Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-24, 18:40
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somedude90
Varit sugen att köpa en länge nu, men svenssonlivet skaver och ställer till det en del. Hur har ni veterannjutare gått till väga? Har det blivit något negativt efter en träff? Typ hot eller så, eller uppringningar. Tar man egen bil kan ju regplåten ställa till en del..
Sammanfattar frågorna

1. Hur har ni hittat era horor?
2. Någon konsekvens?
Bonusfrågan:
3. Vad kostade ditt och vad köpte du?

fler tips i övrigt tackar jag för.

1. I Sverige: Annonser på RS eller RE, besök på thaisalonger samt tips från vänner. Utomlands: ISG, fora för aktuellt land (till exempel eroguide för Danmark) samt annonssidor för aktuellt land respektive besök på bordeller som jag känt till sedan tidigare.

2. Jag är inne på mitt 34:e år som sexköpare och om du som konsekvens menar negativa konsekvenser så har jag inte åkt på någon könssjukdom, blivit rånad, hotad eller utpressad eller råkat ut för att bli ertappad av polis eller partner. Däremot så har det som annan konsekvens kostat mig en del pengar, men i gengäld har jag fått skön sex med många vackra och trevliga kvinnor jorden runt.

3. Jag kan knappast redogöra för alla mina sexköp och vad de har kostat. Mitt senaste sexköp skedde i alla fall med en svensk hobbyeskort hemma hos henne. Jag är stamkund så det kostade mig bara 2000 kr och vi knullade utan kondom.
Citera
2023-09-25, 14:08
  #14
Medlem
1. RS, eller ST. Dock letar jag endast efter Svenska tjejer. Polisen prioriterar utländska tjejer, och lätta byten. Så träffar du en Svensk tjej som inte träffar kunder så ofta, helst någon enstaka i veckan, så kommer du vara helt safe. Försök att hitta en tjej som verkar stabil och trevlig, inte har några drogproblem, och även har ett vanligt jobb/plugg och inte eskortar på heltid. Att välja en tjej som tar lite mer betalt kan löna sig eftersom det brukar finnas en korrelation mellan riktigt bra upplevelser och en större peng, sen gör det att de inte behöver träffa kunder så ofta.

2. Att träffa en utländsk tjej som tar incalls på löpande band kommer du åka fast för eller senare. Det Polisen gör är att falskboka en incall, sen sätter de sig utanför lägenheten och plockar alla män som kommer ut när de är klara. En svensk tjej som inte träffar kunder varje dag kommer inte råka ut för detta då Polisen inte vill sitta utanför en lägenhet en hel dag utan napp.

3. Jag träffar just nu två stabila och bra tjejer. Får betala 4000 kr för den ena, och 5000 för en andra. Dyrt? Ja absolut, men också 100% problemfitt och låg risk att åka fast. Man ska inte vara dumsnål.
Citera
2023-09-25, 14:33
  #15
Medlem
B-types avatar
Går enbart på thaisalonger. Orkar inte hålla på och ringa och strula med kontakter med tjejer som svarar ibland eller inte. Tar alltid dropin och betalar alltid allt kontant.
Citera
2023-09-26, 01:17
  #16
Medlem
slidsekret88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somedude90
Varit sugen att köpa en länge nu, men svenssonlivet skaver och ställer till det en del. Hur har ni veterannjutare gått till väga? Har det blivit något negativt efter en träff? Typ hot eller så, eller uppringningar. Tar man egen bil kan ju regplåten ställa till en del..
Sammanfattar frågorna

1. Hur har ni hittat era horor?
2. Någon konsekvens?
Bonusfrågan:
3. Vad kostade ditt och vad köpte du?

fler tips i övrigt tackar jag för.

Hej veteranköpare här. Har genom åren knullat säkert ett 60-70 tal olika fnask, svenska som utländska, mellan åldrarna 16-40 ish. Betalat allt från 3 pack cigg till 1500 sek. Är inte speciellt tät och tänker inte överbetala för fitta. Hittat på nätet, barer och streetan. Det är en hobby och en sexuell läggning för mig. I takt med att krogludrerna blivit allt färre pga ålder och ork har jag gått över nästan helt till yrkestöser.

