2023-07-25, 16:23
Medlem
Ansökan om koranbränning dras tillbaka !!
Den 31-årige man som lämnat en ansökan till polisen om att få bränna koranen utanför Irans ambassad i Stockholm på lördag har ångrat sig, berättar han.
https://www.svt.se/nyheter/snabbkoll...-dras-tillbaka

Kanske påtryckningar
Citera
2023-07-25, 16:24
Medlem
Kiddieoxos avatar
https://nitter.net/ChristerSfeir/sta...937309876224#m

En bra tråd av Christer Sfier där han tar upp indicier på att koranbrännaren bränner koraner på uppdrag ifrån Iranska nätverk.
Men vänsternötter tror att det är "högejn".
Därför är Sverige spå tacksamt för aktiva påverkansoperationer.

Citat:
Mannen bakom koranbränningarna, som jag har skrivit tidigare, har aldrig verbaliserat islamfientliga åsikter före hösten 2022. Tvärtom, han var del av Hashd, shiamuslimsk paraplyorganisation, som ledare för en extrem syriansk-kristen fraktion
Citera
2023-07-25, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Ok, jag är öppen för andra vinklar också men som det ser ut är det i första hand Kreml som orkestrerar skändningarna i syfte att splittra och polarisera Europa och Sverige i synnerhet givet Nato.

Om vi leker med tanken att han blivit hotad - ge mig ett scenario för påseende, tack på förhand.

Om du inte märkt det så riskerar de som skändar koranen dödstraff, ett scenario är att han har släkt i Iran som fått påhälsning och som nu gjort att han backar. Svårare än så behöver det inte vara och tyckte jag gav dig nog med scenarion i första inlägget som mer än väl räcker till för att backa för sin rätt att här i Sverige använda yttrandefriheten att kritisera Irans regim som bla förtrycker kvinnor som blottar håret.

Jag ser det som mer troligt än din teori.
Citera
2023-07-25, 16:41
Medlem
septembertants avatar
Hur kan ni sitta o heja på en iranier som bränner koranen i vårat Sverige?
Jag tycker gott han kan åka tillbaka hem o bränna böcker-inte utsätta oss i Sverige för ett terrhot.
Jag offrar inte mina nära o kära i en terrorattack för att vi har yttrande frihet här i Sverige.
Respekt till andras åsikter oavsett om man håller med eller inte.
Det här liknar dagisfasoner!
Citera
2023-07-25, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Känns det inte lite gjort vid det här laget? Folk måste komma på nåt annat sätt att stå upp för länders befolkning och rättigheter osv. Kanske jagvetinte, engagera sig politiskt eller nåt.
Ingen av Er som minns pingstprofeten som sket på koranen och lade ut på nätet...
Han kan man lugnt säga var före sin tid
Citera
2023-07-25, 17:04
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TvertOm
Ansökan om koranbränning dras tillbaka !!
Den 31-årige man som lämnat en ansökan till polisen om att få bränna koranen utanför Irans ambassad i Stockholm på lördag har ångrat sig, berättar han.
https://www.svt.se/nyheter/snabbkoll...-dras-tillbaka

Kanske påtryckningar

Solklart så.
Ber om ursäkt, respektera Koranen bla bla...
Citera
2023-07-25, 17:09
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
https://nitter.net/ChristerSfeir/sta...937309876224#m

En bra tråd av Christer Sfier där han tar upp indicier på att koranbrännaren bränner koraner på uppdrag ifrån Iranska nätverk.
Men vänsternötter tror att det är "högejn".
Därför är Sverige spå tacksamt för aktiva påverkansoperationer.

Erdogan är väl polare med regimen i Iran, så inte osannolikt att det är Ankara som håller i taktpinnen?
Citera
2023-07-25, 17:09
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av septembertant
Hur kan ni sitta o heja på en iranier som bränner koranen i vårat Sverige?
Jag tycker gott han kan åka tillbaka hem o bränna böcker-inte utsätta oss i Sverige för ett terrhot.
Jag offrar inte mina nära o kära i en terrorattack för att vi har yttrande frihet här i Sverige.
Respekt till andras åsikter oavsett om man håller med eller inte.
Det här liknar dagisfasoner!

Utländska provokatörer i Sverige som jobbar för att begränsa yttrandefriheten inom Sverige? Psyops.

Resultatet när Sverige tar in andra länders konflikter.
Citera
2023-07-25, 17:23
Medlem
septembertants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Utländska provokatörer i Sverige som jobbar för att begränsa yttrandefriheten inom Sverige? Psyops.

Resultatet när Sverige tar in andra länders konflikter.
Ja han är samma skrot o korn som sina muslimska landsmän där hemma. Stå o bränna flaggor o bilder,det är så man verkar göra i hans land-skillnaden är att dom är något flera o han utsätter oss svenskar för fara!!
Vet vi något om hans budskap förutom att han verkar hata muslimer?
Citera
2023-07-25, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Ingen av Er som minns pingstprofeten som sket på koranen och lade ut på nätet...
Han kan man lugnt säga var före sin tid
Har du en länk till det? Pingstkyrkan är ganska ju likt islam på många sätt. Svårt att tro på det som du skrev.
Citera
2023-07-25, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Har du en länk till det? Pingstkyrkan är ganska ju likt islam på många sätt. Svårt att tro på det som du skrev.
Googla på pingstprofeten
Har För mig det fanns en stor tråd på fb men hittar den inte själv
Citera
2023-07-25, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Googla på pingstprofeten
Har För mig det fanns en stor tråd på fb men hittar den inte själv
Vad heter han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera