2023-07-26, 00:05
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Shoigu in North Korea is hilarious, what a rotten fall from grace..

https://www.reddit.com/r/UkraineWarV...&utm_content=1

I sak är jag inte förvånad, samtidigt tar jag det som ett tecken på att Iran inte kan "ge mer".
Citera
2023-07-26, 00:06
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnClark
Du öppnade inte ens länkarna va? :-) En beklämmande faktaresistens. Vad har detta och göra med hur Ryssland behandlar sina minoriteter? Eller ens om Ryssland vore nazistiskt i sig? Vi pratar inte om att stödja Ryssland i detta, eller hur? I övrigt så skadar det nog inte om du läser på lite om nazismen som ideologi. Du kan ju börja med Wikipedia som ändå rätt kortfattat sammanfattar

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Nazism

Vad anser du om Shorty Sergei "Malyuta" Korotkikh och Machete (Maxim Martsinkevich)? Var det skickade till Ukraine av Kreml för infiltrera och styra Azov mot ett mer Nazistiskt håll?
Citera
2023-07-26, 00:06
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
[…]

Du verkar väldigt upprörd. Kanske inte bra för ditt hjärta att hänga i ett forum där olika åsikter samsas och där man framför olika argument för sina ståndpunkter. Kan verkligen förstå din upprördhet då du verkar se på värden genom ett barns naiva ögon.

Håll dig till diskussionen du, i stället för att försöka köra härskartekniker på de du diskuterar med.

Du har ju själv diskvalificerats från diskussionen pga inte kunnat hantera samtalet.

Släpp dina försök att sätta diagnoser på folk - folk som dessutom inte betett sig upprört alls.
Citera
2023-07-26, 00:08
Medlem
Citat:
Jag har inte ändrat någon definition. Förklarade bara hur ryssarna ser på det och varför.

Kan du länka till var ”Wagner är väldigt accepterade” tack, eller snackar du bara BS?

Du verkar väldigt upprörd. Kanske inte bra för ditt hjärta att hänga i ett forum där olika åsikter samsas och där man framför olika argument för sina ståndpunkter. Kan verkligen förstå din upprördhet då du verkar se på värden genom ett barns naiva ögon.
Det var ju precis det du gjorde för något inlägg sen. Att du nu vill bytta sida din ryssbög och säga att "jag förklarade ju bara hur Ryssland definierar nazism" är töntigt. Stå upp för dig själv silkesrygg.

För det andra du vill att jag ska länka till att Wagner är accepterade? Har du inte följt det här kriget alls?

Vill du att jag ska länka till hur Putin säger att han själv betalt Wagner miljader?
Ska jag länka till all jevla ryss propaganda som hyllar wagner?
Ska jag länka om hur Wagner props blivit popis i Ryssland?
Ska jag länka till hur Wagner vart hyllade när dom gjorde sitt uppror?
Finns hur mycket hyllningar till Wagner som helst i Ryssland så det räcker att bli över. Att du ens frågar efter länkar är igen larvigt. Jag är inte ett dug upprörd. Däremot är jag så oändligt trött på att läsa kommentarer ifrån er Ryssbottar som lever i er egna verklighet. INGEN HÄR TAR DIG PÅ ALLVAR. Ingen här kommer ta dig på allvar heller.

Du kan förövrigt köra upp länkar i din röv. Du kan googla själv om du är så intresserad av Wagner.
Kanske du borde gjort innan du ska börja diskutera här?
Edit: Tycker fan synd om dig. Att vara Ryssbot är fan som att vara en telefonförsäljare.
Skaffa dig ett riktigt jobb fan som alla andra.
Senast redigerad av EnIde 2023-07-26 kl. 00:14.
Citera
2023-07-26, 00:10
Medlem
Kina växer ekonomiskt på detta krig, som folk säker att usa vill tjäna pengar, kina gnuggar händer där ingen ser...drönare, vapen
Citera
2023-07-26, 00:14
Medlem
JohnClarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Vad anser du om Shorty Sergei "Malyuta" Korotkikh och Machete (Maxim Martsinkevich)? Var det skickade till Ukraine av Kreml för infiltrera och styra Azov mot ett mer Nazistiskt håll?

