2023-01-26, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Finnes det en mte som TH kan ha hatt telefonsamtale fra Futurum p, p samme tid som han var ute og gikk hettemanntur?
Eventuelt ved bruk av forhndsprogrammert oppringning fra THs telefon som var p Futurum + bruk av flere telefoner slik at selv om han var ute s "snakket han i telefonen fra kontoret p Futurum"?
f. Partner ville merket om han snakket mens han gikk ute. Hettemann er nok ikke th. Politiet forstod dette tidlig og det var som mulig medhjelper eller vitne han ble etterlyst.
Citera
2023-01-26, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
f. Partner ville merket om han snakket mens han gikk ute. Hettemann er nok ikke th. Politiet forstod dette tidlig og det var som mulig medhjelper eller vitne han ble etterlyst.

TH ville heller neppe valgt spasere foran disse kameraene, selv om han var tildekket i fjeset. Analyser og rekonstruksjon i etterkant ville enkelt ha avslrt han. I tillegg var han alts i en telefonsamtale p kontoret.

Jo frre brikker i et puslespill, jo bedre, og denne brikken kan gjerne legges bort.
Citera
2023-01-26, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07

Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
TH ville heller neppe valgt spasere foran disse kameraene, selv om han var tildekket i fjeset. Analyser og rekonstruksjon i etterkant ville enkelt ha avslrt han. I tillegg var han alts i en telefonsamtale p kontoret.

Jo frre brikker i et puslespill, jo bedre, og denne brikken kan gjerne legges bort.
Jeg forstr, LH07 og Alsagio.
Men hvis det er slik at TH er skyldig og TH er hettemannen, kan han eventuelt ha tenkt "Politiet vil kanskje aldri tro at jeg er hettemannen, og hvis de skulle finne p mistenke at jeg er hettemannen s vil de aldri greie bevise det"?

Kan enkelte GM ha et nske om at politiet skal forst at han er GM og kan det vre slik at GM fryder seg over vite at politiet forstr og vet men ikke greier bevise det?
Senast redigerad av z-z-z 2023-01-26 kl. 10:23.
Citera
2023-01-26, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Han mtte kanskje se an nr han skulle oppholde seg i pauserommet med massasjestolen blant annet.
Avhrene tyder p at arbeidsdagen var veldig uklar. TH kan ikke angi hvor lenge han oppholdt seg der.

Hva gjorde du p jobben i gr, da?
Citera
2023-01-26, 11:29
Medlem
Ny artikkel hos Spiegel publisert for 18 timer siden. (Og Milli ser ut til ha tatt pause fra saken (ingen krimpodder om denne saken p lang tid).).
Nr kommer neste nyhet om saken?
Citera
2023-01-26, 11:55
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ny artikkel hos Spiegel publisert for 18 timer siden. (Og Milli ser ut til ha tatt pause fra saken (ingen krimpodder om denne saken p lang tid).).
Nr kommer neste nyhet om saken?

Interessant og utfyllende artikkel, selv om den ikke byr p srlig mye nytt for det norske publikum.
Pussig vri at de intervjuer VG-journalister.

Mest interessant kanskje at de profilerer OHG og har lagt inn lenke til tipsmottaket.

Men det er jo lovlig sent komme til torgs med dette n. Om ikke annet s forteller
det ihvertfall at den tyrkiske "eks-agenten" ikke hadde noe fare med.

Forvrig har Mi*lli sagt at de flger saken tett, og at de kommer til lage sak s fort noe nytt skjer i saken.
Citera
2023-01-26, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Interessant og utfyllende artikkel, selv om den ikke byr p srlig mye nytt for det norske publikum.
Pussig vri at de intervjuer VG-journalister.

Mest interessant kanskje at de profilerer OHG og har lagt inn lenke til tipsmottaket.

Men det er jo lovlig sent komme til torgs med dette n. Om ikke annet s forteller
det ihvertfall at den tyrkiske "eks-agenten" ikke hadde noe fare med.

Forvrig har Mi*lli sagt at de flger saken tett, og at de kommer til lage sak s fort noe nytt skjer i saken.

Hvordan kom du deg rundt betalingsmuren? Regner med at du ikke har abb p spiegel.
Citera
2023-01-26, 16:05
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Hvordan kom du deg rundt betalingsmuren? Regner med at du ikke har abb p spiegel.

Uten mur p engelsk.
Citera
2023-01-26, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Uten mur p engelsk.

Takk.
Citera
2023-01-26, 17:15
Medlem
Citat:
Hva tenker du om dette (mitt sitat under)?
Og kan TH ha planlagt denne oppringningen for "bevise at han ikke kan ha vrt Hettemann1"?

Da har kanskje TH vitner p at han var p Futurum i mte til og med ca kl 10.38 og da kan han i s fall ikke ha vrt ute p hettemanntur p samme tid. Og da m dette eventuelle scenarioet (sitat under) forkastes:

Jeg velger ikke tenke s mye om dette inntil det er bekreftet at samtalen faktisk fant sted 10.38, da andre steder i tillegg til i boken.

Ellers tenker jeg at du har en kreativitet og observasjonsevne f p dette forumet besitter. Det er bra greier i en sak som dette.
Spesielt imponert er jeg av en observasjon du gjorde noe tilbake i tid som jeg mener er av stor viktighet for denne saken.
Citera
2023-01-26, 17:20
Medlem
Citat:
Jeg forstr, LH07 og Alsagio.
Men hvis det er slik at TH er skyldig og TH er hettemannen, kan han eventuelt ha tenkt "Politiet vil kanskje aldri tro at jeg er hettemannen, og hvis de skulle finne p mistenke at jeg er hettemannen s vil de aldri greie bevise det"?

Kan enkelte GM ha et nske om at politiet skal forst at han er GM og kan det vre slik at GM fryder seg over vite at politiet forstr og vet men ikke greier bevise det?

Helt sentralt i denne saken slik jeg ser det. Innehar en grandios personlighet og er spenningssker.
Citera
2023-01-26, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Jeg velger ikke tenke s mye om dette inntil det er bekreftet at samtalen faktisk fant sted 10.38, da andre steder i tillegg til i boken.

Ellers tenker jeg at du har en kreativitet og observasjonsevne f p dette forumet besitter. Det er bra greier i en sak som dette.
Spesielt imponert er jeg av en observasjon du gjorde noe tilbake i tid som jeg mener er av stor viktighet for denne saken.
Takk
Hvilken observasjon tenker du p?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in