2016-01-17, 01:09
Medlem
BecaHas avatar
Ngon som har erfarenhet med deras oljor? Finns en hel del info att ta del av p Brittiska forum dr det bda skrivs positivt samt negativt i viss mn.

Man kan kontrollera koder p deras hemsida men det sger vl inte s mycket eftersom det trots allt r et UG lab. Lst lite att man r "selective scammers" dvs att visa batcher r rent av skit!

Lite googlande resulterar i fljande:
Test utfrt av "Anabolic lab"(?) p deras oljor: http://anaboliclab.com/lab-results/b...harmacom-labs/

Eroids Forum (verkar vara stort internationellt forum, lr jag som ute och cyklar): https://www.eroids.com/reviews/lab/pharmacom-labs

Vad sger vra Flashback experter hur ser erfarenheten ut fr oss hr i Svea rike?
Citera
2023-03-15, 10:31
Medlem
Jag kr just nu Pharmacom Labs Testo E som TRT. Kr ca 110mg E5D och tog nyligen blodprov. Tog testet samma dag som injektion, det var ca 5 timmar efter injektion, och visade 1395 ng/dl.
Citera
2023-04-14, 22:05
Medlem
fisken123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel
Jag kr just nu Pharmacom Labs Testo E som TRT. Kr ca 110mg E5D och tog nyligen blodprov. Tog testet samma dag som injektion, det var ca 5 timmar efter injektion, och visade 1395 ng/dl.

Hej. Tar du HcG ocks? Eller tar du enbart 110mg testo e var 5:te dag i ditt TRT protokoll?

Hur r din libido?
Senast redigerad av fisken123 2023-04-14 kl. 22:09.
Citera
2023-04-15, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisken123
Hej. Tar du HcG ocks? Eller tar du enbart 110mg testo e var 5:te dag i ditt TRT protokoll?

Hur r din libido?

Jag tar lite HCG ocks. Jag har nyligen minskat dosen av bde testo och HCG. Tidigare tog jag 500iu HCG e5d, nu tar jag bara 250iu. Testo minskat till 100mg e5d. Kr ven p HGH ca 1,8iu varje dag. Libidon r hur bra som helst
Citera
2024-06-20, 20:33
Medlem
Ngot nytt om dessa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här