Citat:
Jag håller delvis med. Flickvänsappar kommer bli accepterade långt innan kiss & bajs-bögar blir rumsrena (Det är de inte). Men jag tror folk redan är mer okej med straight-actinghomon än tanken på att deras brorsa har en AI-flickvän. Ooh, you had me at "rejäl batteridildo"
Men hela gay/transscenen är fortfarande oaccepterad, den kommer förhoppningsvis ALDRIG accepteras fullt ut, det där är vidriga saker för söndertrasade själar, min vän. En robot på en skärm säger jag inget om liksom de gamla porrtidningarna men gay/transscenen är sjuuuk.
Men hela gay/transscenen är fortfarande oaccepterad, den kommer förhoppningsvis ALDRIG accepteras fullt ut, det där är vidriga saker för söndertrasade själar, min vän. En robot på en skärm säger jag inget om liksom de gamla porrtidningarna men gay/transscenen är sjuuuk.
Citat:
Återigen så återkommer egenansvaret. Är man skitful på grund av skelettstrukturen, har konstiga ögon eller konstig näsa eller är väldigt kort eller lång så är det mycket svårt, dyrt eller omöjligt att fixa det. Har man inte en knasig sköldkörtel eller väldigt speciella dietbehov så kan man gå ner i vikt om man vill. Det är bara en fråga om energiintag. Jag har klarat det.
Anyhow röstar jag iallafall för att låta pojkvaskrarna ha sina skärmrobotar, det blir bra. Man kan ju inte direkt klandra dem. Såg en grupp om 5 kvinnor idag på max 22 år gamla där fyra av fem var så extremt feta att de såg ut som 60-åriga tanter. EN av dem var fin i kroppen.. Så man börjar fatta varför killar kanske förlorat intresset. Det var hiskeligt att se. De går väl på psykmediciner som orsakar fetman.
Sedan kanske man tycker att man är snygg som tjockis eller inte fäster någon vikt vid sin vikt. Jag har också reagerat på mängden överviktiga yngre runt 20 - 25 men man kan inte rädda någon som inte vill bli räddad. Nu är vi inne och tassar på fördomar om att alla som kommer skaffa AI-partner är fetton, arbetslösa och fula. För de är ingen social förlust för någon "normal" (och troligen ingen ekonomisk heller - men det är främst ett kvinnoproblem att inte hitta en man som tjänar mer). Men när de med lite status kommer komma ut med att de har en AI-partner kommer "de starka kvinnorna" få snyftintervjuer där de får berätta att "alla bra män var upptagna eller bögar" medan en Henry Cavill-man som gör detsamma kommer att framställas som en Andrew Tate eller ett forskningsprojekt som japanen som blev hund.