Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-05, 02:52
  #1
Medlem
Jag tycker att man bara ska få ha en och det är det land man kallar hem och man bor där permanent med undantag för att turnera utanför landet i max 2 veckor. Med detta system kommer det garanterat att skapa en lojal befolkningsbas som kommer att sträva efter att förbättra landet.och det kommer att "rensa" upp dem som inte verkligen bryr sig om landet de bor i och i verkligheten föredrar någon annanstans. Och endast personer med medborgarskap bör släppas in i landet. icke-medborgare kan förvärva det genom att bevisa sin lojalitet på en speciell plats i landet en kurs som kommer att ta år men när den är klar släpps de in i resten av landet. Vilka fördelar ser du med att låta människor ha en eller flera och vilka negativa?
__________________
Senast redigerad av ForumsHack 2023-09-05 kl. 02:57.
Citera
2023-09-05, 03:09
  #2
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Sånt här är inte ens viktigt att bry sig om, smarta människor ignorerar och vill inte bli en del av det efterblivna samhället och därför sticker de iväg dit där det finns mest framgång för deras affärsidé. Dem som investerar känslor i ett samhälle är typiskt bottenskrapet som bara sitter och sprider åsikter om precis allting. "Mitt land, mitt land" nej, det är egentligen inte det. Du föddes bara här slumpmässigt och ett land/en flagga är bara ett klistermärke som markerar ett territorium som styrande grupper hittat på.

Jag personligen hade aldrig stannat i Sverige och öppnat upp ett företag här till exempel, det enda jag hade kunnat tänka mig är att skapa affärsmodeller som genererar pengar via problem och Sverige har gott om problem som smarta människor utnyttjar, Svenska staten har till exempel slösat miljoner och miljoner på program för att hitta en "lösning"
Citera
2023-09-05, 08:58
  #3
Avstängd
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
Jag tycker att man bara ska få ha en och det är det land man kallar hem och man bor där permanent med undantag för att turnera utanför landet i max 2 veckor. Med detta system kommer det garanterat att skapa en lojal befolkningsbas som kommer att sträva efter att förbättra landet.och det kommer att "rensa" upp dem som inte verkligen bryr sig om landet de bor i och i verkligheten föredrar någon annanstans. Och endast personer med medborgarskap bör släppas in i landet. icke-medborgare kan förvärva det genom att bevisa sin lojalitet på en speciell plats i landet en kurs som kommer att ta år men när den är klar släpps de in i resten av landet. Vilka fördelar ser du med att låta människor ha en eller flera och vilka negativa?

Hur har du bevisat din "lojalitet"?
Citera
2023-09-05, 09:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Hur har du bevisat din "lojalitet"?
det har inget med mig eller tråden att göra. varför gör du det personligt?
Citera
2023-09-05, 09:31
  #5
Avstängd
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
det har inget med mig eller tråden att göra. varför gör du det personligt?

Du kommer såklart att omfattas av regleringen du föreslår och antagandet att du vill att den ska vara till din fördel är rimligt.

Berätta. Hur lojal är du, lille vän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in