Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-13, 22:39
Medlem
fresk66s avatar
Vad är det för tjej Fridell följer på insta? Han följer en person. Någon ej svåröverkomlig tjej?
Citera
2023-06-14, 05:59
Medlem
Alltså Mr Fridell måste vara Sveriges ensammaste människa… ensam och ständigt ”förkyld”
Citera
2023-06-14, 10:05
Medlem
XtraXs avatar
Twitter comeback, vad har han för ursäkt till pausen denna gången? Kan ej se då han har skyddade tweets och man är blockad.
Citera
2023-06-14, 10:36
Medlem
Kan Richard Olsson på juristbyrån Rive vara Olof Ks idol?
Citera
2023-06-14, 13:31
Medlem
PaulRonges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kan Richard Olsson på juristbyrån Rive vara Olof Ks idol?

Hans hittills okände bror… rätt lika i kropp och beteende.
Citera
2023-06-14, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Vad är det för tjej Fridell följer på insta? Han följer en person. Någon ej svåröverkomlig tjej?
Hon verkar tycka han är sjukt jobbig när han hela tiden ska filma och lägga ut henne på insta.
Stackars tjej.
Citera
2023-06-14, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr33r1d3
Hon verkar tycka han är sjukt jobbig när han hela tiden ska filma och lägga ut henne på insta.
Stackars tjej.

Tjejen är en prostituerad från Colombia 👍🏼
Citera
2023-06-14, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus

Hur vet du det?
Citera
2023-06-14, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus

Gjort lite research på ämnet efter mitt senaste inlägg och det mesta talar för något sådant.
Citera
2023-06-14, 20:07
Medlem
Tror ni att Mr Fridell och Gustafsson gör några narkotikaaffärer? Jag menar såhär, oavsett så har dom haft kontakt med personer runt escobar och vi vet alla vilken produkt dom jobbade med. Marbella där Fridell befinner sig är en knutpunkt för kokain som kommer till europa och sen vidare upp i europa. Jag säger inte att Fridell & Co befinner sig på samma nivå som Jonas Falk. Men man måste absolut inte vara den största fisken för att tjäna hyfsade pengar när det kommer till kokain. Nu rör sig även Fridell med en colombiansk flickvän. Oavsett vad man tycker och känner kring Olof så har han ju haft samröre med Escobar´s och det kan ju ha kommit en del kontakter den vägen, jag tror nog dom fortfarande kan styra lite ladd även om det var 30 år sen Pablo dog. Vi vet ju också att Fridell har ett omfattande missbruk. Det brukar vara en drivkraft till att hålla på med narkotikaaffärer.
Citera
2023-06-14, 20:35
Medlem
zsarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Tror ni att Mr Fridell och Gustafsson gör några narkotikaaffärer? Jag menar såhär, oavsett så har dom haft kontakt med personer runt escobar och vi vet alla vilken produkt dom jobbade med. Marbella där Fridell befinner sig är en knutpunkt för kokain som kommer till europa och sen vidare upp i europa. Jag säger inte att Fridell & Co befinner sig på samma nivå som Jonas Falk. Men man måste absolut inte vara den största fisken för att tjäna hyfsade pengar när det kommer till kokain. Nu rör sig även Fridell med en colombiansk flickvän. Oavsett vad man tycker och känner kring Olof så har han ju haft samröre med Escobar´s och det kan ju ha kommit en del kontakter den vägen, jag tror nog dom fortfarande kan styra lite ladd även om det var 30 år sen Pablo dog. Vi vet ju också att Fridell har ett omfattande missbruk. Det brukar vara en drivkraft till att hålla på med narkotikaaffärer.

😂
Citera
2023-06-14, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
😂

Hahah jag vet det låter kanske lite långsökt. Men jag tror inte man kan utesluta att Fridell och Company håller på med någon form av narkotikaaffärer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in