2023-07-25, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Vad heter han?
Ingen aning han e död nu
Googla pingstprofeten så finner du info
Detta va ty 2012-2013
Citera
2023-07-25, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Ingen aning han e död nu
Googla pingstprofeten så finner du info
Detta va ty 2012-2013
Har kollat . Han hade ingen koppling till pingstkyrkan, han var bara en tok. Stackaren.
Citera
2023-07-25, 17:37
Medlem
Citat:
Vad heter han?
Där har du en länk till en av alla trådar
(FB) Svensk man bajsar på Koranen
Citera
2023-07-25, 17:38
Medlem
Citat:
Har kollat . Han hade ingen koppling till pingstkyrkan, han var bara en tok. Stackaren.
Ja en udda typ kan man lugnt säga😂
Lite som hekko
Citera
2023-07-25, 17:39
Medlem
Hahaha. Så snubben som skulle bränna både koranen och Irans flagga har plötsligt ändrat sig. Nu ber han alla iranier om ursäkt och säger att islam måste respekteras.

Whaaat?

– Jag måste respektera islam och jag ber alla iranier om ursäkt, säger han till SVT Nyheter.
Vad som fått mannen att ändra sig är okänt.

https://www.expressen.se/nyheter/man...rans-ambassad/

Frågetecken:
Vem / vilka har övertalat honom?
Vad var det som sades?
Senast redigerad av Chillgren 2023-07-25 kl. 17:44.
Citera
2023-07-25, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Solklart så.
Ber om ursäkt, respektera Koranen bla bla...

Först slå sig på bröstet och sen fega ur, nja.
Nog var det mer stake med Paludan när han körde sin show med megafon och allt.
Senast redigerad av TvertOm 2023-07-25 kl. 17:47.
Citera
2023-07-25, 18:03
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillgren
Hahaha. Så snubben som skulle bränna både koranen och Irans flagga har plötsligt ändrat sig. Nu ber han alla iranier om ursäkt och säger att islam måste respekteras.

Whaaat?

– Jag måste respektera islam och jag ber alla iranier om ursäkt, säger han till SVT Nyheter.
Vad som fått mannen att ändra sig är okänt.

https://www.expressen.se/nyheter/man...rans-ambassad/

Frågetecken:
Vem / vilka har övertalat honom?
Vad var det som sades?
Hans familj/släkt kanske har blivit hotade, här och i utlandet.

Synd att han bangade ur, hoppas någon annan ställer upp inom kort då det är momentum för totalt islamisk hjärnsläpp.

Vid varje koranskändning så blir det allt fler normalt funtade muslimer som rycker på axlarna och inte bryr sig. Det behövs fler sådana.
Citera
2023-07-25, 18:26
Medlem
IT-snubbens avatar
Synd det inte blev av, men jag hoppas att Salwan kan bränna en koran utanför Irans ambassad istället. Med tanke på hur de förtrycker kvinnor där borta förtjänar de det. Min tjejkompis blev gripen tag i armen av en moralpolis där i Tehran p.g.a. sin klädsel t.ex. Tur hon var turist annars hade det nog kunnat sluta illa. Nä, det behöver brännas fler koraner. Bränn också nån bild på deras ledare, den där gubben!
Citera
2023-07-25, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Fegisarna som håller på med det här och ni ännu större fegisar som hejar på bor förmodligen långt ute på landet där attentat inte når. Känner lite mysigt va och sitta där och gömma er?
Ironiskt inlägg då fegisen bevisligen är du baserat på dina påhopp Det är långt ifrån fel att kritisera islam ända in i sömmarna, det är en enorm maktfaktor på jorden och förtjänar inget beskydd!
Citera
2023-07-25, 18:58
Avstängd
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Har du en länk till det? Pingstkyrkan är ganska ju likt islam på många sätt. Svårt att tro på det som du skrev.

Jag vet inte vad pingstkyrkan gör för något, men om det är jämförelsen mellan kristendomen och islam du gör så har du helt fel. De är som dag och natt.
Citera
2023-07-25, 19:11
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Självklart utgör inte pride etc. någon fara för rikets säkerhet. Koranskändandet däremot, är bevisligen ett stort hot och ingår i den ryska påverkansoperation som pågår och har pågått i närtid.

På vilket sätt är rikets säkerhet hotad av koranbränning? Terrorattack kan förstås följa men det hotar inte rikets säkerhet utan bara mest oskyldiga människor
Citera
2023-07-25, 19:25
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Erdogan är väl polare med regimen i Iran, så inte osannolikt att det är Ankara som håller i taktpinnen?
Det är fullt möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in