Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-19, 21:47
  #13
Avstängd
12hoppihagens avatar
Ganska rimlig reaktion och något vi kommer se mer av, det går aldrig att veta varför någon sätter sig bakom ratten och kör bil, föda ett barn, sjuk närstående eller annan akut anledning, skulle jag behöva välja mellan att sparka in nyllet på en mupp med blåfärgat hår eller missa att ta farväl av en dödssjuk närstående, då får den blåhåriga muppen smaka på min 47:a…
Citera
2023-07-19, 22:03
  #14
Medlem
Länk Youtube med klippet och kommentarer.

https://youtu.be/Pm1ntS3SfGE

Nyhetsinslag (GBN) som klipper bort misshandeln men visar (MGM) och flickvännen.

https://youtu.be/loF7UDkBNb8

Killen Daniel) som ska blivit "misshandlad" berättar.

https://youtu.be/sw44h_yZnVs

Bra kommentarer om de här personerna som blockerar vägarna..
Citera
2023-07-19, 22:39
  #15
Medlem
dammens avatar
Helt rätt gjort. Idioter som tar sig rätten att störa viktig infrastruktur förtjänar ett kok stryk.
Citera
2023-07-19, 22:53
  #16
Medlem
Miljöaktivist/terroristerna orsakade alltså att en gravid kvinna råkade ut för en trafikolycka. Tycker de skall vara glada och tacksamma att de inte fick mer stryk än vad de fick.

Det får mig också att minnas hur "Återställ våtmarker" gjorde så att en ambulans med en svårt sjuk 1-åring blev försenad till sjukhuset.

Myndigheterna bör omgående se till att få stopp på den här typen av extremistaktioner. Annars kommer det att sluta med att aktivisterna orsakar en oskyldig människas död. Och hur den personens anhöriga kommer behandla aktivisterna då kan man också lätt tänka sig.
Citera
2023-07-19, 23:05
  #17
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Riktig misshandel

Nej, han nästan missar helt med både slag och spark. Det är ytterst lite kontakt i båda utfallen.

Blockerare förtjänar att köras över med bil.
Citera
2023-07-20, 02:09
  #18
Medlem
franges avatar
Well, jag kör en elak fossilbil på närmare 3 ton med hög markfrigång och grova däck, och jag kan bara säga det att hade det varit ett nödläge (höggravid flickvän i bilen på väg till sjukhus) så hade jag definitivt inte bromsat för en sån här djävla klimatvänsterterrorist, det kan jag bara säga...

I ett sådant fall hade jag definitivt hellre tagit böterna efteråt om det visat sig ha räddat livet på mitt ofödda barn.
__________________
Senast redigerad av frange 2023-07-20 kl. 02:13.
Citera
2023-07-20, 07:09
  #19
Medlem
Klas-Vegass avatar
"Lekare skall ligga ogill" säger jag. Ja, jag är västgöte.

Jag är en fridens man men jag börjar känna mer och mer ilska mot människors attityd. Att man inser sig ha rätt att kränka andra människors frihet. Det kommer att sluta illa.
Citera
2023-07-20, 07:11
  #20
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76


Killen Daniel) som ska blivit "misshandlad" berättar.

https://youtu.be/sw44h_yZnVs


Lägg märke till den extremt fjolliga rösten. Nej, jag tror inte han är bög. Men det här handlar om något fysiskt fel hos dagens ungdom.
Citera
2023-07-20, 07:35
  #21
Medlem
GertBennys avatar
Kolla hur klimataktivisterna rör sig. Som ett gäng zombies. Det finns inget liv, ingen tryck i stegen, ingen "Sisu" alls hos dessa. Deras energi är noll. Antagligen är alla söndermedicinerade med SSRI och allt vad det heter och deras hormoner är helt i obalans. Typiskt för personer som bor i storstäder och är helt avskärmade från naturen.

När deras vän blir nedslagen så rör de sig ännu långsammare och reagerar knappt. Detta är inte människor utan robotar eller liknade.
__________________
Senast redigerad av GertBenny 2023-07-20 kl. 07:38.
Citera
2023-07-20, 07:49
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Kommer bli vanligare. Det är oerhört korkat att agera som aktivisterna gör. Man har ingen aning om vilka följder man bidrar till.

För övrigt vore det kul om vi kunde kartlägga såna aktivister i Sverige och samordna att vi helt enkelt dyker upp och blockerar deras dörr en hel dag. Borde knappast behövas mer än 2 normalbyggda kvinnor för att skapa en mur helt ogenomtränglig för den störste och starkaste mannen av dessa aktivister.

Ni har aldrig fundera på saken ur aktivistens perspektiv? Han lever här och har inte bett att få era avgaser ner i sina samt sina barns lungor, kanske kan man se det som självförsvar?
Citera
2023-07-20, 08:52
  #23
Medlem
Indian Bruce Lis avatar
Nästa gång, ja då blir det snäppet värre. Då kommer aktivisterna få en UNIMOG att sätta tänderna i…och det kommer inte vara lika kul längre.

Riktiga kukhuvuden…
Citera
2023-07-20, 08:52
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrillMaster2000
Ni har aldrig fundera på saken ur aktivistens perspektiv? Han lever här och har inte bett att få era avgaser ner i sina samt sina barns lungor, kanske kan man se det som självförsvar?
Precis. Tro fan att man blir lack när man tvingas leva i en kontext där inte bara majoriteten tycker och gör något man inte gillar själv och till råga på allt förväntas man tolerera det som om det vore någon jävla demokrati.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in