Mycket möjligt. FSB är likt CIA ena riktiga motherfuckers. Man får komma ihåg att nazistiska stämningar i Ukraina är superbra för Putin och den inhemska propagandan i Ryssland. Få saker triggar Ryssarna som Nazism (vad dem beträffar så ser dem nog det som att det var främst dem som gjorde grovjobbet med att besegra Hitler. Vid Dagen-D så var det ju mer eller mindre klart redan) Extra effektivt så klart om den dessutom är sann och kan bekräftas från andra håll än den egna sidan.
Citera
2023-07-26, 00:20
Medlem
JohnClarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnIde
Det var ju precis det du gjorde för något inlägg sen. Att du nu vill bytta sida din ryssbög och säga att "jag förklarade ju bara hur Ryssland definierar nazism" är töntigt. Stå upp för dig själv silkesrygg.

För det andra du vill att jag ska länka till att Wagner är accepterade? Har du inte följt det här kriget alls?

Vill du att jag ska länka till hur Putin säger att han själv betalt Wagner miljader?
Ska jag länka till all jevla ryss propaganda som hyllar wagner?
Ska jag länka om hur Wagner props blivit popis i Ryssland?
Ska jag länka till hur Wagner vart hyllade när dom gjorde sitt uppror?
Finns hur mycket hyllningar till Wagner som helst i Ryssland så det räcker att bli över. Att du ens frågar efter länkar är igen larvigt. Jag är inte ett dug upprörd. Däremot är jag så oändligt trött på att läsa kommentarer ifrån er Ryssbottar som lever i er egna verklighet. INGEN HÄR TAR DIG PÅ ALLVAR. Ingen här kommer ta dig på allvar heller.

Du kan förövrigt köra upp länkar i din röv. Du kan googla själv om du är så intresserad av Wagner.
Kanske du borde gjort innan du ska börja diskutera här?
Edit: Tycker fan synd om dig. Att vara Ryssbot är fan som att vara en telefonförsäljare.
Skaffa dig ett riktigt jobb fan som alla andra.

Menade såklart vilka i väst som accepterar Wagner. Missförstod dig. Är väl fullständigt irrelevant vad Ryssland hyllar och inte? Egentligen är detta som moderator redan påpekat en offtopic diskussion och det blir ännu mer offtopic om vi börjar diskutera nazism i Ryssland. Existensen av Rysk nazism gör ingen skillnad för nazismen i Ukraina. Det är inte ryska nazister vi stödjer, eller hur? Utan Ukrainska…
Citera
2023-07-26, 00:20
Medlem
Citat:
Ingen har sagt att man ska ta ryssarnas parti för detta. Eller?

Du gör helt uppenbart det, även om du inte säger att man borde.

Jag hör dig t ex inte säga något om fascister i Ryssland, det är bara Ukrainas eventuella sådana bekymmer som intresserar dig. Fastän situationen är otroligt mycket värre i Ryssland.
Citera
2023-07-26, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Kina växer ekonomiskt på detta krig, som folk säker att usa vill tjäna pengar, kina gnuggar händer där ingen ser...drönare, vapen

Jovisst, de kanske säljer en väst och en hjälm och lite sen lite elektronik av 4 gen bakåt på svarta marknaden. I gengäld håller majoriteten västbolag på att avveckla Kina för fullt. Det där går inte jämt upp. Fortsättning följer på Joe Blogs..
Citera
2023-07-26, 00:21
Medlem
JohnClarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidlinjen18
Du gör helt uppenbart det, även om du inte säger att man borde.

Jag hör dig t ex inte säga något om fascister i Ryssland, det är bara Ukrainas eventuella sådana bekymmer som intresserar dig. Fastän situationen är otroligt mycket värre i Ryssland.

Fast det är faktiskt helt irrelevant för ämnet.
Citera
2023-07-26, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neurowipe
Jovisst, de kanske säljer en väst och en hjälm och lite sen lite elektronik av 4 gen bakåt på svarta marknaden. I gengäld håller majoriteten västbolag på att avveckla Kina för fullt. Det där går inte jämt upp. Fortsättning följer på Joe Blogs..

i en stor nation blir det stora pengar, vart kommer drönarna ukraina använder ifrån?
Citera
2023-07-26, 00:35
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Vad kan clownen Sjojgu uträtta i Nordkorea egentligen?? Artilleriammunition får dom väl redan och antar Nordkorea klarar av att producera endel.

Vad tror ni om att Nordkorea skall sända soldater?? Kan det va så absurt??

Det har varit tal om att sända soldater tidigare men ingenting har hänt då, skulle inte tro att det blir någonting denna gång heller.

Däremot så har Ryssarna brist på kvalificerad arbetskraft till krigsindustrin. Nordkorea själva har olika arbetslag på flera ställen ute i världen som jobbar för att dra in hårdvaluta till diktatorn. Det kan bli någonting av ett win win för båda länderna om det går i hamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in