Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-26, 10:01
Medlem
2021-12-24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Det lter nstan fr bra fr att vara sant.
Ja.
Citera
2022-11-16, 17:34
Medlem
Wadis avatar
Inget intresse fr Polkadot hr tydligen, trden har varit kall i snart ett r. D kostade en Dot ca 7-8 ggr mer n nu, kan det vara lge att kpa? r Polkadot en seris konkurrent till Ethereum, ngon som frdjupat sig i dessa?
Citera
2022-11-19, 04:18
Medlem
boonies avatar
tnkte kpa lite varje dag framver, bra pris atm
Citera
2022-11-19, 05:31
Medlem
Jag r utan tvekan den strsta innehavaren av DOT hr p FB och brjade kpa runt 4.25 USD under september 2020 men har ven investerat p bra mycket hgre niver n s. Har nu lyckats snka mitt average till runt 8USD men tnker helt klart hysta in lite mer dollar i DOT om vi har en total kollaps i pris.

S, antingen s frlorar jag nn mille i SEK, eller s verlever man bjrnen med ett potentiell suvern uppsida. Gavin r vl numer mest fokuserad p arkitekturen, och det r ju ett smart bra drag.

Som sagt, gr det t skogen s har ni mitt misslyckande hr p prnt. Men ser ni DOT ver 30USD igen, ja d vet ni vem som vann.

Det ska tillggas att jag haft andra mega winners tidigare, s ni kan stilla er skade- resp rena gldje oavsett.

Sic erat scriptum.
Citera
2023-06-13, 16:22
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juniorobserver
Jag r utan tvekan den strsta innehavaren av DOT hr p FB och brjade kpa runt 4.25 USD under september 2020 men har ven investerat p bra mycket hgre niver n s. Har nu lyckats snka mitt average till runt 8USD men tnker helt klart hysta in lite mer dollar i DOT om vi har en total kollaps i pris.

S, antingen s frlorar jag nn mille i SEK, eller s verlever man bjrnen med ett potentiell suvern uppsida. Gavin r vl numer mest fokuserad p arkitekturen, och det r ju ett smart bra drag.

Som sagt, gr det t skogen s har ni mitt misslyckande hr p prnt. Men ser ni DOT ver 30USD igen, ja d vet ni vem som vann.

Det ska tillggas att jag haft andra mega winners tidigare, s ni kan stilla er skade- resp rena gldje oavsett.

Sic erat scriptum.

Vet att du har prickat pepe och sol tidigare, hur lyder din motivering vad gller dot? Nere p botten igen nu ju efter nyheterna kring Binance och Coinbase. Kper du mer?
Citera
2023-06-13, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Vet att du har prickat pepe och sol tidigare, hur lyder din motivering vad gller dot? Nere p botten igen nu ju efter nyheterna kring Binance och Coinbase. Kper du mer?

Jag kper ljliga mngder DOT, fortfarande. Det r inget rd, utan ett symptom p sedvanlig all-in crypto mani, plus att jag mrkligt nog fortfarande har rd att frlora pengarna.

Mngden gr sklart att det r intressantare med stake, ven om man borde swappa rewards mnadsvis till USDC fr att cykla vidare till de topp 2, men det verkar aldrig bli av, utan jag re-stakar 100%.

Det som talar positivt fr DOT:
+ Antalet developers toppas endast av ETH. Denna trend har varit stadig under en lngre tid.
https://www.developerreport.com/
+ Web3 Foundation brjade tidigt arbeta fr att pvisa att DOT inte r en security.
+ Enskild parantes men DOT kan betraktas som ett 'China coin'. Stor fanbase i st.

Gavin Woods CV alena.
+ skapare av EVM
+ skrev ETHs yellow paper

- Dock, jag hade grna sett ngot 'kul' i ekosystemet att sprtta DOTs p och det r det skralt med, tycker jag. Uniswap x Moonbeam r ju p plats s det torde leda till ngon vart, men enbart likviditet och cross-chain entrances r vl inget att hurra ver. Men, jag r mediokert uppdaterad gllande vad som hnder p vriga parachains. Vi r vl upp i ett +40-tal vid det hr laget.

Som nmnt, DOT har blivit mitt degen play, men det r inget sensationellt i sig. Det samma kan jag sga om allt annat alternativt i portfolion exkl. BTC och ETH.

(Givetvis hade en Polkadot dev connection varit nskvrt fr att f en vidare inblick men har inga sdana i bekantskapskretsen.)
Citera
2023-06-13, 20:11
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Jag kper ljliga mngder DOT, fortfarande. Det r inget rd, utan ett symptom p sedvanlig all-in crypto mani, plus att jag mrkligt nog fortfarande har rd att frlora pengarna.

Mngden gr sklart att det r intressantare med stake, ven om man borde swappa rewards mnadsvis till USDC fr att cykla vidare till de topp 2, men det verkar aldrig bli av, utan jag re-stakar 100%.

