Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-22, 10:09
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Är det någon som har FUP??

Vilket brott är begånget? Vem är BO ,vem är MGM? När kommer domen?

Vilket av brotten tänker du på? Missfirmelse av tjänsteman? Hampaodlingen? Honungsstölden?
Citera
2023-07-22, 15:56
Medlem
Hookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Vilket av brotten tänker du på? Missfirmelse av tjänsteman? Hampaodlingen? Honungsstölden?
Nu glömmer du alla brott Mörten anklagar sin omgivning för och anmält. SÄPO-chefen för att ha ljugit för konstitutionsutskottet, sin förra fiskeklubb för grundlagsbrott, kronofogden för tjänstefel alt terrorbrott, Wallenberg för krigsbrott/brott mot mänskligheten, ... mm. mm. Jag kan omöjligt minnas allt på rak arm.
Citera
2023-07-22, 19:18
Medlem
Blev det ingen live ikväll? Jag bänkade mig nyss och såg fram emot en hotfull lördagskväll, men det står att "videon är privat"..
Citera
2023-07-22, 22:17
Medlem
Pottesnarkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Blev det ingen live ikväll? Jag bänkade mig nyss och såg fram emot en hotfull lördagskväll, men det står att "videon är privat"..
Han började på en live-sändning men kom på att han skulle göra annat vid den tiden så han avbröt och flytta liven till kl 22.
Citera
2023-07-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pottesnarkus
Han började på en live-sändning men kom på att han skulle göra annat vid den tiden så han avbröt och flytta liven till kl 22.

Haha vilken jävla sopa han är!
Förstår att ingen vill ha med han att göra längre.. kan inte ens passa en tid.. 🤣
Citera
2023-07-22, 23:41
Medlem
Du borde kolla på hans sändningar, han ser galnare ut än någonsin.
Dessutom hade han nog blivit glad om du kommenterade
Citera
2023-07-22, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Du borde kolla på hans sändningar, han ser galnare ut än någonsin.
Dessutom hade han nog blivit glad om du kommenterade

Jag blir bara överhettad..
Citera
2023-07-23, 09:19
Medlem
Hookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottesnarkus
Som dagdrivande luffare utan mål och mening är det nog ett pusslande för att få ihop ett schema där olika åtaganden inte kolliderar.
Citera
2023-07-23, 12:07
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hooke
Som dagdrivande luffare utan mål och mening är det nog ett pusslande för att få ihop ett schema där olika åtaganden inte kolliderar.
Fast jag tror snarare att det finns mål och mening i hans sinne och att han är den självklara mittpunkt kring vilket allt snurrar. Han är ju oraklet som kan allt så tid och sånt får rättas efter honom då hans mission att frälsa världen med gratis el trumfar allt.

Fast jag vet inte, helt ärligt, om han verkligen tror att det funkar eller om han lite med glimten i ögat kör på ändå.
Citera
2023-07-23, 21:07
Medlem
Hookes avatar
Hans enda mål är att hitta någon som kan förse honom med nästa pizza.
Citera
2023-07-23, 23:35
Medlem
Mr.Swedens avatar
Är stollen över huvud taget svensk medborgare?
Citera
2023-07-23, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Är stollen över huvud taget svensk medborgare?
Man hoppas på ett nej på den frågan.. han är fan sämre än Sveriges babbesvin. 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in