Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-22, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Jag vet mycket väl vilka videor man släppt och jag är också intresserad av ämnet som dig. Jag har sett allt på Joe Rogan som avser Aliens och rensat nätet på Bob Lazar.

Men även om jag är passionerat intresserad av ämnet så låter jag det inte molna mitt omdöme i sak. En video är inte tillräckligt mycket bevis för att man ska kunna dra några slutsatser.

Tänk dig nu. Alla människor på jorden har en kameran i fickan nu. Hur kan ingen ha lyckats filma något som är av substans ännu? Men tre videor räcker för dig att tro?
Och du avfärdar helt att det kan vara tekniska problem osv.

Ja det kan tyckas vara märkligt men Phoenix lights är ett exempel som massfotograferats.

Jag har sett mycket mer än 3 videos, har även sett ett fenomen i verkligheten.
Citera
2023-01-22, 18:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans
Detta är rent djävla skitsnack tills du länkar källorna på detta påstående.

Det har jag redan gjort mängder av gånger i de relevanta trådarna. Det här kan inte vara nyheter för någon som är intresserad, men om det är något specifikt du tycker är märkligt i filmerna så får du väl säga till.
Citera
2023-01-22, 18:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja det kan tyckas vara märkligt men Phoenix lights är ett exempel som massfotograferats.

Jag har sett mycket mer än 3 videos, har även sett ett fenomen i verkligheten.
Phoenix lights är det väl ingen som hävdat att det inte skedde - dock är ju förklaringen högst naturlig - dvs militära spårljus.
Citera
2023-01-22, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det har jag redan gjort mängder av gånger i de relevanta trådarna. Det här kan inte vara nyheter för någon som är intresserad, men om det är något specifikt du tycker är märkligt i filmerna så får du väl säga till.

Så, skitsnack alltså. Tack för bekräftelsen.
Citera
2023-01-22, 18:51
Medlem
Citat:
Phoenix lights är det väl ingen som hävdat att det inte skedde - dock är ju förklaringen högst naturlig - dvs militära spårljus.

Haha okej, tro det du. Finns inga som helst bevis på att vi har spårljus som rör sig i formation över flera delstater. Detta borde det finnas mänger av bevis på, men icke.
Citera
2023-01-22, 18:53
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
För dem som hängt med och grottat ner sig i ämnet är det redan klart som korvspad att vi har/haft kontakt och besök av ”utomjordingar”. Tror man att videosekvenserna är fejk samt att visselblåsarna hittar på, kommer man nog aldrig ändra uppfattning.

Om huruvida just denna ”nyhet” som TS skrivit om och länkar till är sann vet jag dock inte. Tyvärr är jag skeptisk, tycker jag borde ha läst/hört om det tidigare med tanke på all tid jag ägnar åt ämnet i fråga.

Kontakt med något iaf som inte är fåglar, insekter, ballonger, väderfenomen, drönare och dyl...den saken är säker. Sen som det rör sig om aliens eller inte kan man inte säkert säga såklart.
Men om man inte är helt fläng så borde vem som helst utan personlig agenda förstå att många av dessa fenomen inte har en "naturlig" förklaring.
Citera
2023-01-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Kontakt med något iaf som inte är fåglar, insekter, ballonger, väderfenomen, drönare och dyl...den saken är säker. Sen som det rör sig om aliens eller inte kan man inte säkert säga såklart.
Men om man inte är helt fläng så borde vem som helst utan personlig agenda förstå att många av dessa fenomen inte har en "naturlig" förklaring.

Precis, utöver utomjordiskt liv är även besökare från andra dimensioner högst sannolikt.

Det behöver man egentligen bara praktisera meditation, ”remote viewing” och astral projicering för att få bevisat.
Citera
2023-01-22, 19:12
Avstängd
Vi såg ett Ufo min kompis och jag. Vi tittade på det länge, kanske 20 minuter.
Vi betraktade något i himlen som inte rör sig, som lyser med flera olifärgade lampor och plötsligt lyser hela natthimlen upp och så är det borta.
Min kompis kan inte bara låta det vara så. Hon har försökt förklara fenomenet ett dussin gånger - försökt få det till något annat än vad det var... något trovärdigare.

Det är så det är, om man intellektuellt sitter som en groda längst ner i en brunn och tror att hela världen är brunnen.

Jag har läst väldigt många rapporter om "konstiga" saker och att flyginstitutionerna vill ha meddelande om när någon ser flygande tefat, eftersom 11 gånger har de varit nära att krocka med flygplan. De sysslar tydligen med "kanalbyte" de här ufona och inte ens fast de syns med blotta ögot så syns de på radar.
Knepigt för flyget.
Citera
2023-01-22, 19:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så, skitsnack alltså. Tack för bekräftelsen.
Var inte en sån aggressiv fåntratt - om du tror det finns något märkligt i filmerna så kan du väl bara säga det?
Citera
2023-01-22, 19:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Haha okej, tro det du. Finns inga som helst bevis på att vi har spårljus som rör sig i formation över flera delstater. Detta borde det finnas mänger av bevis på, men icke.

Kanske inte - men det finns inte heller några som helst bevis för att spårljusen ifråga rörde sig över flera delstater. det var ju flera händelser den kvällen.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2023-01-22 kl. 19:24.
Citera
2023-01-22, 19:24
Medlem
Citat:
Var inte en sån aggressiv fåntratt - om du tror det finns något märkligt i filmerna så kan du väl bara säga det?

Jag är förvisso övertygad om att just dessa tre videoklipp visar föremål tillvekade på jorden, som man hävdar är utomjordiska som en del i en false flag.
Citera
2023-01-22, 19:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag är förvisso övertygad om att just dessa tre videoklipp visar föremål tillvekade på jorden, som man hävdar är utomjordiska som en del i en false flag.

En false flag bestående av tre filmer med 11 års mellanrum? Vem menar du påstår att de är utomjordiska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in