Flashback bygger pepparkakshus!
2023-03-10, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth
Jag skulle gärna vilja se Patrik Sjöberg i alla mot alla.
Han är jävligt vass i munnen, rätt skärpt, mediavan.
Han kanske har blivit tillfrågad och tackat nej men han hade varit min favorit.
Hade ju varit hysteriskt kul att se han tävla emot eller t.o.m. med Stefan Holm.
Nu kommer ju det inte hända för Stefan har nån biff emot F&F. Nåt om att dom skämtat om hans son eller liknande.
Hoppas Patrik kommer med nån gång!

Patrik Sjöbergs nivå när det gäller allmänbildning är nog jämförbar med Sara Sjöströms. Dvs i det närmaste obefintlig.
Citera
2023-03-11, 04:29
Medlem
Tips, Grupp 2:

Olof Lundh och Ebba Kleberg von Sydow
Jennifer Kücükaslan och Erik Blix
Erik Johansson och Tom Sjöstedt
Reuben Sallmander och Ylva Hällen
Elsa Billgren och Ernst Billgren
Thomas Petersson och Tara Moshizi
Micha Billing och Martin Melin
Johan Rabaeus och Camilla Thulin

Topp-2 känns rätt givet. Jumbon likaså. Tajt mellan tredje- och sjätteplats i mitt tips, funderade länge och väl där. Har sett, läst och hört exakt noll sekunder av Sjöstedt, Billing, Moshizi och Thulin i mitt liv vad jag vet, så fick höfta en aning.
Citera
2023-03-11, 13:15
Medlem
Limma skinkbits avatar
Borde inte Henrik Torehammar jobba lite på mimiken och rösten? Det är ju knappt att man märker att han är bög? Varför inte skaffa en klassisk gaymustasch á la San Francisco 1983 också? Då hade han fått en lite tydligare gay-aura.
.

.

Lite ironi i detta inlägg.
Citera
2023-03-13, 13:59
Medlem
XtraXs avatar
Så skönt med nya ansikten nästa vecka.

Nya momentet
Citera
2023-03-14, 13:16
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Patrik Sjöbergs nivå när det gäller allmänbildning är nog jämförbar med Sara Sjöströms. Dvs i det närmaste obefintlig.
Sjöberg kanske är street-smart, men som du säger är han en av de minst allmänbildade kändisarna vi har. Han lämnade ju skolan i högstadiet eller nåt, för att leva rövare och hoppa högt. Det märks på sättet han pratar med konstant felaktiga ordval att han är rätt blåst. Dessutom höftar han fram information hela tiden, som ofta är felaktig, en taktik även Filip Hammar förlitar sig på. Dessa lär aldrig ha hållit i någon bok, förutom en och annan Kalle Anka-pocket i barndomen.

Citat:
Ursprungligen postat av Golfarn87
Tips, Grupp 2:

Olof Lundh och Ebba Kleberg von Sydow
Jennifer Kücükaslan och Erik Blix
Erik Johansson och Tom Sjöstedt
Reuben Sallmander och Ylva Hällen
Elsa Billgren och Ernst Billgren
Thomas Petersson och Tara Moshizi
Micha Billing och Martin Melin
Johan Rabaeus och Camilla Thulin

Topp-2 känns rätt givet. Jumbon likaså. Tajt mellan tredje- och sjätteplats i mitt tips, funderade länge och väl där. Har sett, läst och hört exakt noll sekunder av Sjöstedt, Billing, Moshizi och Thulin i mitt liv vad jag vet, så fick höfta en aning.
Lite kul med två i mästerkocksjuryn som tävlar mot varandra. Också glädjande att se att Olof och Ebba forsätter kriga, de är pelaren som till stor del lyfter upp programmet och jag var rädd att de skulle sluta nu när de äntligen nått målet vinst. Kanske är de nu ute efter något slags rekord i antal vinster, och de lär isåfall vara kvar som lag tills programmet läggs ner.
Citera
2023-03-14, 14:22
Medlem
Saloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182

Han är garanterat mer allmänbildad än Svennis, Henke Larsson, Janne Josefsson m.fl.
Jag tror inte heller att Sjöberg skulle vinna, kanske nånstans i mitten.
Han är samhällsengagerad, berest och har en väldig vass tung och skulle lyfta det här programmet.
Om det enbart varit uttagning om allmänbildning, hur många tror du då av alla deltagare hade varit med?
Citera
2023-03-14, 16:18
Medlem
[quote=Saloth|83803576]Han är garanterat mer allmänbildad än Svennis, Henke Larsson, Janne Josefsson m.fl./QUOTE]

På vilka grunder bygger du den garantin? I vilka sammanhang har PS visat sig vara allmänbildad?
Citera
2023-03-14, 22:13
Moderator
Dr Kings avatar
Skolminister-Lina har ju varit halvkass hela säsongen men när hon drog fram de kemiska formlerna för etan, etanol och propan ur hatten visade hon att hon inte sov helt på kemilektionerna
Citera
2023-03-14, 22:20
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Skolminister-Lina har ju varit halvkass hela säsongen men när hon drog fram de kemiska formlerna för etan, etanol och propan ur hatten visade hon att hon inte sov helt på kemilektionerna

Det var faktiskt grymt, dock det enda bra hen gjort under säsongen
Citera
2023-03-14, 22:42
Medlem
Att fortfarande kunna formler som man nött in i gymnasiet är väl inget speciellt. De sitter ännu för mig, iaf de vanligaste som salt- och svavelsyra. De andra tävlande tittade på hen som om hen var ett geni

För övrigt är Erica väldigt läcker i dagens avsnitt.
Citera
2023-03-14, 23:50
Medlem
Stivalis avatar
Man kan undra om deltagarna på förhand (typ på morgonen eller kvällen innan) fått någon hint om vilka moment som kommer. Onekligen lustigt att Erika till det här nya duellmomentet med cowboyhatt valt att knyckla ner sig i ett par sexiga supertajta skinnbrallor. Vad kan bättre matcha den svarta hatten? Slump?
Citera
2023-03-15, 08:56
Medlem
Gavins-Friends avatar
Tobbes svar på idiotfrågan i veckans sista avsnitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in