Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-12, 17:34
Medlem
pojkpingiss avatar
Med tanke på hur Salwan äventyrat (och äventyrar) Sveriges säkerhet, unnar jag honom att dingla från en stolpe eller lyftkran i Iran.
Senast redigerad av pojkpingis 2023-09-12 kl. 18:19.
Citera
2023-09-12, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Var någonstans gråter han ut? Länka gärna en artikel. Och nej, jag tänker inte googla.

För övrigt är det i så fall en del av planen. Killen är ju en psyop, det är fastställt sedan länge. Oavsett är jag för att kicka ut dumjäveln per omgående.
Han gråter ut i Aftonhoran, jag tänker inte heller googla det åt dig.
Citera
2023-09-12, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Rykten har ju sagt 15:e september i Fittja och 16:e september i Malmö.

Fittja är salwan najem ensam. så den tror jag är den 15,

Då har det släppts kopior på ansökan nu på telegram.

Den 19/9 framför turkiska ambassaden kl 13
Den 23/9 i rosengård centrum kl 13

Källa:

www.t.me/salwanmomika1
Citera
2023-09-12, 19:23
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga
Fittja är salwan najem ensam. så den tror jag är den 15,

Då har det släppts kopior på ansökan nu på telegram.

Den 19/9 framför turkiska ambassaden kl 13
Den 23/9 i rosengård centrum kl 13

Källa:

www.t.me/salwanmomika1

Det ser vi fram emot med tillförsikt! Särskilt den i Malmö!

Borde bli storsamling någon gång med alla islamkritiker samtidigt. Momika, Najem, Paludan, Korskvinnan och den där transan Yamoto. Så kan alla bränna koranen samtidigt och hålla tal. Med olika och breda perspektiv som representerar flertalet typer av islamkritiker.
Senast redigerad av Krimkoll 2023-09-12 kl. 19:26.
Citera
2023-09-12, 19:43
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Det ser vi fram emot med tillförsikt! Särskilt den i Malmö!

Borde bli storsamling någon gång med alla islamkritiker samtidigt. Momika, Najem, Paludan, Korskvinnan och den där transan Yamoto. Så kan alla bränna koranen samtidigt och hålla tal. Med olika och breda perspektiv som representerar flertalet typer av islamkritiker.

Du ser alltså fram emot att Salwan bränner fler koraner och fortsätter äventyra Sveriges och svenskarnas säkerhet - är det korrekt uppfattat av mig? Bra, då vet vi, du vill alltså Sverige och svenskarna illa. Jävla pappskalle.
Citera
2023-09-12, 20:04
Bannlyst
Nu har han försvunnit, vart har han tagit vägen ?
Citera
2023-09-12, 20:09
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Du ser alltså fram emot att Salwan bränner fler koraner och fortsätter äventyra Sveriges och svenskarnas säkerhet - är det korrekt uppfattat av mig? Bra, då vet vi, du vill alltså Sverige och svenskarna illa. Jävla pappskalle.

Jag vill protestera mot invandringen, islam, islamiseringen, folkutbytet, kriminaliteten med mera på alla tänkbara sätt. Du vill gömma dig, ändra lagen och huka dig och ta den i rumpan om invandrare, islamister, terrorstater och andra säger åt dig. Vet du vad som händer då? Dom kommer kräva mer av dig på exakt samma sätt och ditt terrorhot du är så skitnödig för kommer vara kvar. Du kommer inte få skämta, rita en teckning, säga emot och dina kvinnliga familjemedlemmar kommer få bära burka och ändå är dom inte nöjda och ändå är terrorhotet mot dig kvar som du är så rädd för. Det är det terrorhotet som är islam, islamism, sharialagar med mera.

