Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-21, 10:02
Medlem
TeEsErs avatar
Vi kan nog lugnt förvänta oss att knarket och de berömda picassotavlorna håller samma kvalitet.
Det är inte precis eliten vi har att göra med här.
Citera
2023-08-21, 10:42
Medlem
Verkar ju gå oerhört bra för Fläskobar Inc.
Citera
2023-08-21, 13:19
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Vi kan nog lugnt förvänta oss att knarket och de berömda picassotavlorna håller samma kvalitet.
Det är inte precis eliten vi har att göra med här.

Creme de la creme.
Citera
2023-08-21, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Någon som har koll på vad olof k gör?

Väldigt tyst från honom nu? Käkar han potatismos och oxfile?

Mycket tyst från honom, skulle inte förvåna mig om han har lagt sig under kniven för att rädda det som räddas kan. När allt står i lågor runt han kommer desperationen och enligt honom är det att han är ett fetto. Och i hans simpla hjärna tror han att "de kommer inte åt mig om jag slimmar till mig".
Citera
2023-08-21, 22:54
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Mycket tyst från honom, skulle inte förvåna mig om han har lagt sig under kniven för att rädda det som räddas kan. När allt står i lågor runt han kommer desperationen och enligt honom är det att han är ett fetto. Och i hans simpla hjärna tror han att "de kommer inte åt mig om jag slimmar till mig".
Han är i Kortedala, hans gamla hemtrakter. Därifrån bygger han kryptoimperier och chattar på Discord med Donald Trump
Citera
2023-08-21, 23:24
Medlem
Som jag sa innan båda Olof och El Lobo har varit involverade i narkotika handeln i Marbella. Detta var en skit lite dock vet inte om det var till en fest eller något ingen större transport
Citera
2023-08-22, 11:07
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Som jag sa innan båda Olof och El Lobo har varit involverade i narkotika handeln i Marbella. Detta var en skit lite dock vet inte om det var till en fest eller något ingen större transport

Med involverade menar du typ att el lobo köpt några gram tjack i marbella?
Citera
2023-08-22, 14:26
Vilka fester i Östersund förbereds med 1 kg knark?
Citera
2023-08-22, 20:19
Medlem
Rainmans avatar
Hur länge klarar drängen olof att vara tyst tror ni?
Citera
2023-08-22, 22:32
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Hur länge klarar drängen olof att vara tyst tror ni?

Har väl varit frånvarande ovanligt länge nu. Tror faktiskt inte han kommer göra en comeback denna gången, Kortedala klippet tog hans själ. Hade iofs varit intressant att se vad han tycker om Fridells senaste eskapader.
Citera
2023-08-22, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Har väl varit frånvarande ovanligt länge nu. Tror faktiskt inte han kommer göra en comeback denna gången, Kortedala klippet tog hans själ. Hade iofs varit intressant att se vad han tycker om Fridells senaste eskapader.

Jag Kortedala var nog droppen, bli förnedrad av socialgrupp 3 när man köpt sin tionde glass för dagen och tycker man ser smal ut i nya bäbis-tröjan.
Citera
2023-08-23, 17:12
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Alltså pallar inte att sitta och lyssna någon längre stund på pundartjaffs men ......

Har jag uppfattat det rätt att snattaren tillsammans med en gammal trasig dokusåpagnoa sitter på ett tåg mot östersund med 1 kg ladd på sig. P.g.a. att dom inte kan bete sig på tåget så tillkallas snuten som upptäcker laddet?

I.s.f. är det världsklass på dumheterna You had one job liksom!

/#LOUDmouth#
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in