+ Antalet developers toppas endast av ETH. Denna trend har varit stadig under en lngre tid.
+ Enskild parantes men DOT kan betraktas som ett 'China coin'. Stor fanbase i st.

Gavin Woods CV alena.
+ skapare av EVM

- Dock, jag hade grna sett ngot 'kul' i ekosystemet att sprtta DOTs p och det r det skralt med, tycker jag. Uniswap x Moonbeam r ju p plats s det torde leda till ngon vart, men enbart likviditet och cross-chain entrances r vl inget att hurra ver. Men, jag r mediokert uppdaterad gllande vad som hnder p vriga parachains. Vi r vl upp i ett +40-tal vid det hr laget.

Som nmnt, DOT har blivit mitt degen play, men det r inget sensationellt i sig. Det samma kan jag sga om allt annat alternativt i portfolion exkl. BTC och ETH.

(Givetvis hade en Polkadot dev connection varit nskvrt fr att f en vidare inblick men har inga sdana i bekantskapskretsen.)

Tror jag hllt i 3 rs tid, och det har inte hnt ett skit. Trodde dom hade ngot p gng med Moobeam och Moonriver och allt det dr, men det dog iom bearmarket och jag har inte hrt ngot nytt sedan dess. Slde av det jag hade nyligen och lade i ETH istllet.

Vet inte vad Polkadot har fr roadmap och visioner (har inte frskt stta mig in heller), men det kanske du har? Att det drivs av Gavin Wood rckte bara 2 r fr mig, men med handen p hjrtat r det rtt tunt.
Citera
2023-06-14, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Tror jag hllt i 3 rs tid, och det har inte hnt ett skit. Trodde dom hade ngot p gng med Moobeam och Moonriver och allt det dr, men det dog iom bearmarket och jag har inte hrt ngot nytt sedan dess. Slde av det jag hade nyligen och lade i ETH istllet.

Vet inte vad Polkadot har fr roadmap och visioner (har inte frskt stta mig in heller), men det kanske du har? Att det drivs av Gavin Wood rckte bara 2 r fr mig, men med handen p hjrtat r det rtt tunt.

Instmmer p alla punkter. I rdande klimat lever jag p hoppet och dev activity. 😅
Citera
2023-06-16, 18:14
Medlem
hazenectars avatar
Citat:

Gavin Woods CV alena.
+ skapare av EVM

Tack fr svaret junior, intressanta fakta. vervger sjlv att kpa p mig mer spot dot hr, dock endast baserat p TA.
Hur gr du tillvga rent generellt nr du gr en bakgrundskoll p nya projekt? Antalet developers knns ju vldigt relevant och ven det du nmnde om web3 foundation och klassningen som tillgng. Men vad kikar du p i vrigt? Hur hittade du PEPE t.ex och vad fick dig att kliva p det tget?
Citera
2023-06-17, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Tack fr svaret junior, intressanta fakta. vervger sjlv att kpa p mig mer spot dot hr, dock endast baserat p TA.
Hur gr du tillvga rent generellt nr du gr en bakgrundskoll p nya projekt? Antalet developers knns ju vldigt relevant och ven det du nmnde om web3 foundation och klassningen som tillgng. Men vad kikar du p i vrigt? Hur hittade du PEPE t.ex och vad fick dig att kliva p det tget?

Nya projekt intresserar mig endast perifert numer, men just PEPE hade en explosion av active holders p Etherscan s den var relativt enkelt att se potential i. Frn ett populrkulturellt perspektiv s r ju Pepe ven ett extremt starkt 'varumrke.'

I vrigt r det mesta gut feeling. SNEK p ADA var en annan sdan memesatsning. Pepe rusade, och chansen att ett memecoin skulle skapas p ett ntverk med spass stark fanbase som ADA har var mycket trolig. Hoppade drmed in 7 maj.

Ska dock sgas att det r ytterst ovanligt att jag ger mig in i degen- och memetrsket men marknaden ser ut som den gr och d tappar ven jag tlamod och mste sprtta pengar p ovsentligheter.

Det ska ven nmnas att jag sitter rtt nra dev teams p ett antal CEXs och wallets s man fr hra en del emellant. Ja, frutom om DOT d...
Citera
2023-12-12, 12:58
Medlem
Citat:

Gavin Woods CV alena.
+ skapare av EVM

Tjena! Tack fr lrorika inlgg. Hller du fortfarande och vad tror du om framtiden? Upp 25% p mina certifikat. Sverige ska ha credit fr att vara s satans tidiga ute med certifikat.
Senast redigerad av Autodidis 2023-12-12 kl. 13:04.
Citera
2024-01-04, 20:41
Medlem
hazenectars avatar
Dotbtc ser du betydligt bttre ut n ethbtc i dagslget, dock krde priset fast vid en viktig motstndsniv p veckan strax innan dumpen igr. Frvntar mig fyrverkerier nr den vl bryts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in