Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-07-19, 20:02
  #1
Medlem
https://www.expressen.se/tv/nyheter/...ir-nedslagen-/
En miljöaktivist blockerar vägen och blir nedslagen av en upprörd trafikant efter att deras bil kolliderat med en annan vid ett körfältsbyte.
Vet någon mer?

Vad säger ni om detta?
Citera
2023-07-19, 20:07
  #2
Avstängd
Säger att de e helt rött av pojkvännen. Borde slått på dom alla som orsakade en krock för paret
Citera
2023-07-19, 20:08
  #3
Medlem
krautbrains avatar
Är det Gulfländerna, amerikanska oljebaroner som sponsrar dessa rörelser?
Alla utom dom som är med i sekten, och ett fåtal blåögda idioter, inser ju att detta spektakel har motsatt effekt mot vad dom vill åstadkomma. Folk bryr sig mindre att stoppa olja efter att ha stött på dessa pajaser. Man borde gå in dessa rörelser med experter på sekter och hjälpa ut folk.
Citera
2023-07-19, 20:09
  #4
Medlem
Pissarsyras avatar
8/10

Dumt, men hade gjort likadant själv.
Citera
2023-07-19, 20:09
  #5
Medlem
Yinool0401s avatar
Riktig misshandel
Citera
2023-07-19, 20:11
  #6
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
https://www.expressen.se/tv/nyheter/...ir-nedslagen-/
En miljöaktivist blockerar vägen och blir nedslagen av en upprörd trafikant efter att deras bil kolliderat med en annan vid ett körfältsbyte.
Vet någon mer?

Vad säger ni om detta?

Enligt Instagramkontot Clown World var killens flickvän, som satt med i bilen som krockade, gravid.

Edit: Haha jaha. Stod ju i Expressens filmklipp med.
__________________
Senast redigerad av JuniorDahlen 2023-07-19 kl. 20:13.
Citera
2023-07-19, 20:13
  #7
Medlem
krautbrains avatar
Förövrigt en jävla pajas som sparkar någon som ligger ned i huvudet. Riktigt fittbetende. Ingen sympati till såna kräk. Hoppas han får galler några månader.
Citera
2023-07-19, 20:21
  #8
Medlem
Studsbolls avatar
Helt klart övervåld. Absolut begripligt att mannen blev förbannad på jubelidioterna, men en spark i huvudet är onödigt. Ett tungt ansvar ligger dock på myndigheterna som låter miljömupparna sitta där utan omedelbar åtgärd. Rätt vore att släpa bort dem omedelbart och ge saftiga böter. Bråkar de så slå dem med batongen på armar och ben, då kommer de ge sig fort nog.
Citera
2023-07-19, 20:25
  #9
Medlem
elmhedens avatar
Kommer bli vanligare. Det är oerhört korkat att agera som aktivisterna gör. Man har ingen aning om vilka följder man bidrar till.

För övrigt vore det kul om vi kunde kartlägga såna aktivister i Sverige och samordna att vi helt enkelt dyker upp och blockerar deras dörr en hel dag. Borde knappast behövas mer än 2 normalbyggda kvinnor för att skapa en mur helt ogenomtränglig för den störste och starkaste mannen av dessa aktivister.
Citera
2023-07-19, 20:51
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
ÅÅÅÅH jag blir så avundsjuk!!! Jag vill så gärna stöta på dessa aktivister! Jag bär alltid kniv på mig och jag bara väntar på att få använda den och det enda jag vill göra är att springa ut som han gjorde och sedan hugga en aktivist, springa till nästa och hugga den, springa till nästa och hugga den också, varenda en, män och kvinnor, vuxna och barn. Jag kommer bete mig som en jävla sinnessjuk galning och mörda dessa jävla undermänniskor. Jag vet att jag kommer få livstid för det, men det är inte så att jag kommer stanna i fängelset direkt. Jag kommer ha ihjäl så många aktivister jag kan, peka finger till domaren och sedan hänga mig.

Big ups till pojkvännen! Någon som vet om han riskerar åtal, när "BO" inte tänker anmäla saken?

Du verkar va en vild individ, dig vill man gärna stöta på så man får lite motstånd i nästa slagsmål!

Nej jan får inget straff så ingen anmälan upptagas
Citera
2023-07-19, 21:20
  #11
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
Du verkar va en vild individ, dig vill man gärna stöta på så man får lite motstånd i nästa slagsmål!

Nej jan får inget straff så ingen anmälan upptagas

Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
ÅÅÅÅH jag blir så avundsjuk!!! Jag vill så gärna stöta på dessa aktivister! Jag bär alltid kniv på mig och jag bara väntar på att få använda den och det enda jag vill göra är att springa ut som han gjorde och sedan hugga en aktivist, springa till nästa och hugga den, springa till nästa och hugga den också, varenda en, män och kvinnor, vuxna och barn. Jag kommer bete mig som en jävla sinnessjuk galning och mörda dessa jävla undermänniskor. Jag vet att jag kommer få livstid för det, men det är inte så att jag kommer stanna i fängelset direkt. Jag kommer ha ihjäl så många aktivister jag kan, peka finger till domaren och sedan hänga mig.

Big ups till pojkvännen! Någon som vet om han riskerar åtal, när "BO" inte tänker anmäla saken?


Tuffingar
Citera
2023-07-19, 21:22
  #12
Medlem
sturdyoxs avatar
Om jag skulle stå inne i en affär och hindra folk ifrån att gå ut och får en rak höger, så skulle folk inte tycka det var särskilt konstigt.

Men det är helt okej att dessa idioter gör precis samma sak fast på vägarna. Nej, noll sympati. Hindrar du min rörlighet så är väl en rak höger inte mer än rätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in