Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-10, 15:52
Medlem
BeneathTheSurfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TracyBeaker
Jag vet inte riktigt vad det betyder, men om det är motsatsen till objektumsexuell så - ja. För jag ser en AI-robot som ett materiellt ting. Likställer ett förhållande med en AI-robot med att ha ett förhållande med en bit av Berlinmuren t.ex.

Det var skämt, datorer är binära och du hävdade du aldrig kunde tänka dig ha en AI som livskamrat.
Citera
2023-10-10, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeneathTheSurface
Det var skämt, datorer är binära och du hävdade du aldrig kunde tänka dig ha en AI som livskamrat.
Aha, ja inte lätt när man inte kom på vad begreppet betydde! Så det skämtet passerade över mitt huvud.
Citera
2023-10-10, 16:00
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaKampMotRasister
https://www.tv4play.se/klipp/18bbb4e...mRTr6AVf611MKj

Vad tror ni? Kan AI flickvänner göra så människor slutar skaffa barn och och därmed kraschar världsekonomin?

Kommer AI flickvänner förstöra män? Eller är män redan förstörda?

Ja. Kvinnor har redan förstört män, och dags att ta ansvar för det.
Citera
2023-10-10, 18:16
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Menar du att innnan kvinnan blev "frisläppt" så styrdes människan inte av sina evolutionära instinkter? Du får nog förklara denna teori närmre.
Möjligtvis i stenåldern, men inte när kyrkan hade makt, vilket inte var för länge sedan.
Citera
2023-10-10, 18:16
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Varför "särskilt kvinnors"?
Vi ser ju resultatet?
Citera
2023-10-10, 18:17
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hew18
Vi har blivit betydligt mer sexkonservativ de två senaste decennierna. Se bara på metoo, män får knappt titta på en kvinna.
Är du chad så blir du aldrig meetoad.

Och Metoo är så 2017 där någon rödvinskändis vill ha lite uppmärksamhet. Majoriteten kvinnor skiter i metoo.
Citera
2023-10-10, 18:32
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Vi ser ju resultatet?

Det var inte vad jag frågade. Det jag frågade var varför frisläppande av "särskilt kvinnors" sexualitet medför att våra evolutionära inprogrammerade instinkter styr. Vad gör kvinnorna speciella i sammanhanget?
Citera
2023-10-10, 18:37
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Det var inte vad jag frågade. Det jag frågade var varför frisläppande av "särskilt kvinnors" sexualitet medför att våra evolutionära inprogrammerade instinkter styr. Vad gör kvinnorna speciella i sammanhanget?
Precis som under stenåldern, kvinnorna dras enbart till alfahannen.

Eller menar du att vi hade samma situation för bara några decennier sedan när kärnfamilj och kristna värderingar styrde?

Lycka till att idag hitta en västerländsk kvinna som bara varit med en kuk.
Citera
2023-10-10, 18:40
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Precis som under stenåldern, kvinnorna dras enbart till alfahannen.

Det är fortfarande inte ett svar på frågan. Har du nånting än red pill-trams att berätta så vore det trevligt.

Citat:
Eller menar du att vi hade samma situation för bara några decennier sedan när kärnfamilj och kristna värderingar styrde?

Hur är det relevant för min fråga?

Citat:
Lycka till att idag hitta en västerländsk kvinna som bara varit med en kuk.

Jag är gift med en.
Citera
2023-10-10, 18:43
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Det är fortfarande inte ett svar på frågan. Har du nånting än red pill-trams att berätta så vore det trevligt.

Hur är det relevant för min fråga?

Jag är gift med en.
Du verkar väldigt konstruktiv att hålla en diskussion med

"Det var inte svaret på min fråga" som du ständigt kör repeat på.

Vill du fortsatt förneka att den moderna kvinnan är ett resultat av att kyrkans makt minskat så får det stå för dig. Vi kommer inte längre.

Citat:
Jag är gift med en

Mmm. Du har bara haft sex med 1 person i ditt liv. Jo tjena.
Citera
2023-10-10, 18:47
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Du verkar väldigt konstruktiv att hålla en diskussion med

"Det var inte svaret på min fråga" som du ständigt kör repeat på.

Det kan ju tänkas bero på att du inte svarat på frågan? Vad är det som är så komplicerat med att svara på den?

Citat:
Vill du fortsatt förneka att den moderna kvinnan är ett resultat av att kyrkans makt minskat så får det stå för dig. Vi kommer inte längre.

Det var den snabbaste reträtten jag sett på länge. Lite pinsamt nästan. Trodde åtminstone du skulle komma med några plankade "argument" från Fresh&Fit.

Citat:
Mmm. Du har bara haft sex med 1 person i ditt liv. Jo tjena.

Vad har det här med mig att göra? Jag trodde vi pratade om min fru? Kan jag göra något för underlätta för dig förstå vad som skrivs?
Citera
2023-10-10, 18:49
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Det kan ju tänkas bero på att du inte svarat på frågan? Vad är det som är så komplicerat med att svara på den?

Det var den snabbaste reträtten jag sett på länge. Lite pinsamt nästan. Trodde åtminstone du skulle komma med några plankade "argument" från Fresh&Fit.

Vad har det här med mig att göra? Jag trodde vi pratade om min fru? Kan jag göra något för underlätta för dig förstå vad som skrivs?
Vad roligt att du på riktigt tror att din tjej bara knullat dig

Citat:
Varför svarade jag inte på din fråga? Jag tycker att jag mer än väl svarade på den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in