2023-01-15, 20:32
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Je-Suis-C
Harry var bara så pinsam då jag såg denna TV intervju…. Stackars, stackars honom etc. Han kastar skit orättvist på sin brorsa som har det uppdraget han har…. Snacka om att vara avundsjuk 😞
Där sjönk Harry i mina ögon… Han och Meghan flydde till Staterna för att undvika publicitet… Det enda de gjort sedan de landade är ; att framkalla publicitet! Misstänker att Harry är hårt styrd av Meghan, som vill pressa ur alla miljontals dollar de kan få.
Harry gör bara bort sig tycker jag, håll käften är du snäll!

Så tänker jag också. Vad var fel med att hålla käften och klippa band? Det kanske inte är så roligt att vara prins, men det är nog roligare än att gå till ett slitsamt jobb om man inte tycker det är roligt.

I boken beskrivs hur han avgudar Meghan Förövrigt framstår han som en korkad gnällapa enligt recensionerna.

https://www.theguardian.com/books/20...your-eyes-mate
Citera
2023-01-15, 21:35
Medlem
Jaha stackarn fick välja vem han skulle flyga privatjet med och dumma camilla gjorde om hans sovrum till garderob NÄR HAN VAR VUXEN OCH FLYTTAT UT!!!

Vissa har det svårt minsann.
Citera
2023-01-16, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Så tänker jag också. Vad var fel med att hålla käften och klippa band? Det kanske inte är så roligt att vara prins, men det är nog roligare än att gå till ett slitsamt jobb om man inte tycker det är roligt.
De räknade ju på egen hand ut att de skulle "step back" vilket för dem betydde att de tänkte sluta göra jobbet med behålla titlar, apanage, tjänare, bostäder, semestrar, lyxkläder, security m m och dessutom tjäna egna kändispengar vilket de kungliga inte får. Detta basunerade de ut på sociala medier utan att ha kollat med Bettan. Hon satte P för det vilket jag tror är den verkliga orsaken till det besinningslösa hat de spyr och spyr.

Så de tänkte ingalunda lämna kungahuset. De skulle bara sluta göra jobbet och istället göra roligare och ännu mer lönande grejer.

F ö så är kombon elak+korkad (H) och elak+galen (M) en match made in heaven.
Senast redigerad av Kickan 2023-01-16 kl. 10:19.
Citera
2023-01-16, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerrasFunderingar
Jaha stackarn fick välja vem han skulle flyga privatjet med och dumma camilla gjorde om hans sovrum till garderob NÄR HAN VAR VUXEN OCH FLYTTAT UT!!!

Vissa har det svårt minsann.

Precis, vem i fyrtioårsåldern klagar på att deras pojkrum har använts till något annat. Han ska väl inte flytta hem igen.

Men detta är ju också sjukt, varför skriver han ut i sina memoarer att han använda prinsessan Dianas favorithudkräm på sin penis för?

After the friend’s reassurance, Harry found himself a tube, writing that the smell of it transported him back to his childhood.

“I felt as if my mother was right there in the room. Then I took a smidge and applied it … down there,” he wrote.

https://www.news.com.au/entertainmen...6e1abcb391da6f
Citera
2023-01-16, 10:38
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Precis, vem i fyrtioårsåldern klagar på att deras pojkrum har använts till något annat. Han ska väl inte flytta hem igen.

Men detta är ju också sjukt, varför skriver han ut i sina memoarer att han använda prinsessan Dianas favorithudkräm på sin penis för?

After the friend’s reassurance, Harry found himself a tube, writing that the smell of it transported him back to his childhood.

“I felt as if my mother was right there in the room. Then I took a smidge and applied it … down there,” he wrote.

https://www.news.com.au/entertainmen...6e1abcb391da6f
Han har fått en miljard av Netflix för att spela psykfall. Så är det bara!
Citera
2023-01-16, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
De kommer att skilja sig inom
3 år. Maggan gifter
Sig med den svarta snubben från serien som hjälpte dem att fly Kanada. Harry åker till Uk med svansen mellan benen och flyttar in i the cottage och lever ett anonymt liv.

Det har varit min gissning ett tag, vi får se! Kul kommer det va 😂
Citera
2023-01-16, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Han har fått en miljard av Netflix för att spela psykfall. Så är det bara!

Han är nog inte så frisk ska du se. Dealen var att det skulle spelas in möten med kungafamiljen men drottningen vägrade och alla andra också säkerligen på uppmaning av drottningen. Sen skulle det spelas in möten i hemlighet men då var alla på sin vakt.

Och det har nog gjort hans redan bräckliga psykiska hälsa ännu sämre. Jag tror inte alls att det är så att Meghan styr honom extremt mycket. Han styrs av sitt sargade psyke. Han har behöv av att "avsätta! sin bror och sin far för att han tror att det är de som får honom att må dåligt. Han har absolut ingen insikt i vad han behöver och att någon läkare skulle ge sig på att försöka övertyga honom om att han behöver läggas in och få mediciner utprovade tror jag inte på. Så han kommer att fortsätta att bete sig illa tills han avlider i en förtidig död. Det är vad jag tror.

Hans utspel i maj månad när hans far konungen kröns kommer nog att inte vara av denna världen.
Citera
2023-01-16, 11:04
Medlem
Är det någon som vill ge sig på en kvalificerad gissning till vad Harry och Maggan vill, givet boken som avslöjar mycket. Har dessa två ett syfte förutom att tjäna pengar på kuppen?
Citera
2023-01-16, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Är det någon som vill ge sig på en kvalificerad gissning till vad Harry och Maggan vill, givet boken som avslöjar mycket. Har dessa två ett syfte förutom att tjäna pengar på kuppen?

Jag kan tänka mig att redan när de träffades såg sig själv som två entreprenörer i att hjälpa människor eftersom de båda två är empatiska och insiktsfulla.
Citera
2023-01-16, 12:46
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen

I boken beskrivs hur han avgudar Meghan Förövrigt framstår han som en korkad gnällapa enligt recensionerna.

https://www.theguardian.com/books/20...your-eyes-mate

+1
Han är århundradets attention whore!
Citera
2023-01-17, 11:08
Medlem
Jag förstår inte varför han ser reserv som en nitlott. Det är i mitt tycke en vinstlott att ha allt men ändå inte behöva regera och vara fronten för kungahuset? Han kunde bara ställt sig lite mer i bakljuset och visat upp sig. Hur han har mage att vara orolig för Williams barn när hans barn har en får som offentligt trashtqlkar hela familjen samt skryter om hur många talibaner han dödat.. han måste ha en allvarligt psykisk störning.
Citera
2023-01-17, 11:54
Medlem
passagen i boken där han beskriver hur han smörjer in sitt könsorgan samtidigt som han tänker på sin mamma var ju spännande, uhhh.. snacka om störd människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in