Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-10-16, 10:13
  #25
Medlem
Många nämner sökning på RS. Hur många av de annonser man hittar via sökfunktionen är egentligen aktiva? Enligt min erfarenhet är det väldigt få.
Citera
2023-10-16, 17:53
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandekerkhof
Många nämner sökning på RS. Hur många av de annonser man hittar via sökfunktionen är egentligen aktiva? Enligt min erfarenhet är det väldigt få.

Man får passa på när en tjej är ny eller annonserar för första gången - sedan skaffar många tjejer sitt stall av stamkunder. Jag vet att det finns killar som har uppgraderat för att kunna se när annonsörer har loggat in senast för att sortera bort de som inte är aktiva längre samt, framförallt, för att kunna upptäcka nya tjejer. Jag har (ännu) inte brytt mig om det för jag har än så länge inte haft några större problem med att hitta bra tjejer. Men det kräver visst arbete och att man håller ögon och öron öppna samt har skaffat sig erfarenhet så att man skilja agnarna från vetet.
Citera
2023-10-19, 18:22
  #27
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somedude90
Kanske inte det man fantiserat om, men ärligt talat är jag inte så kräsen just nu. Tack för frågan, inte tänkt på att det finns äldre att tillgå. En 75+ är gissningsvis inte så hajp på teknologin så nojan över att få större konsekvenser vore nog rätt så mild.

Åk till Thailand, där löser sej allt
Citera
2024-04-02, 18:58
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Andra gången blev jag tagen av snuten efter ett köp vid hotell. Trots att jag i stort sett "visste" att snutpacket hade span på stället lät jag kåtheten ta överhanden. Dom var inte direkt diskreta. Ofantligt korkat av undertecknad och återigen helt mitt eget fel. Sen dras jag lite till spänning och risker också och har inte jätte mycket att förlora karriärsmässigt och singel.

Just det där, när man VET att man inte borde ta risken men gör det ändå.

Man får komma ihåg att man inte är huvudpersonen i en film, som alltid har tur. Vi är istället bifigurerna, de som grips i bakgrunden.

Jag har ett tips som antagligen är för jobbigt för de flesta, men jag har använt det med gott resultat. När en tjej som är i stan en längre tid tar bort annonsen, så är det för att hon har mens. Då vet man att hon kommer tillbaka om cirka en vecka. Då kan man skicka sms och be om en träff dag sju eller så. Då kan man ses innan hon har annonsen uppe igen, så det är garanterat riskfritt.

Och även om träffen blir samma dag som hon lägger upp annonsen igen så stämmer jag alltid träff på dagen, och det är knappast så att polisen tänker sig att hon får många kunder de första timmarna.


Enklare tips: Polisen spanar mest under lunchtid samt efter arbetsdagens slut (för folk som faktiskt gör något produktivt, till skillnad från dem) och framåt till cirka klockan nio. Vilket innebär att jag alltid stämmer träff klockan två.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback