Citat:
Ursprungligen postat av
JohnClark
Jag har inte ändrat någon definition. Förklarade bara hur ryssarna ser på det och varför.
Kan du länka till var ”Wagner är väldigt accepterade” tack, eller snackar du bara BS?
Du verkar väldigt upprörd. Kanske inte bra för ditt hjärta att hänga i ett forum där olika åsikter samsas och där man framför olika argument för sina ståndpunkter. Kan verkligen förstå din upprördhet då du verkar se på värden genom ett barns naiva ögon.
Det var ju precis det du gjorde för något inlägg sen. Att du nu vill bytta sida din ryssbög och säga att "jag förklarade ju bara hur Ryssland definierar nazism" är töntigt. Stå upp för dig själv silkesrygg.
För det andra du vill att jag ska länka till att Wagner är accepterade? Har du inte följt det här kriget alls?
Vill du att jag ska länka till hur Putin säger att han själv betalt Wagner miljader?
Ska jag länka till all jevla ryss propaganda som hyllar wagner?
Ska jag länka om hur Wagner props blivit popis i Ryssland?
Ska jag länka till hur Wagner vart hyllade när dom gjorde sitt uppror?
Finns hur mycket hyllningar till Wagner som helst i Ryssland så det räcker att bli över. Att du ens frågar efter länkar är igen larvigt. Jag är inte ett dug upprörd. Däremot är jag så oändligt trött på att läsa kommentarer ifrån er Ryssbottar som lever i er egna verklighet. INGEN HÄR TAR DIG PÅ ALLVAR. Ingen här kommer ta dig på allvar heller.
Du kan förövrigt köra upp länkar i din röv. Du kan googla själv om du är så intresserad av Wagner.
Kanske du borde gjort innan du ska börja diskutera här?
Edit: Tycker fan synd om dig. Att vara Ryssbot är fan som att vara en telefonförsäljare.
Skaffa dig ett riktigt jobb fan som alla andra.