Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-23, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Helt uppenbart har man startat en utredning, alltså kan man inte "med säkerhet" konstatera vad som hänt.

Dessutom svarade jag på ett helt annat påstående din besserhora.

Jag svarade fortfarande på ditt första stycke din uppenbart inavlade bonde. Läs vad du skrivit och läs vad jag svarat. Skiter i vilket påstående du svarat på. Du har i sak fel.
Citera
2023-02-23, 14:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfrulle
Svag människa som blev förförd och utnyttjad utav en slyna
Så inte så förvånande att han begår självmord.

Samma sak med Strandhälls man, dessa psykopatkvinnor lämnar lik efter sig.
Citera
2023-02-23, 14:23
Medlem
Harmandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Ja men om det sker samma dag som detta besked är det rätt sannolikt att det har en koppling.
Absolut. Det finns många exempel på folk som dör knall och fall i samband med jobbiga besked.
Citera
2023-02-23, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Hur kommer det sig egentligen att en så högt uppsatt chef med antagligen väldigt bra lön, bor i en hyresrätt i Norrköping ??
Verkar konstigt, inte ens bostadsrätt?
Han har kanske varit gift, med dyra barn?
Citera
2023-02-23, 14:26
Medlem
GamlaFalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trulf
Har nu läst den 83 sidor långa rapporten.
Linda Staaf har ju bedrivit privatspaning mot Mats Löfving vid hans bostad under sommaren. Hon menade att han satt inlåst där och inte gick ut. Det framkommer i PM:et från säkerhetsskyddschefen.

Blir dock mest förvånad över hur många mellanchefer med oklara funktioner vid olika meningslösa avdelingar det finns inom Polismyndigheten. Här finns det utrymme att spara skattemedel.

Vet vi vad hon gjorde tiden för (själv?)mordet?
Citera
2023-02-23, 14:30
Medlem
Har vi bekräftad dödsorsak?
Citera
2023-02-23, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harmanda
Folk dör av hjärtstopp pga naturliga orsaker hela tiden.
Exakt!
Jag skulle nästan vilja påstå att de allra flesta människor dör av hjärtstopp. Det är bara lite olika vägar fram för att uppnå just detta. Alla andra orsaker vore ju lite märkliga.

Det finns mycket som luktar lite illa i den här historian.
Citera
2023-02-23, 14:33
Medlem
Man kan ju slå fast att han var för svag för att verka som polischef i vilket fall..
Citera
2023-02-23, 14:35
Medlem
Citat:
Hur kommer det sig egentligen att en så högt uppsatt chef med antagligen väldigt bra lön, bor i en hyresrätt i Norrköping ??
Verkar konstigt, inte ens bostadsrätt?
Han har kanske varit gift, med dyra barn?

Han kanske har konto för framtiden någon annanstans?

Ja nog är allt konstigt, men han kanske älskade den där kvinnan så han till slut dog av brustet hjärta? Vad heter det:Tatomyocarditis?
Citera
2023-02-23, 14:36
Medlem
S.Jorgens avatar
Fy fan! Vilket öde. Dödsorsaken är väl inte fastställd än?
OM det skulle röra sig om självmord så skulle han kört en ”Robert Budd Dwyer” i samband med nån sorts presskonferens efter mötet med Thornberg.
Det hade fått fart på cirkusen.
Citera
2023-02-23, 14:39
Medlem
Citat:

Enligt Nyheter24 så hade han 2020 en månadslön på 153 322 kr.

https://www.nyheter24.se/amp/nyheter...ionpolischefen

Så, ja... jag håller med dig där. Varför bor man i en hyresrätt när man har en årslön på nästan 2 mille? 🤔
Citera
2023-02-23, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
"Står att han nobbade en kärleksrelation med henne

Det råder ingen tvekan om att Mats Löfving och Linda Staaf hade en intim relation.

Det slår särskilde utredaren Runar Viksten fast. Ä"

https://www.expressen.se/nyheter/lof...om-relationen/

”Hon ville för flera år sedan inleda en relation med honom, men han avvisade det”, hävdar han i utredningen.

Vilken jävla ljuuuugaaaree - näää jag vill inte doppa snoppen in-ut-i en gryta som är betydligt yngre
nyare o mer spännande än min fru - o sen nyttjar han ny underställd dams inbyggda spermakanal.

Det skulle så klart komma fram mycket fler godsaker om denna ljugande slav under schnabeln så
nu tystade han detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in