Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-14, 00:03
  #133
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Förutom att ge ett ointelligent intryck så verkar du manisk och hetsig kring det här ämnet också.

Hur kommer det sig att du brinner så starkt för Alexander?
Upplever du honom som en stor tänkare och förebild? Du identifierar dig med honom ?



”Mer verbalt begåvad än du” skriver man.
Kanske är du lite korkad? 🙂

Ursäkta jag lägger mig i, men nej det gör man inte. Ska man vara korrekt är Både "än dig" och "än du" inkorrekta. Det heter "än du är". Men "än dig" "än du" fungerar också i vardagligt tal.

OT
Bard är en mycket klok herre, dock är han för komplicerad att hantera särskilt för rabiata feminister.
Citera
2023-02-14, 04:38
  #134
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Topic är intressant, därav mitt intresse.

Bard har sagt en hel del icke-PK. Bl a att feminismen spårat ur och att det sitter en massa oskyldiga män fängslade pga falska anklagelser från feminister. Hen gick för långt och är cancel cultured från mainstream-kanalerna, men dyker istället upp desto oftare i t ex Riks (SDs kanal).

Har du källa på ditt påstående om att Bard ska ha uttryckt sig nedlåtande om färgade?

Jag tror du är lockad av mitt storkukslugn.

Ja, Bard är idag med i partiet Medborgerlig samling och syns på diverse youtube kanaler. Med tanke på att hela hans karriär kantats av att klanka ner på andra och vara en knäpp medieprovokatör så har väl helt enkelt PK-Sverige fått nog av honom då han inte kunde leva längre på meriten att han är bög.

Googla. Finns massvis av länkar från hur han petades från Idol och TV4 som han brukade va med i. Om du inte fixxar det så kan jag dra fram nånting åt dig.
Citera
2023-02-14, 07:42
  #135
Medlem
Han är kompis med Makode Linde som gjorde Negerkungen-utställningen på Stockholms kulturhus. I samband med det blev olika black power galningar vansinniga.

Är han rasist så är han väl som alla andra han kan inte hålla sig från att kalla folk hora när han lackar varför skulle han hålla sig om någon är en etnicitet? Varför skulle någon? Lackar man vill man vara elak en del slår där de kommer åt när de lackar fact of life men behöver inte betyda att man är i grunden dålig.
Citera
2023-02-14, 15:32
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpringCampaign
Han är kompis med Makode Linde som gjorde Negerkungen-utställningen på Stockholms kulturhus. I samband med det blev olika black power galningar vansinniga.

Är han rasist så är han väl som alla andra han kan inte hålla sig från att kalla folk hora när han lackar varför skulle han hålla sig om någon är en etnicitet? Varför skulle någon? Lackar man vill man vara elak en del slår där de kommer åt när de lackar fact of life men behöver inte betyda att man är i grunden dålig.
Bard e verkligen inte rasist. När han var aktiv i Frihetsfronten argumenterade han för att Sverige skulle ta emot 50 miljoner invandrare. Bard menade att det ändå bara var de mest begåvade som skulle komma hit och att dom skulle göra större nytta än den svenska underklassen. Bard e en klassisk nyliberal.
Citera
2023-02-14, 15:42
  #137
Avslutat konto
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Bard e verkligen inte rasist. När han var aktiv i Frihetsfronten argumenterade han för att Sverige skulle ta emot 50 miljoner invandrare. Bard menade att det ändå bara var de mest begåvade som skulle komma hit och att dom skulle göra större nytta än den svenska underklassen. Bard e en klassisk nyliberal.

Knappast så Bard resonerar idag. Men absolut att det var den attityden i kombination med att hen är HBTQ som gav Bard tillträde till finrummet.

Varför har Bard inte längre tillgång till finrummet menar du?
Citera
2023-02-14, 15:43
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Bard e verkligen inte rasist. När han var aktiv i Frihetsfronten argumenterade han för att Sverige skulle ta emot 50 miljoner invandrare. Bard menade att det ändå bara var de mest begåvade som skulle komma hit och att dom skulle göra större nytta än den svenska underklassen. Bard e en klassisk nyliberal.

Jag är helt 100 på att han spred ryktet att han är född i Sydafrika själv. Någon editerade wikipedia för att provocera maximalt under Makode prylen det var lmao.

Ja, jag ser honom till vänster om t.ex. Sade men det är inte så spännande eftersom libtard kvalar som höger oavsett att Lööf lierade sig med kommunister.

Men det är klart att liberaler är ett problem för högern men de är väl en döende extrem minoritet idag?
Citera
2023-02-14, 16:15
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Knappast så Bard resonerar idag. Men absolut att det var den attityden i kombination med att hen är HBTQ som gav Bard tillträde till finrummet.

Varför har Bard inte längre tillgång till finrummet menar du?
Trådens ämne var varför Batd kvalar in i finrummet. Detta har han alltid gjort genom att vara lagom provokativ. Helt mot strömmen har han aldrig gått.
Citera
2023-02-14, 16:43
  #140
Avslutat konto
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Trådens ämne var varför Batd kvalar in i finrummet. Detta har han alltid gjort genom att vara lagom provokativ. Helt mot strömmen har han aldrig gått.

Bard är utkastad ur finrummet sedan några år tillbaka, så ditt "alltid" åldrades dåligt.

Korrekt att Bard inte är helt emot strömmen, han medverkar bl a i Riks och är ev. fortfarande medlem i och talesperson för MED (inte säker på det senare).
Citera
2023-02-14, 17:28
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Bard är utkastad ur finrummet sedan några år tillbaka, så ditt "alltid" åldrades dåligt.

Korrekt att Bard inte är helt emot strömmen, han medverkar bl a i Riks och är ev. fortfarande medlem i och talesperson för MED (inte säker på det senare).
Fast den kritiken e det bättre att du riktar mot trådskaparen. Hen menar att Bard kvalar in i finrummet. Ska man summera min uppfattning så e det helt säkert att Bard aldrig skulle varit invandringskritisk på 1980-och 90-talet. Han hade inget att tjäna på det. Lika säkert e det att Bard aldrig skulle vara positiv till invandring, så som debatten sett ut dom senaste åren.
Citera
2023-02-14, 17:37
  #142
Medlem
prizs avatar
Han är bög därför får han vara med.
Citera
2023-02-15, 11:18
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Han är bög därför får han vara med.

Han var typ snickar-Lee när han slog igenom som Barbie.

Tar man bort skägget försvinner kuken. Detta är en av de första sakerna en transperson märker, folk slutar lyssna om man inte har skägg. En del höjer rösten för att kompensera detta, AKA genderSJW woke unicorn på nätet.

Han är som Alice Timander ett institut i sig själv. Nä men nu får det vara bra med att fundera på den här människan folk kan få för sig att man är homo eller något.

Men jag tycker absolut han hör till som Arne Weise på julafton eller något.
Citera
2023-02-15, 18:08
  #144
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Topic är intressant, därav mitt intresse.

Bard har sagt en hel del icke-PK. Bl a att feminismen spårat ur och att det sitter en massa oskyldiga män fängslade pga falska anklagelser från feminister. Hen gick för långt och är cancel cultured från mainstream-kanalerna, men dyker istället upp desto oftare i t ex Riks (SDs kanal).
Har även kritiserat drogförbudet och sexköpsförbudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in