Den absoluta övervägande majoriteten av alla köp har varit positiva. Förutom några mindre roliga ligg har jag egentligen bara råkat ut för två dåliga incidenter. En gång blev jag bestulen på 1500 kr och konfekten av två blatteluder. Eftersom jag befann mig i egen lägenhet var det inte värt att ställa till en scen utan bättre låta dom löpa med cashen den gången. Läropengar och mig själv att skylla. Andra gången blev jag tagen av snuten efter ett köp vid hotell. Trots att jag i stort sett "visste" att snutpacket hade span på stället lät jag kåtheten ta överhanden. Dom var inte direkt diskreta. Ofantligt korkat av undertecknad och återigen helt mitt eget fel. Sen dras jag lite till spänning och risker också och har inte jätte mycket att förlora karriärsmässigt och singel.

Om du inte har möjligheten att göra dina affärer utomlands så kan jag ge dig några råd för säkrare köp:
Outcalls är säkrare än incalls
KIK är säkrare än tele. Jag använder bara tele på utl eskorter pga utpressningsrisk.
Besök aldrig ett fnask på hotell! Det är där merparten åker fast.
Många recensioner= Inget fuffens från brudens sida
Svenska hobbyeskorter och små thaisalonger är riskfritt ur polisär synvinkel

Lycka till och ha kul!
Citera
2023-09-26, 09:16
  #17
Medlem
Det finns bara ett sätt som är riskfritt och det är att köpa sextjänsten utomlands, där det är lagligt..
Citera
2023-09-26, 13:47
  #18
Medlem
Tycker det blivit dåligt utbud på RS. Har hittat någon på Onlyfans men det är mycket jobb.
Citera
2023-09-30, 00:43
  #19
Medlem
Mikael.strums avatar
Danmark baby där är det safe och utbudet är bra. Jag har köpt sex av både män och kvinnor. Senast var med en rejäl alfa från Kongo. Vilken kille han kunde verkligen leverera.
Citera
2023-09-30, 09:17
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Propsen
Tycker det blivit dåligt utbud på RS. Har hittat någon på Onlyfans men det är mycket jobb.

Ja det är rätt mycket jobb att hitta "guldkornen" på RS – många svenska "hobbyeskorter" slutar annonsera när de har byggt upp ett lagom stall med "stammisar". Men lyckas man bli stammis så kan må andra sidan bli rikligt belönad med att tjejen i stort sett alltid hittar tid fastän hon inte annonserar, man får ett bra pris, man kan träffas hemma hos henne, det är inte så noga med kondomanvändningen etc ... Dessutom är det ju i princip 100% säkert att polis och åklagare inte kommer att lägga sig i att man träffas mot att tjejen får en liten löneförstärkning eller ett litet studiebidrag.
__________________
Senast redigerad av kopenhamnlover 2023-09-30 kl. 09:19.
Citera
2023-09-30, 15:13
  #21
Medlem
1. Rs, seeking .
2. Köpt sex i 15 år aldrig nåra konsekvenser .
3. 2000-10000 hos horor, min sugar baby får 18000 i månaden .
Citera
2023-10-02, 14:23
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Propsen
Tycker det blivit dåligt utbud på RS. Har hittat någon på Onlyfans men det är mycket jobb.

Hur hittar du tjejer på OnlyFans? Skriver du i DM att du vill ha en privat träff?
Citera
2023-10-03, 06:28
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Ja det är rätt mycket jobb att hitta "guldkornen" på RS – många svenska "hobbyeskorter" slutar annonsera när de har byggt upp ett lagom stall med "stammisar". Men lyckas man bli stammis så kan må andra sidan bli rikligt belönad med att tjejen i stort sett alltid hittar tid fastän hon inte annonserar, man får ett bra pris, man kan träffas hemma hos henne, det är inte så noga med kondomanvändningen etc ... Dessutom är det ju i princip 100% säkert att polis och åklagare inte kommer att lägga sig i att man träffas mot att tjejen får en liten löneförstärkning eller ett litet studiebidrag.
Det är inte fel alls att vara stammis men det där med kondomtvång brukar dom släppa rätt fort tycker jag.säger ofta att dom inte gör det men sen tra dom kanske en 500 extra..sen tra dom inte ens det betalt.
Citera
2023-10-16, 09:56
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Hur hittar du tjejer på OnlyFans? Skriver du i DM att du vill ha en privat träff?

Ja men får vara lite smidig, vissa har jag kontaktat via instagram istället tex
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback