2023-02-01, 10:51
Bannlyst
Lexotan r kass, vldigt svag och subtil effekt. Slr smre n diazepam. Det frvnar mig att mnga anser det r den starkaste benson av de alla.

Era empiriska erfarenheter/upplevelser med lexo fr grna bevisa att jag har fel.
Citera
2023-02-12, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Lexotan r kass, vldigt svag och subtil effekt. Slr smre n diazepam. Det frvnar mig att mnga anser det r den starkaste benson av de alla.

Era empiriska erfarenheter/upplevelser med lexo fr grna bevisa att jag har fel.
Det r nog ingen dom sger att den r starkast. Den r rtt svag (6 mg = 20 mg Diazepam. Skn mudkelrelax dock! Brukar ta 40-50 mg.
Citera
2023-04-16, 23:00
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
r bromazepam lika muskelavslappnande som valium? Hur mycket behver man ta fr att bli lagom skn kolla en film utan att somna om man inte rrt en benso p ver ett r?

Och r det safe att ta en zopiclone fr att somna p senare p kvllen om man grundat med bromazepam tidigare samma kvll?

Mvh
Citera
2023-04-23, 05:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
r bromazepam lika muskelavslappnande som valium? Hur mycket behver man ta fr att bli lagom skn kolla en film utan att somna om man inte rrt en benso p ver ett r?

Och r det safe att ta en zopiclone fr att somna p senare p kvllen om man grundat med bromazepam tidigare samma kvll?

Mvh

Diazepam r bttre p alla fronter. r det riktiga tabletter du ftt tag p s kommer nog 10-15mg knnas helt okej. Googlade snabbt p en rknare och 10mg ska tydligen vara 25mg diazepam, men snarare knns 10mg brom som 10mg diaz. Den r som jag skrivit tidigare mycket svag.

Du undrar om det r safe att ta en z-analog efter benso? Sjlvklart. r du helt oplst eller?

Annars kommer du bli lika avslappnad och f ett mycket sknare/roligare rus av ett par brs.
Senast redigerad av kukpasta 2023-04-23 kl. 06:01.
Citera
2023-04-29, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Diazepam r bttre p alla fronter. r det riktiga tabletter du ftt tag p s kommer nog 10-15mg knnas helt okej. Googlade snabbt p en rknare och 10mg ska tydligen vara 25mg diazepam, men snarare knns 10mg brom som 10mg diaz. Den r som jag skrivit tidigare mycket svag.

Du undrar om det r safe att ta en z-analog efter benso? Sjlvklart. r du helt oplst eller?

Annars kommer du bli lika avslappnad och f ett mycket sknare/roligare rus av ett par brs.

Det dr med ett par brs tar jag nd lite fr ofta
Citera
2023-05-05, 22:31
Medlem
Tagit 18mg bromazepam nu ikv och tycker det slr ungefr som 15mg diazepam.
Citera
2024-09-01, 15:59
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Tycker personligen att Broma slr Dian p mnga fronter. Tog 18mg fr ca 30 min sedan med 25mg Baklofen och knner mig redan rejlt muskelavslappnad. Inget direkt rus men skna medicinska effekter! Vilket jag visserligen ocks fr p Dia, men d fr jag ta minst 20 - 30mg.

/Mvh
Citera
2024-09-07, 13:35
Medlem
Kan bestllas lagligt i landet jag bor i, r det lagligt med massa Rc's bl.a. bromazolam.

3mg pellets och tar jag 4st s 12mg knns det inte alls olikt xanor! Bra eufori, jag tar dem p dagen s blir ej trtt.

Nackdelen r dels minnet (alla benso) i detta fallet ven balans r lite satt ur spel!

Men med tanke p tillgnglighet o leverans etc r det absolut en benso jag gillar!
Citera
2024-09-11, 22:26
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Denna mste jag nd sga har blivit en av mina favoriter det senaste men d r det den muskelavslappnande effekten samt dom antikonvulsiva effekterna jag ocks knner samt att jag personligen blir sdr lagom sederad p typ 18mg som jag gillar mest!

Och skall jag blanda den med ngon annan Benso s r Diazepam samt Lorazepam vldigt skna. Runt 15 - 20mg Dia och 5mg Lora och kanske ibland att jag ven lgger p 4 - 5mg Klonazepam fr extra muskelavslappning!

Tar ven Baklofen ganska mnga dagar i veckan p doser mellan 50 - 100mg och jag upplever att denna passa mycket bra ihop med Baklofen och tycker mycket om att blanda ven dom men d gr jag oftast inte ver 50 - 62,5mg! Fr Baklofen r knd fr att kunna ge ganska kraftiga blackouts i doser p typ 135mg och ver s blandar man Baklofen och Benso s rekommenderar jag att man hller till doser mellan 50 - 75mg max och det r oavsett tolerans eller ej skulle jag sga

/Mvh
Citera
2024-12-10, 14:38
Medlem
Hej,
Har typ 10st 1,5mg. r de ngot att ha?

Somnar man bara p de eller kan de ngon eurofori/mys en fredagkvll?
Citera
2025-01-24, 00:07
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Ja, en vldigt underskattad Benso! Har inte mnga kvar tyvrr s fr vnda mig till enbart Diazepam, Midazolam och Klonazepam nr dessa r slut fr muskelavslappningen. Men som sagt en vldigt underskattad Benso som ger mig sdr lagom muskelavslappning i doser p typ 12 - 18mg och runt 10 - 20mg Diazepam p det lite senare p kvllen och kanake ven 15 - 30mg Oxazepam ocks om jag vill lyxa till det lite extra och d sover jag troligtvisrtt rtt gott under natten med. Dock verkar det som att mnga hr i trden blandar ihop den med RC-Benson Bromazolam som r betydligt starkare men ger mer sederande effekter enligt mig.

Upplever inga direkt sederande effekter av denna dock men pga min muskelstelhet som den hjlper mot s blir det automatiskt att jag sover bttra och har lttare fr att somna nr jag har anvnt den.

Vad r er uppfattning om det?
Har ju under ren utvecklat en riktigt hg tolerans p Benso men denna r riktigt skn ven i spass lga doser. Och speciellt i nn nice kombo! Minns att det var riktigt sknt att ta typ 12 - 18mg tillsammans med typ 4mg Lorazeoam och senare typ 10mg Diazepam och kanske 15 - 30mg Oxazepam om det skulle behvas

/Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2025-01-24 kl. 00:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in