2023-09-15, 05:09
Medlem
GertBennys avatar
Hej Flashback.

Efter att senaste patchen (4.0) slpptes till spelet Warhammer Total War 3 s frsvinner ljudet i spelet i intervaller. Frst trodde jag det var att ngra mods stllde till det, men efter jag stngt av alla dessa och kr helt Vanilla s kvarstr problemet.

Jag har uppdaterade ljudrutiner och s vidare och mitt ljud fungerar felfritt om jag exempelvis lyssnar p Spotify eller kollar p Youtube. Spelet krs via Steam och jag har googlat och en del pstr att det kan vara ngot "overlay issue" med just steam. Sjlv har jag ingen anning.

r det ngon hr som kan hjlpa mig s uppskattas det!
Citera
2023-09-15, 05:42
Medlem
GertBennys avatar
Mod kan ta bort trden om han vill. Jag lste problem sjlv precis nu efter att haft det i tv veckor typ och 15 minuter efter bett om hjlp hr hehe.... Det var en webkamera med inbyggd mikrofon som p ngot stt gjorde att ljudet blev konstigt. Kopplade bort kameran och nu fungerar ljudet utmrkt.
Citera
2023-09-15, 06:08
Medlem
hockexs avatar
Ta inte bort snna hr trdar, ngon med liknande problem kommer skert hitta hit efter lite googlande.
Citera
2023-09-18, 07:19
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockex
Ta inte bort snna hr trdar, ngon med liknande problem kommer skert hitta hit efter lite googlande.

Nej det har du rtt i . Jag hittade ingen info via Google om att det var ett hrdvaruproblem utan trodde det var ngon drivrutin som brkade med senaste patchen ifrn spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in