Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-20, 13:25
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Empati. Använd inte ord du inte förstår vad dom betyder.
Vad menar du? Tönt.
Citera
2023-05-20, 13:25
Avstängd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Svensk poliser är sämst, låg intelligens och avsaknad av empati tycks vara ett genomgående tema.

Hade du själv velat arbeta som polis? Rekryteringen av svensk polis kommer ju snart vara på samma nivå som när man rekryterar folk till arme'n i USA och diverse bananrepubliker i latinamerika. Det är bara folk som är på gränsen till förståndshandikappade som kommer söka sig till polisen i framtiden. Alltid är det nån idiot som får lite ökad självkänsla av att bära uniform och känna sig lite viktig. Titta på dagens ordningsvakter. Man ser ju att de inte har alla hästarna hemma. WT och blattar. Så kommer framtidens polis se ut. Förvänta dig inga stordåd.
Citera
2023-05-20, 13:27
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Hade du själv velat arbeta som polis? Rekryteringen av svensk polis kommer ju snart vara på samma nivå som när man rekryterar folk till arme'n i USA och diverse bananrepubliker i latinamerika. Det är bara folk som är på gränsen till förståndshandikappade som kommer söka sig till polisen i framtiden. Alltid är det nån idiot som får lite ökad självkänsla av att bära uniform och känna sig lite viktig. Titta på dagens ordningsvakter. Man ser ju att de inte har alla hästarna hemma. WT och blattar. Så kommer framtidens polis se ut. Förvänta dig inga stordåd.
Jag vill inte beblanda mig med idioter, så nej.
Citera
2023-05-20, 13:28
Medlem
Detta kunde man ju räkna ut med lillfingret då sverige numera har blivit ett skitland.
Rädda ryggradslösa polischefer som inte vill bli av med sitt jobb förmodligen.
Citera
2023-05-20, 13:30
Medlem
Svenska staten har tappat våldskapitalet 🇸🇪
Citera
2023-05-20, 13:34
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Vad menar du? Tönt.
Vad känner en troende muslim när man bränner koranen? Kan du svara på det?
Citera
2023-05-20, 13:36
Medlem
otellos avatar
Citat:
Förmodligen lika lite som jag känner när svenska flaggan bränns. Hurså?
Citera
2023-05-20, 13:38
Medlem
Citat:
Varför ska vi icke troende bry oss? om dom inte gillar det kan dom väl åka till ett land där man inte har yttrandefrihet,typ Iran ,Irak saudarabien.
Citera
2023-05-20, 13:39
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Du blev uppenbarligen upprörd över att jag uttryckte mitt ogillande mot den svenska, lågbegåvade och empatilösa poliskåren. Du försökte dig på, och misslyckades med, en gotcha. Jag är garanterat smartare än dig, ja.
Nej så var det inte. Svara på frågan. Hur känner en troende muslim sig när någon bränner upp en koran? Så ska du få en förklaring som till och med du kan förstå.
Citera
2023-05-20, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
Jag ser det som betydligt mer sannolikt att polisledningen tar order från Rosenbad än från "muslimska grupper".
Om det gäller sannolikheter så tror jag mest på hypotesen att de agerat själva. Dvs de saknar den juridiska kompetensen för sitt uppdrag alt, de tycker att polisen står över lagen.
Citera
2023-05-20, 13:45
Medlem
T-80Us avatar
Citat:
Nej så var det inte. Svara på frågan. Hur känner en troende muslim sig när någon bränner upp en koran? Så ska du få en förklaring som till och med du kan förstå.

På vilket sätt är det relevant vad muslimen ifråga känner?
Citera
2023-05-20, 13:46
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Förmodligen lika lite som jag känner när svenska flaggan bränns. Hurså?
Du kunde självklart inte räkna ut att det var ett test på din empati förmåga. Som jag redan listat ut är noll. Där fick jag svart på vitt.
Det jag menade var att du inte ska använda ord du inte begriper. Du är extremt övermodig och överskattar din egen förmåga.,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in