2023-02-09, 17:48
Medlem
Förut jag var en storrökare som bara gillade att blazea gröniing och bruning veckor och månader kunde gå åt där jag njöt hela tiden men nuförtiden tycker jag en dag med bara röka är tråkigt sedan jag lärde mig blanda med tramadol.

Det ger liksom en så maxxad kombo tram braj lite e-känsla att bara röka en gås längre känns inte på samma sätt tyvärr.

Hur ska jag lära mig röka cannabis utan tramadol igen?
Citera
2023-02-09, 18:11
Medlem
Sluta med tramadolen ett tag så ska du se att känslan med rökat kommer tillbaka. Kan vara en jobbig AT på trammet men lätt värt att sluta med den skiten.
Citera
2023-02-09, 18:18
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Förut jag var en storrökare som bara gillade att blazea gröniing och bruning veckor och månader kunde gå åt där jag njöt hela tiden men nuförtiden tycker jag en dag med bara röka är tråkigt sedan jag lärde mig blanda med tramadol.

Det ger liksom en så maxxad kombo tram braj lite e-känsla att bara röka en gås längre känns inte på samma sätt tyvärr.

Du måste låta det gå en tid.

Jag började med bensodiazepiner (iktovril) endast pga. att jag inte kunde röka längre, utan att förstärka ångesten. När jag tog det, kunde jag nu röka igen.

Sen la jag ner allt i tre år, och började röka cannabis igen när jag mådde stabilt, och vips så var det lika underbart som när man började, i några månader.
Citera
2023-02-09, 18:32
Medlem
Citat:

DU borde ta en paus från rökandet. Din toleransnivå är hög och den kommer tillbaka, tro mig och alla som gjort/gör pauser.

Gör nåt annat några månader. Rasta en hund, fiska, träna, läs en bok. När du väl sen tar ett, två hits - kommer du bli så där göttigt bäng som back in the days.

Hepp!
Citera
2023-02-09, 18:54
Avstängd
Citat:

Odla eget röka, Det som finns på marknaden är bara skit numera. Allt handlar bara om att tjäna pengar och inget om kvalité längre. Tänk på hur det ser ut i världen numera, krig o elände överallt. Finns knappt några som har några odlingar längre utomlands. för 35-40 år sedan så fans det röka som hette duga, så många olika sorter, nu e det samma skit oavsett och ingen power i det. för fans det libanes marockan afghan med flera sorter, det kom från olika delar av världen men nu kommer det från någon jävla lagerlokal typ och ingen vet vad dom stoppar i skiten.
Citera
2024-12-14, 17:32
Medlem
Spartacus2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Odla eget röka, Det som finns på marknaden är bara skit numera. Allt handlar bara om att tjäna pengar och inget om kvalité längre. Tänk på hur det ser ut i världen numera, krig o elände överallt. Finns knappt några som har några odlingar längre utomlands. för 35-40 år sedan så fans det röka som hette duga, så många olika sorter, nu e det samma skit oavsett och ingen power i det. för fans det libanes marockan afghan med flera sorter, det kom från olika delar av världen men nu kommer det från någon jävla lagerlokal typ och ingen vet vad dom stoppar i skiten.

Vet du hur man odlar cannabis i lägenheten?
Jag är Helsingborgare och det finns inte längre bra röka sedan coronan
Citera
2024-12-14, 18:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spartacus2
Vet du hur man odlar cannabis i lägenheten?
Jag är Helsingborgare och det finns inte längre bra röka sedan coronan

Ingen egen erfarenhet, men hur svårt kan det vara. Info finns på Youtube och Google.
Handlar nog mer om rätt läge på lägenheten och rätt granar!
Och att man håller sig till egen förbrukning.
Citera
2024-12-14, 18:50
Medlem
Sleepdancers avatar
Gör nått annat i några månader, rasta hunden, sug kuk. Testa homo sex.
Citera
2024-12-14, 22:34
Medlem
Spartacus2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepdancer
Gör nått annat i några månader, rasta hunden, sug kuk. Testa homo sex.

Din?
Citera
2024-12-15, 01:01
Medlem
Jävligt dumt o dra in opiater från början. Du har förstört cb ruset nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in