Haha Zimpler r riktiga horungar dom har frstrt mnga liv med deras tjnster till dessa sidor.
En sak som r vldigt konstigt r att du inte kan selfexkludera dig sjlv frn Zimpler helt utan om du gr det s kommer dom kunna stnga av dig i ngra mnader bara Trustly kan du stnga av dig permanent ifrn men inte Zimpler. Kanske fr att hela deras affrsverksamhet bestr av att f spelmissbrukare att anvnda deras tjnster p offshore sidor
Citat:
Ursprungligen postat av StewartGrifin
Ja, mrkte ocks det fr har varit exkluderad frn Zimpler frut och den gllde bara i tre mnader. Riktigt bajsfretag.
Gick faktiskt att permabanna sig hos dem fr 3-4 r sen, men nr spelpaus kom hvde de jvla grisarna alla avstngningar och hnvisade till spelpaus samtidigt som deras skittjnst fanns p alla sidor utan svensk licens.
Utver det kunde man spela p kredit genom zimpler. Jvla bgfretag.
Gick faktiskt att permabanna sig hos dem fr 3-4 r sen, men nr spelpaus kom hvde de jvla grisarna alla avstngningar och hnvisade till spelpaus samtidigt som deras skittjnst fanns p alla sidor utan svensk licens.
Utver det kunde man spela p kredit genom zimpler. Jvla bgfretag.
Ja hela deras id va att sko sig p spelberoende och detta gjorde dom garanterat.. 25 miljoner skrattar dom bort
Jag frskte gra en liten insttning p goldroll, med Applepay, den misslyckades trots ngra olika frsk pillande med lite instllningar. Kan de ha med denna nya lag att gra tro ?
Str Nekad nr jag kikar i plnboken sen..
Senast redigerad av sachaa 2023-07-11 kl. 13:16.
Jag frskte gra en liten insttning p goldroll, med Applepay, den misslyckades trots ngra olika frsk pillande med lite instllningar. Kan de ha med denna nya lag att gra tro ?
Str Nekad nr jag kikar i plnboken sen..
Prova med finshark som r deras direktinsttning med BankID
Enda nackdelen med finshark r att det tar betydligt mycket lngre tid att f det utbetalat. Zimpler oftast inom ngra min, max 1 timma. Med finshark har jag ftt vnta 1-2 dygn
Enda nackdelen med finshark r att det tar betydligt mycket lngre tid att f det utbetalat. Zimpler oftast inom ngra min, max 1 timma. Med finshark har jag ftt vnta 1-2 dygn
Sg att det var lite surr om olika banker nu efter 1/7. Jag har idag tagit ut 70k frn Celebrino + 10k till under senaste dagarna till HB. Inga problem, direkt bankverfring p 30 min max.
Refuel, mountgold etc. har snkt RTPn p alla spel. Dom hade 96%+ p alla innan nu r det 94% verallt. P Svensk Licenserade sidor s har nstan alla gjort det ocks frutom Svenska Spel dr man fr sitta utan autospins och klicka... r bara Crypto sidor och Svenska Spel som kr hgsta RTP p slotsen idag. Helt vrdelst om du frgar mig.
Refuel, mountgold etc. har snkt RTPn p alla spel. Dom hade 96%+ p alla innan nu r det 94% verallt. P Svensk Licenserade sidor s har nstan alla gjort det ocks frutom Svenska Spel dr man fr sitta utan autospins och klicka... r bara Crypto sidor och Svenska Spel som kr hgsta RTP p slotsen idag. Helt vrdelst om du frgar mig.
Lirar jag p nn annan sida n svenska spel kr jag enbart thunder kick och big time gaming, rtpn p dem r inte justerbara.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!