? Men vad vet jag...

Ingen av dessa affilatehoror r vl duktiga p att gra system ? Dom sljer 40st varje omgng och ngot enstaka hittar hem ?
Citera
2023-01-11, 12:48
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Ingen av dessa affilatehoror r vl duktiga p att gra system ? Dom sljer 40st varje omgng och ngot enstaka hittar hem ?

Det r fr att dom spelar som dom gr ocks. Hade dom inte spelat s satans aggressivt s hade dom ftt tretton rtt oftare. Nr de spelar som dom gr (aggressivt) s blir det sllan tretton rtt. Dom jagar utdelning p ver 500k hela tiden och d stter dom tecknen efter fan sjlv ibland.
Citera
2023-01-11, 12:54
Medlem
Citat:
Det r fr att dom spelar som dom gr ocks. Hade dom inte spelat s satans aggressivt s hade dom ftt tretton rtt oftare. Nr de spelar som dom gr (aggressivt) s blir det sllan tretton rtt. Dom jagar utdelning p ver 500k hela tiden och d stter dom tecknen efter fan sjlv ibland.

Det kan man ju justera med utdelningskravet istllet fr att hlla p och plocka bort massa tecken som ger utdelning under 500k, enda vitsen att ta bort rader r vl dessa super lga som ger 10-50k fr 13.
Citera
2023-01-11, 12:58
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Det kan man ju justera med utdelningskravet istllet fr att hlla p och plocka bort massa tecken som ger utdelning under 500k, enda vitsen att ta bort rader r vl dessa super lga som ger 10-50k fr 13.

Nr de reducerar ja men inte nr dom kr stora matematiska system som 350, 525 och 800 per andel.
Citera
2023-01-11, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet
Enbart knsla och mina oslagbara reads... skmt sido, fr bara dliga vibbar av honom, vibbar av girighet och brist p empati, den knslan har jag haft bra lngt innan detta med giganten.

Som sagt enbart en knsla och min sikt r lngt ifrn fakta.

Har inte pratat med karln p runt 20 r men han var jkligt schysst nr vi vxte upp....
Citera
2023-01-11, 15:45
Medlem
Citat:

Varfr tror du att de gr det?

Ganska logiskt p den tiden jag spelade trav. Det ska ju ge vinst i det lnga loppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in