Det är du och din sort som gjort och gör svenskarna illa. Ni vill ta vårt land ifrån oss, vår historia och vår framtid. Ni vill byta ut folket. Ni vill att islam ska råda, ni vill ha islamisering och politisk islam, ni vill ha sharialagar, ni vill ha statsterrorfinansierade moskéer, era partier samarbetar med och har avtal med islamistiska muslimska brödraskapet. Dra åt helvete med er! Landsförrädare!
Senast redigerad av Krimkoll 2023-09-12 kl. 20:12.
Citera
2023-09-12, 20:10
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMM-fernando
Nu har han försvunnit, vart har han tagit vägen ?

19:e september i Stockholm och 23:e september i Malmö brinner koranen igen.
Citera
2023-09-12, 20:15
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Bra, då vet vi att du vill Sverige och svenskarna illa. När Sverige utsätts för terrorattentat kommer jag hålla sådana som dig ansvarig. Du är verkligen osmaklig. Landsförrädare!

Jag kommer hålla dig ansvarig som du kan läsa i mitt inlägg ovan. En ynkrygg som tar den i rumpan och är rädd, som kommer låta sig hotas om och om igen och aldrig kommer kunna stå upp eller säga ifrån. Du kommer få lämna ifrån dig ditt land, ditt folk, din fru, dina barn, din flagga, din säkerhet, din religion och du står där och är rädd för islamisterna fortfarande. Du kommer vara lika rädd när dom förbjuder skämt, teckningar, kritik också när dom märker hur feg och lättmanipulerad du är. Då har du din islamism, politiska islam och dina sharialagar. Varför nöja sig med ett lillfinger när man kan få hela handen av dig? Håll dig själv ansvarig din hycklande jävla skithög.

Tala för dig själv horunge, eller är du schizofren?
Senast redigerad av Krimkoll 2023-09-12 kl. 20:19.
Citera
2023-09-12, 20:19
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Jag kommer hålla dig ansvarig som du kan läsa i mitt inlägg ovan. En ynkrygg som tar den i rumpan och är rädd, som kommer låta sig hotas om och om igen och aldrig kommer kunna stå upp eller säga ifrån. Du kommer få lämna ifrån dig ditt land, ditt folk, din fru, dina barn, din flagga, din säkerhet, din religion och du står där och är rädd för islamisterna fortfarande. Håll dig själv ansvarig din hycklande jävla skithög.

Tala för dig själv horunge, eller är du schizofren?

Du sitter på forumet och hetsar att Salwan ska utföra fler koranbränningar, alltså är du en landsförrädare som trissar islamister att begå terrorattentat mot/i Sverige. Sanna nationalister och älskare av Sverige avskyr verkligen ett patrask som dig. Landsförrädare är vad du är, ditt svagsinta pack!
Citera
2023-09-12, 20:22
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Du sitter på forumet och hetsar att Salwan ska utföra fler koranbränningar, alltså är du en landsförrädare som trissar islamister att begå terrorattentat mot/i Sverige. Sanna nationalister och älskare av Sverige avskyr verkligen ett patrask som dig. Landsförrädare är vad du är, ditt svagsinta pack!

Du är ingen nationalist ditt vänsteräckel. Du har suttit 24/7 i den här tråden och gråtit om hur fel det är, hur synd det är, hur rädd du är. Du kommer vara lika rädd när du inte längre får skämta, när du inte får rita en teckning, när du inte får kritisera islam överhuvudtaget och så vidare. Du är en vek och lättmanipulerad jävel som islamisterna kommer köra över hur lätt som helst. Dom kan ju ta allt ifrån dig utan några som helst problem, för du är ju rädd och går med på vad som helst din svenskhatande jävla idiot. Det finns inget Sverige kvar varken nu eller framöver på grund av idioter som du.
Citera
2023-09-12, 20:34
Bannlyst
Citat:
19:e september i Stockholm och 23:e september i Malmö brinner koranen igen.
Jaha.

Men seriöst, varför ?
Vad är meningen ?
Detta måste ju vara ett politiskt spel, men från vem och vilka ?

Jag tror knappast att jag och du hade fått tillstånd att bränna koranen, och tillgodosetts "livvakter" i form av poliser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in