Citat:
Ursprungligen postat av
Sandw
En god vn kom precis hem frn VM i Planica. Det han berttade var inte roligt att hra. Norska supportrar dominerar i antal och vldigt mnga beter sig som svin. Dom skrek hela tiden glpord efter svenskarna, till och med efter frukosten och direkt vid ankomsten till stadion mttes dom av fulla Norrmn som stod och pissade p vggarna vid entren och nr de fick se svenskarna s brjades det direkt med, vi kan kjpe hele Sverige... Osv. Men vrst tyckte de nd att Norrmnnen gav sig p de svenska karna, nr Calle halvarsson visade sig regnade hatet frn Norrmnnen ver honom, de svenska herrarna verkade dock ta det med ro, vrre var det tydligen med de svenska damerna, Medellders Norrmn gapade om vilken de svenska damkarna de helst ville ha sex med och hur. De hade ven hnat Frida Karlsson fr hennes stafettinsats. r detta verkligen okej? ven beskare frn andra lnder reagerade p Norrmnnens svineri och naturligtvis slovenerna som bor i Kranjska Gora. S inte nog med att Norge r verlgsen i lngdskidspren och rster hjs att det ddar sporten mer och mer, de frsker ocks med full kraft att dda intresset vid sidan av spren.
Ja blir mera frvnad att du som person tror detta r et norska fenomen. Jag har mtt mnga berusade svenskar i mitt liv inom idrotten,men tnker inte att detta r unikt fr svenskar. Det som r unikt r vissa personer p Flashback som tydligen har et Norgehat nr det kommer till lngdskidor. Inte bara r vi dopade,det r statlig dopning ,vi r vi beter oss som svin som supportrar,vi pratar som bgar, vi r underlgsna Svenskar som mnniskor.
Det finns idiotiska norrmn i Planica som har ett idiotiskt beteende. Och skert med lite promille i kroppen. Dom r idioter och man skms.
Finns skert aldrig svenska supportrar som har slngt skit mot norrmn nr Sverige har krossat Norge? Jag har bevittnat det flera gnger,men tnker inte att svenskar r vrre n andra. Det finns idioter i alla lnder. Svenskar r ocks extremt knsliga nr det kommer till lngdskidor och norrmn. Norge vs Sverige i lngdskidor r lite samma syn som Ukrainare har p Ryssarna.