2023-01-18, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungsindian
Fattar inte. Är Flashbacks globohomohatare emot sexköp nu helt plötsligt?

Jo, det är mycket märkligt. Känns som åsikterna svänger rejält. Nu är alla på FB plötsligt "feminister" som är emot sexköp.
Citera
2023-01-18, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Jo, det är mycket märkligt. Känns som åsikterna svänger rejält. Nu är alla på FB plötsligt "feminister" som är emot sexköp.

För tjugonde gången, är inte sexköpen i sig, är att de som köper sig tvingas på oss vanligt folk woke ideologier och predikar om hur hemskt kvinnor behandlar och objektifieras. De kör i princip ner sin feminism och jämställdhet i halsen på oss, samtidigt som de själva festar med eskorter.
Citera
2023-01-18, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
För tjugonde gången, är inte sexköpen i sig, är att de som köper sig tvingas på oss vanligt folk woke ideologier och predikar om hur hemskt kvinnor behandlar och objektifieras. De kör i princip ner sin feminism och jämställdhet i halsen på oss, samtidigt som de själva festar med eskorter.

Känns som du mest är avundsjuk.
Citera
2023-01-18, 00:48
Avstängd
Vilka typer
The list includes some of the most powerful names in government, finance, and business on the planet, including FBI director Chris Wray, the CEOs of Amazon, BlackRock, and Pfizer, top officials in the Gates Foundation and Soros network, and heads of The New York Times and NBC Universal.

Biden climate envoy John Kerry, European Central Bank President Christine Lagarde, World Health Organization Director-General Tedros Adhanom Ghebreyesus, CNN’s Fareed Zakaria, and Fox News’ Maria Bartiromo are also notable names found on the list."
Jag tycker det tar
Konferensen verkar baseras på USAs ideologi och utrikespolitik.....
Citera
2023-01-18, 00:52
Bannlyst
Citat:
Känns som du mest är avundsjuk.

Hur du känner om mig och mina intentioner är med all respekt ganska ovidkommande. Det är illa att världens mest förmögna och inflytelserika samlas på en konferens och utstakar både ditt och mitt öde.

Det är illa att företagsledare och utomstatliga organisationer utövar inflytande på folkvalda politiker och påverkar deras arbete.

Att man unisont arbetar för att få oss att sluta konsumera kött, samtidigt som man själv vräker i sig kobestek och filet mignon får det hela att se ännu värre ut.

Att man beklagar sig över utsläpp och på alla sätt försöker få dig och mig att inte kunna köra eller äga en bil, samtidigt som man flyger privatjet till Davos och står för mer utsläpp än vad vi åstadkommer en hel livsstid är riktigt illa.

Att man för dig och mig anser att det är passande med feministisk terror, samtidigt som man själv köper horor är ett skämt.
Citera
2023-01-18, 00:54
Bannlyst
Från WEFs egen hemsida

https://www.weforum.org/focus/women-and-work

Citat:
It will be 118 years before women have the same career prospects as men. No country in the world has closed its gender gap. Even as female leaders steer multinationals and major economies, the reality in 2016 is a working world which still excludes, underpays, overlooks and exploits half of its available talent. Why is this happening? And what can be done about it? Follow our series of views from the frontline of the global gender debate.

Man får hoppas att de i vart fall dricksar karriärskvinnorna ordentligt

Wef är lite likt Hollywood, med sitt predikande och sitt faktiska beteende.
Citera
2023-01-18, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Hur du känner om mig och mina intentioner är med all respekt ganska ovidkommande.

Det bestämmer inte du. Sorry.
Citera
2023-01-18, 01:02
Bannlyst
Citat:
Det bestämmer inte du. Sorry.

Handlar inte om vad jag bestämmer eller inte. Förutom dig själv så kan nog alla objektivt konstatera att dina känslor betyder ganska lite i jämförelse med den ondska Klaus och hans hejdukar sysslar med.
Citera
2023-01-18, 01:12
Vågar man hoppas att SVT tar upp detta i nyheterna på bästa sändningstid?
Citera
2023-01-18, 01:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Vågar man hoppas att SVT tar upp detta i nyheterna på bästa sändningstid?

Jo tjena

Man lär få ta sig till Swebbtv.
Citera
2023-01-18, 01:39
Avstängd
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shickablaow.Waowai
Inför World Economic Forums toppmöte i Davos, Schweiz där globalisteliten ska samlas så är det redan brist på horor åt alla höjdare.
Alla prostituerade och horhus är nämligen redan fullbokade.

Rekordmånga - 52 stats- och regeringschefer ska komma att delta på årets konferens. Närmare 300 ministrar väntas också vara på plats. 22 Svenska globalister är inbjudna.

Vissa bordeller och koppleritjänster har fått stänga ner sina webbsidor på grund av överbelastning när klimatelitens begär att köpa människor att förlusta sig på blev för mycket.

Eskorttjänsterna hade förberett med extra "bemanning" utifrån och personal men det räckte inte till ändå.

Är det ok att köpa människor om man är klimatglobalist?

https://www.friatider.se/davos-prost...rekt-under-wef
https://exxpress.at/world-economic-f...ts-ausgebucht/

Självklart inte okej att betala någon för sitt jobb. Nej men seriöst, män från alla olika samhällsklasser knullar horor och har gjort så i urminnes tider. Världens äldsta yrke. Har du aldrig varit utanför Sverige?
Citera
2023-01-18, 02:01
Medlem
RobbanUCs avatar
Överhetens hyckleri. "Do as I say and not as I do".
Sådan är sanningen gällande det fina folket i Davos.

Undrar just hur många av deltagarna i Davos som var polare och bästisar med Epstein?
Senast redigerad av RobbanUC 2023-01-18 kl. 02:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in